Joonas pov.
Istun sohvalla ja saan koko ajan pieniä pätkiä siitä pahasta unesta missä Niko haki avioeroa.
"Otetaan tää nyt nopeesti pois alta" Nikon ääni päässäni sanoo.
"En mä oysty olla erossa susta" Oma ääneni sanoo itkien.
"Mulla on yks lapsi ja toinen tulossa" Nikon ääni kuuluu.
"Toivottavasti ei oo enne uni" Oma ääni päässäni sanoo. Sitten kuulen Aleksin itkua.
"Joonas! toi ei auta, ei yhtään" Ollin ääni kuuluu.
"Mitä yleensä mun painajaiset on ollu enne unia" Oma ääneni sanoo.
EIEIEIEIEI ENNE UNI?! EIEI!!
Otan jalat alleni ja Juoksen tästä talosta pois. Juoksen studiolle.Studiolle päästyä menen sohvalle.
Äänet alkavat taas kuulua.
"A-avio ero paperit" kuulen oman särkyneen ääneni.
"Mä oon allekirjoittanut sen jo nii sun nimi puuttuu vaan" kuulen Nikon äänen.
"Kauan tätä on jatkunut" Oma ääni Huutaa vihaisena ja kuulen lasin särkyneen.
"Kaksi vuotta" Nikon ääni sanoo hiljaa.
"Mitä helvettiä kaks vuotta" Oma ääneni huutaa ja kuulen oven paiskautuvan kiinni.
"OLKAA HILJAA!" Huudan itkien ja peitän korvani.
"Joonas mikä hätänä" Studiolle saapunut Santeri kysyy.
Äänet jatkavat puheita.
"Mä oon tulossa varmaan hulluksi" sanon.
"Mitä? Selvennä vähän" Tuo sanoo.
"No ksikki alko siitä kun näin unta et niko oli pettänyt mua kaks vuotta ja haki avioeroa ja nyt oon alkanu kuulee päässäni siitä unesta ja vähän ajan takaa ääniä, kuten oli sillonkun meän kämpässä oli vesivahinko ja nukuttiin ollin ja alekdin luona. Aleksi näki painajaista silloin ja sit kuulin äänen päässäni missä sanoin että mun painajaiset on enneunia.. mitä jos niko jättää mut" Kysyn kyyneleet silmissä.
"Wow nyt oli kyllä juu mitä jos puhut nikolle, voi olla että et oo nukkunut tarpeeksi ja siks kuulet noita ääniä" Santeri sanoo.
"Niin.. voi se varmaan niinkin olla" sanon.Sanoja 280
Päätin tällee teille uudenvuoden kunniaksi julkasta luvun🎆
Hyvää uuttavuotta kaikille!💕
YOU ARE READING
Palava Sydän 4
Romance(LUKUJA VAIN VIIKONLOPPUISIN, JOS EI OLE LOMAA!!😘) lukekaas muru mussukat 1,2,3 osat jos ette oo lukenu vielä!! Olli ja Aleksi onnellisesti avioliitossa. Mutta mikä on meidän Nikon ja Joonaksen kohtalo? Onko 13 vuoden suhde ohi vai ei?