Luna Si Serigala

282 3 0
                                    

Di satu petang, Lincoln terdengar bunyi gitar dipetik dari bilik Luna dan Luan. Kebetulan pula dia hanya berseorang diri tanpa ditemani oleh Luan. Inilah peluang keemasan untuk Lincoln memukau kakaknya.

Luna: "Yo bro, nak apa datang sini?"

Luna menyapa Lincoln apabila dia perasan adiknya sedang memerhatikannya.

Lincoln: "Saja aje nak tengok kak lang main gitar. Adik pun bosan takde apa nak buat petang ni."

Luna: "Kalau macam tu meh lah tengok kak lang main gitar kat sini."

Luna mempelawa adiknya untuk melihat dia bermain gitar. Selepas beberapa minit melihat Luna bermain gitar, Lincoln teringin untuk mencuba bermain gitar.

Lincoln: "Kak lang, kalau Lincoln nak belajar main gitar boleh tak?"

Luna: "Boleh tapi Lincoln kena ikut cakap kak lang. Meh duduk atas pangku kak lang dan ikut jari akak."

Lincoln duduk di atas pangku kakaknya dan gitar Luna berada di depannya. Lincoln mengulangi petikkan gitar Luna sehingga mahir.

Lincoln: "Kak lang, tengok Lincoln main baik-baik."

Luna mengangguk faham dan membiarkan adiknya bermain gitar bersendirian. Apabila Luna terleka melihat Lincoln memetik gitar, Lincoln membaca mantera di dalam hatinya dan Luna akhirnya terpukau, berdiri kaku di hadapan Lincoln.

Lincoln: "Hmmm, binatang apakah kak lang patut jadi?"

Fikir Lincoln bersendirian.

Lincoln: "AHA! Apa kata kak lang jadi serigala sebab kak lang suka buat bising dan melalak tak tentu pasal masa tengah-tengah malam macam serigala."

Selepas menerima arahan Lincoln, Luna terus menerkam kemudian menggigit dan mencakar-cakar adiknya seperti seekor serigala lapar yang sedang membaham mangsanya.

Luna: "GRRR! AWOOOO!!!"

Lincoln: "ADOI! ARGGHHH!! SAKIT!!! AWAK SEPATUTNYA JADI SERIGALA YANG JINAK DAN PATUH MENERIMA ARAHAN!!!"

Jerit Lincoln ke arah kakaknya dan Luna berhenti menyerang adiknya. Kemudian Luna duduk mencangkung di atas lantai sambil menjelir-jelirkan lidahnya seperti serigala kehausan.

Lincoln: "Okay, jom ikut saya ke bilik untuk menukar pakaian."

Lincoln membawa kakaknya ke dalam biliknya dan kemudian dia membantu kakaknya menanggalkan baju T rock bergambar tengkorak, skirt dan kasut. Mata Lincoln tidak berkelip melihat kakaknya yang kini hanya bercoli dan seluar dalam bertompok-tompok(polka dots).

Lincoln: "WOW! Tetek kak lang besar juga walaupun lebih kecil bila nak dibandingkan dengan kak long(Lori) dan kak ngah(Leni)."

Kemudian Lincoln menanggalkan coli Luna dan sepasang buah dada mekar dengan puting yang kemerahan. Lincoln meramas buah dada Luna semahu-mahunya kemudian dia turut menghisap puting kakaknya yang semakin menengang itu.

Lincoln: "Walaupun tetek kak lang takde susu macam kak long dan kak ngah tetapi tetek kak lang cukup sedap dihisap."

Selepas puas menghisap puting kakaknya, Lincoln menanggalkan seluar dalam Luna dan pepeknya yang bersih dicukur itu sudah basah.

Lincoln: "Belum main lagi dah basah. Baiklah masa untuk awak memakai kostum ini."

Lincoln memakaikan sepasang telinga serigala, sarung tangan, stoking dan akhir sekali ekor serigala ke dalam dubur kakaknya dan Luna mula mengerang kesedapan.

Luna: "Woooo..."

Lincoln: "Baiklah, sekarang semua dah siap kecuali nak jemput girlfriend kak lang Sam saja lagi."

Binatang Kesayangan LincolnWhere stories live. Discover now