"Evet çocuklar edebiyat hocanız sizden çok şikayetçi o yüzden bir kaç kişinin yerini değiştireceğim"
"Sunghoon sen kalk oğlum ordan"
"Hocam ama ben konuşmuyorum"
"Edebiyat hocanın dersinde en çok konuşan larda bosunami bir numarasın oğlum kalk hadi"
"Hocam"
"Efendim jungwon'cum"
"Hocam ben en önü sevmiyorum gerçektende en önde oturmak istemiyorum ben jay'in yanına geçsem"
"Aaa olabilir evet Sunghoon ise en öne geçsin"
"Ama hocam hayır ya ben en öne geçmek istemiyorum"
"Hayır Sunghoon geç öne hadi Yavrucum"
"Offf yaaa bir daha konuşursam varya"
"Hadi Sunghoon hızlı"
"Evettt şuan herkesin yeri gayet iyi böyle kalın çocuklar sakın ben yokken yer değiştireyim demeyin öğretmenlerinizi tembihleyeceğim eğer ben yokken yer değiştirirseniz size olan güvenimi sarsmış olursunuz tamammi"
Bütün sınıf"TAMAM HOCAM"dedi.
"Merhaba ben jungwon"
"He bende direk"
"Efendim?"
"Ay pardon sana demiyordum Jake yarrağı ordan bana mal mal birşeyler diyor"
"Bende Jay"
"Tanıştığıma memnun oldum"
"Bende"
"Ama diğer ders eski yerine geçsen"
"Neden?"
"Çünkü ben Sunghoon ile derste piçlik yapıyorumda"
"Özür dilerim ama hoca bu duruma çok kızar"
"Hadi yaa lütfen "
"Hayır"
"Tamam"
"Jay sen benim yarrağımı ye tamammi orospu piç"
"Ben sana yarrak yedircem sen merak etme tamammı"
Bu çocukların konuşması çok tuaftı bunlar birbirleri ile böylemi anlaşıyordu gerçektende ne tuaf.
Hoca ders anlatıyordu ama Jay sayesinde derse odaklanamıyordum eli ağzında tuaf tuaf sesler cıkarıyordu.
"Stresli misin ?"
"Psikolog musun?"
"Psikologlar kadar bilgim var"
"Evet stresliyim"
"Neden?"
"Bende bilmiyorum"
"Pekii"
Elimle ağzındaki elini indirdim ve dersi dinlemeye geri döndüm.
Tarih dersi gerçektende çok ezber gerektirir.Teneffüs zili çalmıştı ve hızlıca en yakın arkadaşım sunoo'nun yanına gittim.
"Sunoo lavaboya gidelimmi?"
" Olur kanka"
"Heesung sen gelicekmisin?"
"Tabiki olm"
Ben,Sunoo ve heesung lavaboya doğgru yürüyorduk. Ben ise dokuzuncu sınıfın ikinci haftasında olduğumuz için koridorda yürürken insanları inceliyordum.
Lavabodan çıkmıstık ben ise arkadaşlarıma Jay'i anlatıyordum.
"İşte knk bana psikologmusun diye sordu bende psikologlar kadar bilgim var dedim sonra evet dedi neden dedim bende bilmiyorum dedi bende peki dedim sonra elini ağzından çekip dersi dinlemeye başladım"
"Jay ile bende bir ara konuştum çocuk yarrak kelimesini kullanmazsa ölüyor
amk" dedi heesung."Umarım iyi anlaşırız ya"
"Umarım" dedi Sunoo.
Dersler bitmişti eve doğru yürüyordum ve aklımda Jay vardı. Gerçektende çekici yakışıklı bir çocuktu ama çok taşşak geçiyordu ayrıca çocuk zeki lgs'den 390 almış neden bu okulda acaba diye düşünürken eve gelmiştim.
Eve girdim ve hızlıca odama geçtim gerçektende çok yorgundum ve hızlıca yatağıma uzanmak istiyordum.
Evet üç hafta sonra sınavlar başlayacak.
Elli altı not alırsam annem beni evden atacak diye düşünüyordum.
Umarım yarın okul güzel geçer diye düşünürken artık göz kapaklarım dayanamadı ve yavaş yavaş kapanmaya başladı..
.
.
.
.
.Evettt okulun ikinci haftasında benim günlük rutinim ve çocuk ile ilgili iç dusuncelerim ve onunla diyoloğumuz böyleydi
İlk bölüm olduğu için kısa ama yinede güzel bence
Bu arada sınavları olduk bugün mat ile finişh yaptık sınavlara umarım iyi geçmiştir sınavlarınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲 𝗕𝗶𝗼𝗹𝗼𝗴𝘆 »𝖩𝖺𝗒𝖶𝗈𝗇
HumorHer şey masum Jungwon'un, her üç kelimesinden biri yarrak olan Jay'in yanına oturmasıyla başlar... !Argo kelimeler içerir¡