Fırsatçı orspu

253 31 16
                                    

"ulan sadece 2 gün gelmedim ve o Niki 2 gün boyunca jay'in yanınamı oturdu"
Dediğimde,heesung ve sunoo kafa salladı.

"Fırsatçı orospu"

"Bu saatten sonra devamsızlık yaparsam siksinler"dedim.heesung sanki bir şey soyleyecekmis gibi biraz yerinde kıpırdandı.

"Söyle heesung söyle"

"Yok bir şey soylemicem sınavlar yaklaşıyor ya ona biraz stresliyim bu aralar"

"Peki" dedim ama heesung'un dediğine asla inanmamıştım.

Hocanın gelmesine iki dakika kaldığı için sirama geçtim ve sessizce hocanın gelmesini bekledim.

Bugün Jay yoktu, acaba neden gelmedi,hastamı oldu , öldümü diye düşünürken hoca yoklamada ismimi söyledi .

"Jungwon"

"Burda"

Derslerimi güzelce dinliyordum ama aklım yinede Jay deydi nedense hiç aklımdan çıkmıyordu bu çocuk.

Öğle arasındaydık ve Instagram'da geziniyordum.
Yeji hızlı bir şekilde arkasına döndü ve dediki

"Jay'in attığı story'i gördünmü"

"Hayır dur bı bakim"

"Yeji bende görünmüyor sende varmı bakim"dediğimde bir panik oldu ve dediki

"Aaa şey yanlış isim gormusum kusura bakma Jay atmamış"dedi .

Bende hizlica yerimden kalkıp yeji'nin telefonunu elinden kaptigim gibi jay'in attığı gönderiye baktım.

Bakmaz olaydım dedim gerçektende çunku bugün bilerek okulu ekmiş Niki ile beraber sinemaya gidip birde bisiklet sürmüşler bunu görünce gerçektende kalbimin acıdığını hissettim.

Telefonu yeji'ye geri verip.

"Olabilir ne güzel kafa dağıtmışlar hep ders hep ders olmaz"dedim ve zorlukla gülümsedim.

Dersler bitmişti eve doğru gidiyordum.
Kendimi ilk defa bu kadar boktan hissediyordum içimde bir şeylerin parçalandığını iliklerime kadar hissediyordum.

Nedense canım çok yanıyordu.
Çünkü ben ilk defa ciddi bir şekilde birisinden hoslanmıştım. Evet bu zamana kadar yakışıklı bulup öyle hoşlanıyorum hissetmiş olabilirim ama Jay farklıydı ben sadece onun yanına oturdum ve ne olduysa o zamandan sonra oldu. Ona bir şey olduğunda üzüldüm,bir şeyi yapamadığın da ona yardımcı olduğum zaman mutlu oldum, kendisini stresli hissettiğinde onu rahatlattım.

Ben bu zamana kadar hiç kimse için bu kadar çabalamadım.
Hoşlanıyorum ama söyleyemiyorum onun görmesini istiyorum ama görmüyor.
Bunu anlamayacak kadar aptal olması canımı çok yakıyor.

En yakın arkadaşının bile anlaması ama onun anlamaması beni çok üzüyor.

Ben ona her şekilde sevgimi gösteriyorum ama o benim duygularımı fark etmiyor. Ama tabikide ona kizamam bunun için çünkü ben onun hiç bir şeyi değilim.

Sadece 'sıra arkadaşı' .

.
.
.
.
.

Eve geldiğimde kendimi direk odaya attım ve beomgyu aradım.

Kendisi benim en yakın arkadaşımdı.
Onun ile ilkokulda arkadaş olmuştuk,sonra ortaokuldada aynı okula gittik.Annelerimizde çok yakındı ama beomgyu'nun babası şirket kurucağı için Amerika'ya taşınmak zorunda kaldılar.

"Alo"

"Alo efendim won'cum"

"Beomgyu ben kendimi çok kötü hissediyorum"

"Ne ne oldu jungwon"

"Şimdi sana bir şey anlatıcam ama sadece dinle en son söylersin diyeceğin şeyleri"

"Tamam"

"Bak ben okuldayken Jay diye birisinin yanına oturdum sonra ne olduysa ben ondan etkilendim ve hoşlandım beomgyu onu o kadar çok seviyorum ki onun olmadığı bir gün kendimi boşlukta hissediyorum. Onun ile oturamadığım günler bütün enerjim düşüyor. Ben ilk defa birisini deli gibi kıskandım onun canı yandığında onun acısını bende hissettim o mutlu olduğunda bende mutlu oldum. Birbirimize temas ettiğimizde ben asla rahatsız olmadim beomgyu biliyorsun ben temastan pek hoşlanmam ama onun bana eli değdiği zaman kendimi cennette gibi hissediyorum. Ders dinlerken ona kafamı yasladiğim zaman kalbim o kadar hızlı atiyorki anlatamam yada usudugum zaman Jay ile ellerimiz birbirine değdi zaman usudugumu unutuyorum ben beomgyu ben onu gerçektende seviyorum ama o bunu anlamayacak kadar aptal ben çok bellie diyorum duygularımı en yakın arkadaşı bile anlarken onun anlamaması beni çok üzüyor. Ben ondan deli gibi hoşlanıyorum sadece onu görsem bile günüm çok güzel geçiyor ve noldu biliyormusun o bugün Niki adlı bir arkadaşı var onun ile okulu ekip sinemaya gitmişler ve bisiklet sürmüşler ben g-gercektende kendimi bok gibi hissediyorum açılmak istedim hoşlandığımi ona söylemek istedim ama cesaret edemedim ben beomgyu arkadaşlığımız bozulur diye ama bu saatten sonra pek yakın olmayacağım çünkü benim canım yaniyor çünkü çok kıskanıyorum ben"

"Jungwon bebeğim ağlama lütfen bak sana nasıl tavsiye verebilirim bilmiyorum ama bence aranıza biraz mesafe koy belki biraz düşünür belki anlamıştır jungwon ondan hoşlandığını çünkü ben seni biliyorum sen duygularını çok yansıtan birisin emin olki o da anlamıştır bunu lütfen ağlama bak benimde ağlayasım geliyor"

(Kurgu AMK bu yani doğru değil)

"Tamam tamam senin ile konuşmak bana çok iyi geliyor beomgyu iyiki varsın teşekkür ederim "

"Ne demek aşkım ne zaman kendini kötü hissedersen ara beni ve bence üzülmemek için biraz mesafe koy aranıza tamammı seni seviyorum bebeğim üzülme lütfen "

"Tamam tamam galiba biraz mesafe koyucam aramıza umarım bir gün fark eder umarım"

"Go boyyy"

"Bakalım ne kadar acı çekcem"

"Yaaa öyle deme aşkım lütfen"

"Tamam tamam neyse ben şimdi biraz yatıp ağlicam ha birde BTS dinlicem"

"Aferin Bro BTS en iyisi"

"Ayn"

"Neyse ağlama ya bebek üzülme"

"Tamam hadi görüşürüz"

"Görüşürüz"

*Arama sonlandırılırdı*

Galiba bugün içim dışına çıkana kadar ağlıcam.


🙂

~Aera







𝗖𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲 𝗕𝗶𝗼𝗹𝗼𝗴𝘆 »𝖩𝖺𝗒𝖶𝗈𝗇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin