Yarraklara giriş Part 1

286 26 4
                                    

"selamünaleyküm arkadaşlar bendeniz Jay bugün size baybkim'in zorlaması yüzünden biyoloji anlatıcam kendisi burda yok o yuzden rahat konuscam valla hiç bir sik bilmiom neyse en son anasını sattığımın şeyini durun şuraya çizem"

"Kalem varmı kalem"

"Neden"diye sordu yeji Jay'e

"Kanka kalemi sana sokacam ulan konu anlatmak için"

"Ne kadar sinirlisin ulan sen ben seni sevmedim başka öğretmen istiyorum"

"İstiyorsan başka öğretmen götüne bak belki vardır"

"Saygisiz köpek!"diye haykırdı yeji

"Heh işte şimdi oldu bunlar size girer anladınızmı bakın buda anladınız işte şeyleri heh biz buna yarrak diyoz en iyi jungwon bilir"

"Ya mal ben nerden bilcem"

"Hani sırada yanyana oturuyonuz ya sana canı sıkılınca yarrak anlatıyor"dedi Ryujin

"He doğru evet ben biliom en iyi"

"Ayn güzel sevgilim şimdi bu kısım sokmalik yani yada anlatmiyim yanımızda kızlar var"

"Anlat lan"dedi yeji

"Bak şimdi yeji kardeşim eğer bu sana girerse sen hamile kalırsın 3 çocuklu ana olup evde oturursun anladinmi"

"Anladım da işte o bana girmicek"

"Ne gircek sana acaba?"

"Bana girmicek aşko eğer girerse yarrak değil dil girer ama ryujin'e çok giricek"

"Offf sizin aşk seyinizle uğraşamam neyse buda yarrağın şey kısmı tamammı görüyorsunuz size bedava 3 boyutlu çizim yapıyorum gayet iyi görüyorsunuz"

"EVETT"

"Heh neyse işte sınavda bu çıkmayacak ama oy sonucu bu istenmiş bende kıramadım ve anlardım umarım rüyanızda görürsünüz"

"Ya Jay gel suaraya Allah rızası için"dedim gülerek.

"Tabi bebeğim sen yeterki iste"

"Heh bu arada eğlenmek istiyorsanız erkekler domalin yeter"

"Yani diyorki kesişim sikişim hepiniz sevişin"Jake bunu sınıfta bağırarak dediğinde herkez yüksek seste kahkahalar atmaya başladı.

Tabikide bay kim'in odasıda sınıfın çaprazında olduğu için bizim yüksek desibeldeki kahkahalarimizi duyunca sınıfa daldı.

"NOLUYO BURDA EVLADIM NE BAĞIRIYORSUNUZ AHIRMI BURASI"

"Hocam arkadaşlara konu anlatıyordum neden pat diye daldiniz bu yaptığınız dersime saygısızlık" dedi Jay alaylı bir ses ile

"Şimdi sokucam dersine kaç saattir anlattığım şey dersmi çocuk"

"Evet tabikide ders arkadaşlar ne istedilerse onu anlatdım ayrıca üç boyutlu çizdim bende çok iyi hoca olur valla"

"Şimdi senin Hocalığına başlayacağım geç yerine oturun sessiz bir şekilde"

"Üffff tamam hocam ya ne kizdiniz alt tarafı sizin aletinizi tanıyordum"

"Ulan sen fazla olmaya başlıyorsun ayağını denk al o çeneni KAP'a geç yerine otur"

"Tamam"

"Salak neden öyle dedin ya disipline gitseydin"

"Gitmezdim bebeğim merak etme"dedi elimi öpüp

Yanımıza sunoo ,Niki ,heesung ,Jake ve sunghoon'da gelince oturup muhabbet etmeye başladık.

"Bakın hafta sonu gidelim yemek yemeye"dedi jake

"Ben okeyim"dedi Sunghoon

Hepimiz onaylayınca bazı şeyleri netleştirdik ve en sonunda her şeye karar verdik.


















𝗖𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲 𝗕𝗶𝗼𝗹𝗼𝗴𝘆 »𝖩𝖺𝗒𝖶𝗈𝗇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin