Dayama amk

258 31 17
                                    

Sınıfa gelmiştim ve jay'in yanına geçmek yerine sınıfın en köşesindeki en arka sıraya oturmayı seçmiştim.

Çantamı açıp kitap,defter,kalemlik ne varsa çıkardım ve masaya koydum.

Kafamı sıraya koyup ders zilinin çalmasını bekliyordum ve bir anda da hayatımı sorguluyordum.
Biraz öyle yatınca yanımda bir hareketlenme hissettim ve kafamı kaldırıp yanıma baktığımda Jay'i gördüm.

"Neden geldin?"

"Sen neden gittin?"

"Canım istedi burda oturmak"

"Benimde canım burda oturmak istedi"dedi ve gülümseyip o da kitaplarını çıkardı.

Bende boş verip önüme döndüm.

Ders dinlemeye çalışıyordum ama sadece çalışıyordum çünkü bu yanimdaki varlık bir turlur huzur vermiyordu.

Evet bu kadar konuşulmaz ama...

"Bak jungwon bu yarrak nasil olmuş?"

"Evet güzel olmuş dimi jungwon"

"Neyse bak sen şunu biliyonmu?"

"Hayır"

"Ne kadar cahilsin"

"..."

"Ay tamam ya yani bunu şimdiki insanlar en ince ayrıntısına kadar bilir yani senin bilmemen tuaf"

"Merak etmiyorum"

"Ya jungwon neden soğuk davranıyorsun?"

"Yoo davranımiyorum Jay önüne dön ve ders dinle lütfen"

"Peki"




Dersleri islemiştik ve son ders konferans salonunda bir program duzenlemislerdi onu izlemeye inecektik.

Konferans salonuna indiğimizde ben,sunoo,wooyoung ve heesung yan yana oturduk arkamizada Jay,yeji,Niki,sunghoon ve Jake oturdu.

Güzel bir sekilde programı izlerken arkamda bir hareketlilik hissettim ve arkamı döndüğümde Jay'in koltuğuma ayağı ile baskı uyguladigini fark ettim.

"Yapma Jay"

"..."

"Jay yapma amına koyim"

"..."

"Dayama AMK"

"Ya ama benim hoşuma gidiyor"

"Amına dayıyon dayıyon ne hoşuna gitmesi"

"Benim hoşuma gider"

"Benim gitmez"dedim ve önüme döndüm .

Bir kaç dakika sonra omzunun üstünde bir sıcaklık hissettim ve baktigimda jay'in kollarını gördüm.

Ben kolları ile bakisirken...

Sonrası Allah'a emanet.......


Angst'mı olsa :)
Çünkü şuan hayatım angst...

𝗖𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲 𝗕𝗶𝗼𝗹𝗼𝗴𝘆 »𝖩𝖺𝗒𝖶𝗈𝗇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin