"off ya ingilizce dersi çok sıkıcı"
"Evet ya hoca bir şey anlatamiyor"
"Neyse benim canım sıkıldı ve seni tanımam lazım o yüzden sana soru sorucam"
"Sor"
"Sence sınıfta en yakışıklı Jake dimi herkes ona aşık"
"Ben aşık değilim"
"Bence çok çekici ve çok yakışıklı"
"Sadece saçı güzel benim tipim değil"
"Senin tipin ne?"
"Sen"
"Efendim"
"Sen"
"Ben yakışıklımıyım ama ben komik olmayı seviyorum"
"Bence yakışıklısın bana göre"
"Hmm anladım peki erkeklerde yakışıklılık sırası yapsana"
"Ne gerek varmı"
"Hadi ya canım sıkılıyor"
"Sen,Jake,Sunghoon,heesung ve Sunoo"
"Ama ben komiğim"
"Hayır yakışıklısın"
"Tamam, peki sana Sunghoon çıkma teklifi etse kabul edermiydin?"
"Bir ters köşe yapicam bak ters köşe evet lan"
"Hmm anladım"
"Sence en yakışıklı kim"
"Ben buna cevap veremem ya"
"Utanılacak bir şey yok ben direk cevap verdim"
"Olsun ya hem bak hoca çok önemli bir yer söylüyor oraya bakalım"
"Peki sen bilirsin"
Bilmediğim bir şekilde uyanmaya başlamıştı. Onu ilk defa bu kadar kızarmış görüyordum. hayır yani ben direk cevaplarını verdim. Neden bu kadar utandıki.
Zil çalmıştı Allah'a dua ediyordum şu ingilizce dersi bitti diye.
Sunoo ve heesung ile okulun bahçesine indik."Knk işte bana öyle dedi bende direk onu dedim sonra itiraz etti bende itiraz ettim"
"Knk sen uçmuşsun AMK"dedi. Heesung
"Yoo bence yakışıklı yani"
"Eeee sonra ne oldu anlat Jungwon"dedi. Sunoo
"İşte bende ona sordum sonra bu bir utandı kızardı felen konuyu geçiştirdi"
"Ooooooo" dedi. Heesung
"Ne Ooooooo ne yani utanamazmı hemen farklı anlam çıkartma"
"Pekiii"
Bir anda yanımıza koşarak wooyoung geldi.
"Heesung hani bizim siniftaki Jay VARYA işte onu 9/C sınıfından soojin'e ayarlamaya çalışıyorlar"
"Nee bu çok iyi bir haber"dedi heesung
"Kim ki bu kız?" Dedim.
"Hani varya sınıfa her zaman gelen yujin'in arkadaşı heh işte o"dedi Sunoo
"O kızmı gerçektende başka kızmı yok ln"
"Bence yakisirlar amk" dedi wooyoung
"Bilmiyorum ya neyse ben kantine gidiyorum"
Dedim ve hızlıca kantine ilerlemeye başladım.
Aslında moralim bozulmadı değil çünkü gerçektende yakışıklı ve çekici çocuk bir de az da olsa hoşlanıyordum yani.Kantine gitmeyi bırakıp tuvalete girdim.
Gerçektende moralim alt üst olmuştu.
Yani o kız ve Jay ben buna kicim ile gülerim çünkü asla yakismazlar.Ders zili çalmıştı ve tuvaletten çıkıp sınıfa doğru ilerlemeye başladım.
Sınıfa girince herkes jay'in başındaydı.
Sırama oturunca Jay hemen konuştu."Bak Jungwon o duyduklarını hepsi bir iftira valla yok öyle bir şey"
"Ne?"
"Bilmiyomusun"
"Neyi?"
"Ohh rahatladım tamam sorun yok"
Neyden bahsettiğini anlamıştım ve iftira olduğunu duyunca rahatlamadim değil.
Ama gerçektende ondan hoşlanmaya başladım. O sanki beni kendine çekiyordu bir elektriklenme vardı sanki aramızda.
Daha fazla düsünmedim ve ders kitaplarımi çıkarmaya başladım.Kimya hocası sınıfa girdi ve ders anlatmaya başladı.
Hoca ders anlatıyordu ama ben dinleyemiyordum çünkü Jay saolsun yine yeji ve ryujin ile kavga ediyordu."Ulan bana bak kamil dön önüne"
"Yoo hem ayrıca o kamil sensin"
"Lan dön önüne Ermeni bozuntusu"
"Sensin o Ermeni Jay doğru konuş"
"Yok yarram Ermeni sen ermenisin yeji"
"Jay inş düşersin tamammı"
"He Ayn yarram dön önüne bak kimyacı karısı gorucek seni"
"İnş fizikçi ve Almancı seni gobeklerinin arasında sikiştırır"
"Ya şu kız ile ugrasma Jay"dedi ryujin
"Yaaa kalemliğimi ver Ermeni"
Bunların diyaloglarına dayanamayıp en sonunda yeji'nin kolunu sert bir şekilde tutup kalemliği aldım.
Yaptığıma şaşırmıs olmaliki şaşkın şaşkın bakıyordu."Yeji bence artık kesin dönün önünüze ders dinleyin"dedim ilk defa bu kadar kızmıştım.
Ama neden kizdigimi bende bilmiyordum. Sadece Jay ile uğraşması sinirimi bozmuştu ve anlık bir tepki gösterdim. Umarım yanlış anlamaz.
Ama gerçektende sinirim bozulmuştu.En sonunda telefonlarımızı almıştık.
Geçen gün watpadden tanıştığım biri vardı. O gerçektende çok iyi birisi ve onunla konuşunca nedense hep gülüyordum. Moralim bozuk olduğu için mesaj attım.
'derstemisin?' yazdım. Büyük ihtimalle dersdedir çünkü çıkış saatlerimiz onun ile farklıydı.Telefonu kapatıp dersin son beş dakikasini dinlemeye başladım.
Hoca elementleri anlatıyordu ve bir anda Jay konuştu."Ya şu sikik kimya ne boka yarıyor yani"
"Hayır elementleri de jake'in yarragina benziyor"
"Jake'in yarraginimi gördün?"
"He yok sadece tahmin diyebiliriz"
"Hmm anladım"
"Bak bizim Jake piçi matematikçiyi görünce aziyo amk puahpuahouahh"
"Ne tuafmış"
"Hayır hocayi çok beğeniyor AMK salağı"
"Hmm anladım"
"Zil çaldı hadi görüşürüz Jungwon"
"Görüşürüz Jay"
.
.
.
.
.
.EVET GERÇEKTENDE SOYLEDİM YAKİSİKLİ OLDUĞUNU HDHDHHDJD
SONRA O DA UTANDI VE BENDE ONA SORUNCA KONUYU ÇEVİRDİ
AYRİCA O KİZ OLAYİNİDA YAPTİM NORMALDE ASLA SERT TEPKİ GOSTEREN BİRİ DEĞİLİM VE KİZA OYLE YAPİNCA SASİRDİ
SONRADA BİLEĞİNİ BİRAZ FAZLA SIKMIŞIM BİLEĞİ KİZARMIŞ KIZIN OZUR DİLEDİM ONDAN
HDGDDHDUFHBDHC
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲 𝗕𝗶𝗼𝗹𝗼𝗴𝘆 »𝖩𝖺𝗒𝖶𝗈𝗇
HumorHer şey masum Jungwon'un, her üç kelimesinden biri yarrak olan Jay'in yanına oturmasıyla başlar... !Argo kelimeler içerir¡