Yarraklardan çıkış part 2

241 25 49
                                    

Evet bugün biyoloji sınavımız vardı. Bir o kadar heyecanlı olsamda bir o kadarda korkuyordum. Ya başaramazsam ya düşük alırsam diye içim içimi yiyordu.

Tam tamına iki günümü şu sınavdan yüksek almak için bütün her şeyi ezberledim. Ama heyecandan unuturum diye her beş dakikada bir formüllere göz gezdiriyorum.

Allahın biyolojicisi sınavda yağ soracak diye bütün yağlarin özelliklerine kadar ezberledim inş bir sike yararlar.

Evden çıkmadan önce koca bir bardak suyu kafama diktim ve çantamı alıp evden çıktım.

Yolda giderken Jay'e mesaj attım 'geliyorum'diye .

Ulan ben daha okula gidince Jay'e biyoloji anlatacağım.

Bunu nasıl unuttum neyse relax jungwon relax umarım bir yerlerim yanmaz amin.

Okula sonunda gelmiştim ve hızlıca sırama oturdum ve kitaplarımı çıkardım.

Ben bunları yaparken jay'de sınıfa gelmişti. O da yanıma geçti ve koca bir gülümseme sundu bana. Bu çocuğun enerjisi hiçmi bitmez dedim kendi kendime gülerek.

"Evet ben anlatıyorum değilmi"

"Ha yok askım ben anlatıcam sen dinliyeceksin tamammı"

"Anlamadım?"

"Ben dün calıştım biyolojiye ben anlatacağım okey"

"Okeyde sen eminmisin bana biyoloji anlatacağına"

"Tabikiii ama ben sana farklı konular anlatacağım"

"Tamam başla"

"Öhüm öhüm şimdi şu gördüğün biyoloji benim tabirimce yarrak başı neyse bak şu yağ denilen sikik bilmem kaça ayrılıyor aynı yarrak kolu gibi"

"Evet"

"Heh işte inorganikleri bilionmu"

"Bilmem anlat sen ben dinlerim"

"Tamamdır... İnorganik, organik olmayan anlamına gelir. Biyolojide su, mineral, asit, baz, tuzlar gibi canlıların yapısında bulunan ancak canlı olmayan veya bir canlı tarafından üretilmemiş bileşiklerdir. Doğadan hazır olarak alınırlar. Su hariç inorganik maddelerin üretimi mümkündür"

"Woawww çok saol Jay"

"Ne demek bebeğim neyse şimdi sen organikleri bilionmu özet geçiyim"

"Anlat ya en azindan bilgilerim tazelenir"

"Okeyy...Organik bileşikler, heteroatom da denilen, karbon ve hidrojen olmayan elementlerin atomlarını içerirler. Organometalik bileşikler, organik karbon ve bir ametalin kovalent bağ kurmasıyla bilinir. Ayrıca, organik bileşiklerden farklı, büyük miktarda "inorganik" karbon bileşikleri de vardır"

"Anladinmi jungwon"

"Evet hemde çok güzel bir şekilde"

"Neyse bak bu yarrak biyoloji hiç bir şeye yaramicak"dedi gülerek.

"Kesin kesin"dedim bende gülerek kolunu dürttüm.

"Umm peki benim canım sıkıldı Date mi çıksak hmmm"

"Yav hele bir sınavlar bitsin onuda yaparız"dedim gülerek.

O da benim gülümseme karşılık vererek alnıma öpücük kondurdu.

"Bak şimdi sana bir resim çiziyimdd gör"

"Az da olsa tahmin ediyorum o resmi"

"Doğru tahmin"

"Bak geçen gün yeji gosterdi bana bunun aynısını jungwon"

"Bak bu Almancı bu fizikçi , fizikçi almancıya götten koyuyor"dedi kahkaha atarak.

"YAAA pislik yapma"

"Ama çok komik"dedi ve yine kahkaha patlattı.

"Onu bunu boş Verde Jay sınav bize o resimdeki gibi giricek biliyon dimi"

"Keşke sınav kağıdı çizerek biyolojiciyi cizseydim , sınav kağıdı biyolojicinin götüne giriyor adlı çalışma olurdu"buna ikimizde kahkaha attık.

"Ay Jay artık gülmekten yanaklarim ağrıyor"

"Valla benimde"


______________________



"Ulan biyoloji çok pis girdi amına"dedi yeji

Ryujinde yeji'yi onayladı.

"Valla arkadaşlar bana çok kolay geldi ben her şeyi güzelce yaptım artık kaç alırım bilmiom"dedim.

"Pardonda hepimiz senin kadar zeki değiliz amk"dedi sunoo

"Salak benmi zekiyim edebiyattan 25 aldım amk korkudan kendime yetimhane araştırdım annem beni eve kabul etmez diye"

"Sen sayısalcısın jungwon ben sözelci"dedi sunoo

"Arkadaşlar arkadaşlar ben eşit ağırlıkcıyım hepinizden daha zekiyim"dedi heesung.

"Evet benim sevgilim hepinizden daha zeki"dedi Jake

"Sunoo sen zekimisin amk"

"Ben aptalım amına , pardonda karşında koskoca sayısalcı duruyor benim sozelim sık gibi sayisaldada bir biyolojim kötü"

"He tamam benim sevgilim zeki"hepimiz niki'nin dediğine gülmeye başladık.

"Umarım hepiniz düşük alırsınız"dedi Sunghoon hepimize ters ters bakarak. Anlaşılan sınavı pek iyi geçmemişti.

"Ya Jay sende iyice hanimci oldun amcık biz senin ile piçlik yapıyorduk"dedi Sunghoon azarlayıcı tonda.

"Elhamdülillah müslüman artık piçlik yapmayacağım"

"O yüzden dört öğün yemek yer gibi yarrak konuşuyon"dedi Ryujin sırıtarak Jay'e.

"He Ayn Ayn"

"Arkadaşlar hoca geliyoooo sınavlar ileeee"diye cırladı wooyoung.

"Ya wooyoung bağırma lütfen"diye çıkışta san wooyoung'a

Woo nun gözünde biraz kırgınlık gördüm o an.

"Peki özür dilerim arkadaşlar"diyerek yerine oturdu wooyoung.

"San oğlum azıcık kibar ol kibar"diye azarladı Jay.

"Kırdım galiba neyse özür dilerim ben ondan"

Sınıfa hoca girdi bir anda ellerinde demet demet sınav kağıtları ile postacı Vibe veriyordu biyolojici.

"Evet çocuklar zor bela okudum acikliom sonuçları hazır olun"

"TAMAM HOCAM"

"Ryujin 70"

"Seojoon 51"

"Jongin 88"

"Wooyoung 95"

"Jongho 78"

"Jay 79"

"Jungwon 90"

"Heesung 85"

"Yeji 60"

"Jake 74"

"Niki 73"

"Sunoo 99"

"San 87"

"Sunghoon 69"

"Evet çocuklar öncelikle sunoo , wooyoung ve jungwon'u tebrik ederim umarım diğer sınavlarda da böyle yüksek alırsınız"

"Ulannnn 90 almışım lann"

"Aaaaa 79 almışım aaaa"

"Sevgilim zeki 99 almış"dedi Niki.
Hepimiz kahkahalara boğulduk.





Bölüm attım sonunda bu fic'i galiba yakında bitireceğim

Olaylar istediğim gibi ilerledi biraz daha bölüm atarım hemen bitirmemek için sonra bitiririm fic'i artık
:)







𝗖𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲 𝗕𝗶𝗼𝗹𝗼𝗴𝘆 »𝖩𝖺𝗒𝖶𝗈𝗇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin