1. fejezet

51 7 0
                                    


Az ügyvédem hívott késő délután. Kint már javában sötét volt.

-Josifet elengedték, mert nem találták veszélyesnek- mondatára a gyomrom görcsbe rándult. Legszívesebben eltűntem volna a föld felszínéről. Legfőképp Josif elől. A telefonom fekete képernyőjéről visszatükröződő arcomra néztem. A piros, már-már liluló tenyérfolt az előbb elhangzottak ellentétét állította.

Féltem tőle. Féltem, hogy újra bántani fog. Mind lelkileg és testileg okozott fájdalmat nekem. Annak a férfinak a puszta gondolatától is kirázott a hideg.

Az ügyvédem mondata pedig erre az egész feszítő érzésre rátett egy lapáttal. Hiába jelentettem fel Josifet, valahogy megúszta ez a becstelen. Tudtam, hogy meg fog keresni, azért, mert a bíróságon ellene indítottam pert. A lakásomban pedig nem bujkálhatok örökké, hisz úgy előbb-utóbb éhen halnék.

-Szóval bármelyik pillanatban betoppanhat ez a vadbarom?- szólaltam meg, miután a gondolataim elcsendesedtek.

-Attól tartok- jött a válasz a vonal túlsó végéből, egy nagy sóhaj kíséretében. Ekkor a félelmem úgy eluralkodott rajtam, hogy halk zokogásba kezdtem, a sós könnyeim az államra csordultak.

Miközben próbáltam visszafojtani a sírást, egy kis hátizsákba pakoltam néhány váltás ruhát. A házban eldugott pénzeimet összegyűjtöttem, majd amilyen gyorsan tudtam elindultam a vonatállomás felé. Erős hideg szél fújt, ami a hajamat teljesen összekócolta. Az orosz telek elég hidegek, sok a hó és jég. Kabátomat összehúztam magam előtt, hogy megvédjem magam a tél viszontagságai elől.

-A Kamcsatka felé tartó járat hóvihar miatt törölve lett!-üvöltötte a hangosbemondó.

Zseniális. Ez azt jelenti, hogy ma este valahol meg kell húznom magam. Másra nem tudtam gondolni, csak a belvárosban egy éjjeli szórakozóhelyre, így felszálltam egy arra tartó buszra.

Zhenya Golubev vagyok.Egy nem elég erős orosz fiatal nő, aki az ex barátja elől próbál elmenekülni.

Galamb és FeketerigóWhere stories live. Discover now