третій епізод.

110 5 2
                                    

Зате скільки поваги ми отримали перед останнім навчальним роком! Про таке у той травневий день і не думалося, була лише нав'язлива ідея. Незабаром ідеї стали явищем ледь не постійним. Так от, повага.

Місцеве бидло нас ледь не на руках носило, що попервах було приємно, доки не з'явився причепа Кісакі зі своїм придуркуватим другом. Наталі та Ран колись мали з цими двома справу, але посвятити в подробиці нас не спромоглися.

Мене особисто досі смішить факт, що старший Хайтані обрав юридичний факультет. А от Наталі присвятила себе романській філології. Хоч бери та серіали знімай.

Ханма вочевидь вирішив, що ми остаточно пустилися берега і постійно почав кликати нас на усілякі свої збори та «битви» (я б інше слово підібрала для цього групового дикунства).

- так а шо, мо' сьодні прийдете?

Ріндо морозився, а я з цим недо-бійцем жадала говорити лише про його минуле. Він відмовчується лише на цю тему. Краще б взагалі мовчав.

- шо було те загуло. тобі воно треба?

Знаєте, його присутність була набридливою, проте соціальний статус нам це підвищило(все що потрібно знати про моральні авторитети цієї помийки, себто навчального закладу). Від цього були певні проблеми, адже знову піднявся шум навколо вже легендарного у нашій школі дуету — Наталі та Рана Хайтані, а ми тільки подовжили їм славу своїм раптовим імпульсом.

Літо проминуло швидко, меланхолійно, і практично на самоті. Того дня ми досягли абсолютного консенсусу, і слова більше не були потрібні.

Відчуття ніби пік усього нашого жалюгідно короткого життя вже минув, і тепер лишається чекати кінця, ніби дружба усього життя в ті декілька хвилин спалахнула яскравим полум'ям і тепер тліє.

Дехто проживає життя в очікуванні такого моменту, проте після нього усе відчувається сірим і несуттєвим.

Дивно скільки серотоніну приносить звичайна бійка. Може Ханма серотоніновий наркоман і тому постійно таким займається?

Чим більше я прокручую усе в голові, тим більше хочу усе покинути і доєднатися до нього. Життєво необхідно зателефонувати Наталі аби не втратити здоровий глузд.

шо ви?)

укрреал брати хайтані (+ожп)Where stories live. Discover now