(ненормативна лексика)
Пов Наталі
Цьогоріч студенти затягнули з неофіційною посвятою, проте усім відома традиція, коли першокурсники з різних вузів збираються на поляні КПІ і пʼють як в останній раз.
Ми з Раном скептично поставилися до цього, наче в нас зріс рівень моралі, і ми не брали участь в таких заходах в рідному місті. Але втрачати нам було нічого, тому таки пішли.
Як і завжди, там була нескінченна кількість людей: всі пили, розмовляли і знайомились.
Я одразу помітила в натовпі знайоме обличчя, але не надала цьому значення.......
Вже добряче підвипивші, ми вирішили стати спонсорами новоствореної компанії і поповзли в магазин за «Єгермейстром» щоб остаточно себе добити.
Поки Ран, якому нещодавно виповнилось 18 стояв на касі, я вийшла і закурила цигарку зі спільної пачки, не помітивши збоку хлопця в чорній накидці.
— Ого, шо за люди. Непон?, - грубий голос явно звертався до мене.
Обернувшись, побачила те знайоме і давно забуте обличчя. Баджі.
— Опа, привіт. Якими судьбами? Шо з волоссям? , - я пам'ятала його з короткою стрижкою..
— Та імідж змінив. Забив на стрижку хуй, і сподобались довгі. Вступив тут на готельно-ресторанний.
«Готельно-ресторанний» — я посміхнулась сама собі. Не те що б я насміхалась над вибором інших, але це було схоже на давнього знайомого, який ніколи не хотів напружуватись.
Залишивши його без відповіді, почула нову репліку:
— А ти шо? З Раном до сих пір трешся, я бачу.В моєму стані важко було зрозуміти чи є у цій фразі зверхність.
— Та да, в одному уніку тут двигаємся.
Нас перебив Ран, з пляшкою і пластиковими стаканами на 0,5 в руках (інших не було).
Помітивши мого співрозмовника, посмішка від знижок на алкоголь трохи спала, але Хайтані таки привітався:
— Привіт, бачили тебе на поляні, але сумнівались, шо то був ти.
— О, привіт, тіки за тебе заговорили.
Я покосила погляд, чи то зі злості чи від ступору (п'яною мої напівзакриті очі не функціонували в повній мірі)
— Бачу тут у вас туса повним ходом, не буду вам мішать. Мої вже теж ждуть походу. Якшо шо, тг той самий, - викинувши недопалок, він розвернувся й пішов.
Згодом я згадала, що ціле літо молодші намагались розпитати і за (тепер вже) довговолосого. Проте деякі деталі, що наново спливли в пам'яті, напевно не повинні бути обговорені.
І довго ми будемо морозитись?
ВИ ЧИТАЄТЕ
укрреал брати хайтані (+ожп)
Fanfic<3 пишу(хоч і рідко) укрреал ау з братами хайтані у головній ролі, присутні також два оригінальні жіночі персонажі.