присутня ненормативна лексика
Хоч після нашого з Ріндо грандіозного вчинку минуло вже три місяці і нам знову треба було повертатися до школи, цікавість щодо минулого наших старших мене не відпускало.
Літо на самоті змушувало будувати найсміливіші теорії, заглиблюватися в безодню власних спогадів і соцмереж підлітків зі школи.
Голова крутилася від безглуздих питань і цитат в описі профілю, а серйозних відповідей давати ніхто в силі не був. Чи не хотів давати.Грандіозного святкування початку навчального року нам не обіцяли, тому й чекати особливо було нічого. Повертатися було соромно: всі знають, а чорнобривці на новій клумбі цвітуть дужче ніж будь-коли.
А Ханма від нас так і не відчепився: дивуюся, як він взагалі пам'ятає моє ім'я. Підійшов до нас одразу після завершення лінійки.
— Опа, бойци без правил прийшли привітать), - звернувся в звичній манері, забравши у мене букет для керівнички.
— Тьху, вони ж гроші стоять.., - з пустими руками я пішла до свого класу.
Ріндо вирішив не провокувати, ніби забув що тепер ми на одному рівні (хоча навіть цей горе-випускник зміг не стати на облік на відміну від Хайтані). Білі хризантеми Ханма лишив собі.
— І шо, ким плануєш буть?
— Ой бля, не питай даже. Піду де Баджі та й по всьому
— Хто такий?, - Ріндо ім'я здалося знайомим
— Ти взагалі потєряний?
Так і не почувши відповіді, Ханма пішов на шкільний двір. Ріндо зайшов до класу без букета, зате з новою темою для обговорень:
— Хто такий Баджі? , - прямолінійність молодшого Хайтані вражає і трохи обурює.
Моя багатослівність теж:
— Їбу— Сорі, але на перерві підем до Ханми і спитаєм
— Так а шо ти так за нього вчепився? , - провівши літо у пошуках старих знайомих Наталі і Рана, схожого імені я не пригадую й досі.
— Та помню як старший з ним контачив ніби, мені ж теж тер інтєрєсно. Та й тіпа однолітки, може буть
— Ну дивись, я Ханму тверезою не дуже терплю
— Та то у всіх так.
А не логічніше було б спитати у дітей зі школи, які ледь не моляться на те дуо? Логічніше, от тільки вони самі не в курсі.
я жива!)
ВИ ЧИТАЄТЕ
укрреал брати хайтані (+ожп)
Fanfiction<3 пишу(хоч і рідко) укрреал ау з братами хайтані у головній ролі, присутні також два оригінальні жіночі персонажі.