— Ну шо ти, як київ?, - я таки подзвонила
— В Києві то нічо так, але у мене сесія скоро....
— Я чого звоню: Ханму пам'ятаєш?, - напряму питати не хотілося одразу, — він нас з Ріндо вже дістав, як ви його тіки терпіли?
— Та хз. Все було ок
— Так а шо ви з ним мутили там? Мовчите як партизани
— Нічого цікавого, навіть вспомнить нема шо
Як висновок: я очевидно не добилася того, на що очікувала. Говорити по телефону важче, ніж здається, тому мабуть доведеться вгамуватися. Ну або ж підговорити Ріндо..
— Ало, чуєш, а ти в курсах за цю історію з Наталі і Раном?
— Та нє, нах воно мені треба.
— Теж правильно, але якось і цікаво..хіба ні?
— До чого хилиш, га?
— Скоро взнаєш
Пов: Наталі
Навчальний рік підходив до кінця. Я зрозуміла, що в моєму житті більше не буде школи, більшої частини однокласників, і (сподіваюся) Золотоноші. Не те що б дуже засумувала. Задачею було здати кляте ЗНО, розібратися з вступом, ну і просто вижити.
Кардинальних змін не чекала, з класу все одно спілкувалась переважно з Раном, інші були «доповненням» в вигляді локальних мемів чи на тусовках. Про них, правда, згодом всі забули, бо хочеш-не хочеш, а прохідний треба набрати.
Ще і Аня з Ріндо розрядили обстановку побиттям того дибіла. Мені він не сподобався ще з дня самоврядування, коли довелось вести там урок. Не людина, а реально говножуй. Але ми їх не підначували на це, вони прекрасно справились самі. Які молодці. З тим, що спогадів багато, сперечатись не буду.
Коли ми з Раном вибрали один університет, ніхто не здивувався. Ми, впринципі, теж. Діяли по принципу: вибрати те, на що було хоч трохи не похуй в школі або те, що більш-менш виходило. В результаті я пішла на філологію, а Ран на юридичний (хоча, якшо чесно, на історію та право він не надто звертав увагу). Ще й гуртожиток для наших факультетів був спільний. Тому їхали на поселення разом, аякже.
Після школи мотивації навчатись не було, але позитивний настрій ще вивітритися не встиг.
привіт!
досі не вмію у великі глави, сорян. пов наталі писала дійсно інша людина. помітно після редактури?
чекаю відгуків ;3
хороших та мирних днів!
ВИ ЧИТАЄТЕ
укрреал брати хайтані (+ожп)
Fanfic<3 пишу(хоч і рідко) укрреал ау з братами хайтані у головній ролі, присутні також два оригінальні жіночі персонажі.