မှန်ပြတင်းပေါက်မှထိုးဖောက်ဝင်ရောက်လာတဲ့နေရောင်ခြည်လေးဟာအိပ်စက်နေသူရဲ့မျက်နာပေါ်သို့တိုက်ရိုက်ကျရောက်နေပါတယ်
တောက်စ်
ဒီလိုပါပဲဂျွန်ဂျောင်ကုရဲ့နံနက်ခင်းတိုင်းဟာ ညဘက်မှာအေလ လိုက်မယ်ပျော်မယ်ပါးမယ်သောက်မယ်မူးမယ်အလှလေးတွေနဲ့ကဲမယ်မနက်လင်းခါနီးမှအိပ်တယ်အိပ်ရေးမဝတော့စိတ်ကမကြည်ဘူးတွေ့သမျှလူကိုကန့်လန့်တိုက်မယ် မထိတထိပြောမယ်ဘယ်သူ့မှဂရုမစိုက်ပဲနေမယ်ကိုယ်လုပ်ချင်ရာလုပ်မယ်ဒါကဂျောင်ကုရဲ့တစ်နေ့တာလိုပဲအခုလဲမျက်နာပေါ်ရောက်နေတဲ့အဲ့နေရောင်ကိုထိလို့ကိုင်လို့သာရရင်ဂျောင်ကုစိတ်ရှိတိုင်းလုပ်ပြစ်ချင်တယ်ခေါင်းကလဲအုံခဲနေတာပဲညကငါသောက်တာများသွားတယ်ထင်တယ်တစ်ကိုယ်လူံးလဲညောင်းချိနေတာပဲ ဟက် ညကငါအားသုံးတာများသွားတယ်ထင်တယ် ဘယ်တက်နိုင်မလဲလာမြှူစွယ်တော့လဲဂျွန်ဂျောင်ကုတို့ကအားနာပါးနာနဲ့လိုက်သွားရတာပေါ့မိန်းမတွေကလဲကိုယ့်အန္တရယ်ကိုကိုယ်မသိဘူးပဲ ဉပုလ်စောင့်တဲ့ကျား အသားမစားတဲ့ကျားဘယ်မှာရှိလို့လဲသူတို့ထိုက်နဲ့သူတို့ကန်ပဲဂျွန်ဂျောင်ကုကတော့အိပ်ယာပေါ်က ကိစ္စကိုအိပ်ယာပေါ်ကဆင်းလိုက်တာနဲ့ချက်ချင်းမေ့သွားတာ မိန်းမတွေကသာဂျောင်ကုအပေါ်မျှော်လင့်ချက်ထားနေတာအဲ့လိုမိန်းကလေးကိုပဲဂျောင်ကုကလှည့်မကြည့်ချင်တာနဲ့တော့ခက်ပြီ"မြေးလေးနိုးပြီလား"
"......."
"မြေးလေးဒီတိုင်းပဲနေတော့မှာလား"
"ဒီတိုင်းမနေလို့ဘယ်တိုင်းနေရမလဲဖိုးဖိုး"
"အဲ့လိုပဲ ညကျမူးမယ်အေလ လွင့်မယ်မနက်ကျစိတ်မကြည်ဘူးအဖိုးတောင်ကန့်လန့်တိုက်တယ်"
"အခုဘာပြောမလို့လဲဖိုးက"
"ငါ့မြေးသမက်ဂျင်လေးစီသွားမလို့လိုက်ပို့ပေး"
" အိမ်ကDriverတွေကမအားဘူးလား"
"အားတယ်မင်းလိုက်ပို့တာတစ်ခါတစ်ရံလိုချင်လို့မင်းလိုက်ပို့"
"ဘာသွားလုပ်မှာလဲ"
"အဲ့ဒါမင်းသိစရာမလိုဘူးလိုက်ပို့"
"မပို့ဘူး"
"ဂျွန်ဂျောင်ကု"
"ကျစ် ပြီးရောဗျာ"
အဲ့ဒါသာကြည့်မြေးလေးတစ်ယောက်ရှိပါရဲ့အဖိုးကိုအာခံနေတာသူ့လက်တွဲဖော်စီသွားမှာကိုလိုက်မပို့ချင်ဘူးးမဖြစ်သေးဘူးဒီကောင်ခြေငြိမ်သွားအောင်အမြန်လက်ထပ်ပေးမှရမယ်