"ကွာရှင်းရအောင်"
"ဘာ"
"ဟုတ်တယ်ငါတို့ကွာရှင်းရအောင်ဂျောင်ကု"
"ခင်ဗျားကုမ္ပဏီမှာလားကျုပ်လာခဲ့မယ်ခနစောင့်နေ"
"မလာ"တူ တူ တူ
ကျစ်စကားဆုံးအောင်နားမထောင်ဘူးဂျောင်ကုတို့က ဘာလို့သူကဒေါသထွက်သွားရတာလဲသူဖြစ်စေချင်တဲ့အတိုင်းလိုက်လျောပေးတော့မှာကို
ဗုန်းးးးးးးးး
"လန့်တာ တံခါးခေါက်ပါလား"
"ဆောက်ပါးစပ်ပိတ်ထားကင်ဆော့ဂျင်ကျုပ်ခုချိန်မှာလူသတ်ချင်စိတ်ပေါက်နေတယ်"
".........."
"ခင်ဗျားဖုန်းထဲမှာပြောတဲ့စကားကိုဘယ်သူကသင်ပေးတာလဲ"
"ဘယ်သူမှမသင်ပေးဘူးးကွာရှင်းချိန်"
"အဲ့ဆောက်ပါးစပ်ကိူပိတ်ထားအဲ့စကားကိုရှိတယ် ငါတို့နှစ်ယောက်ကရှေ့ဆက်လို့လုံးဝမဖြစ်နိုင်တော့ဘူး ငါအတင်းစေ့စပ်ချင်ခဲ့လို့မင်းငါ့ကိုယူခဲ့ရတာမှန်တယ်အေးဒါပေမဲ့အခုချိန်မှာမင်းစိတ်တိုင်းကျမင်းကိုလွတ်လပ်ခွင့်ပေးတော့မှာ မင်းလဲငါ့ကိုချစ်နေတာမှမဟုတ်တာအဲ့တော့ငါဒီလိုပြောတာမင်းအတွက်ဝမ်းသာရမှာမဟုတ်လား"
"ထင်နေတာလား ရူးနေလားကင်ဆော့ဂျင် ကျုပ်လိုကောင်ကဘာကိုမှဆောက်ဂရုစိုက်တက်တဲ့လူမျိုးမဟုတ်ဘူးခင်များအတင်းစေ့စပ်ချင်ရုံနဲ့ကျုပ်ကစေ့စပ်မဲ့သူမဟုတ်ဘူးကျုပ်စိတ်မပါရင်လေတောင်မချွန်ဘူးမှတ်ထား"
"........"
"ပြောပါအုံးကျုပ်စီကထွက်ပြေးချင်ရတဲ့အကြောင်းအရင်းလေး ဘယ်သူဘာပြောလို့နားယောင်မိပြီလုပ်ချင်တာလဲပြောပါအုံး"
"ငါ့ဘာသာငါတွေးတာဘယ်သူမှဘာမှမပြောဘူးမင်းအတွက်နစ်နာမယ်ထင်လို့ငါသေချာတွေးပေးတာ"
"ဟား ဟား ဟား ကင်ဆော့ဂျင်ခင်ဗျားသိပ်ကိုရယ်ရတာပဲ ခင်ဗျားလိုဖြုတ်ဦးနှောက်ကဒီလောက်ထိမတွေးတက်ပါဘူးကျုပ်ကိုနစ်နာမယ်လို့တွေးတာအခုမှလာမပြောနဲ့ခင်များတစ်ခုခုသူများပြောလို့ကျုပ်အတွက်တွေးတယ်တော့လုပ်လိုက် ပြောစမ်းခင်များနဲ့ကျုပ်ကြားမှာဝင်မွှေသွားတဲ့သူ ခင်ဗျားစိတ်ညစ်အောင်brainwishလုပ်ပေးတဲ့သူကိုကျုပ်ကိုပြောစမ်း"
"ဘာမှလာမမေးနဲ့မင်းအထင်လွဲနေပြီ"
"ကျုပ်မေးတာသာဖြေစမ်း သိလို့ကတော့ ကျုပ်သတ်မှာသူ့ကို"
"ကျစ် မဟုတ်တာသူများကိုအကုသိုလ်များမနေနဲ့ဂျောင်ကု"
"ဟက် ကျုပ်နဲ့အိမ်လိုက်ခဲ့တော့ ခင်များကိူကျုပ်ဒီတိုင်းလွတ်လပ်မှုပေးထားလို့မရတော့ဘူး တွေ့ချင်ရာသူနဲ့တွေ့ပြောချင်ရာတွေပြောနေတဲ့ခင်များကိုကျုပ်ထိန်းသိမ်းမှဖြစ်တော့မယ်"
"ဂျောင်ကုငါအလုပ်တွေရှိသေးတယ်သွားစမ်းပါဖယ်ပေး"
"မောင်အသာတကြည်ခေါ်နေတုန်းလိုက်ခဲ့နော် မဟုတ်ရင်ကုမ္ပဏီပါမီးရှို့ပြစ်လိုက်မှာ မောင်မလုပ်ရဲဘူးမထင်နဲ့"
"မင်းအဲ့လိုတွေတဇွတ်ထိုးဆန်နေတာကိုငါမကြိုက်တာ"
"မောင်ကတော့ကြိုက်တယ် မင်းမကြိုက်လဲမောင်ကြိုက်တယ်အဓိက ကမောင့်ရဲ့စိတ်ကြည်နေဖို့ကြိုက်နေဖို့အဓိကပဲ"
"မလိုက္ဘူး ငါစာရင်းတွေပြီးတာနဲ့လိုက်ခဲ့မယ်မင်းပြန်နှင့်တော့"
ဒုန်းးးးးးးးခလွမ်......ခလွမ်
"ဘာလို့အပြစ်မရှိတဲ့ပစ္စည်းတွေခွဲနေရတာလဲ"
"မလိုက်တာသေ ချာပြီဆိုကျုပ်ဒီရုံးခန်းကိုမီးတကယ်ရှို့တော့မယ်"
ခြစ်
"ဟာ ရူးနေလား မင်းကတကယ့်အရူးပဲပြန်မယ်လာ"
ဟက် ကင်ဆော့ဂျင်ခင်ဗျားခေါင်းမာတာလောက်ကတော့ဒီကကောင်အိပ်နေသလောက်ရှိတယ်ဘယ်တော့မှအေးအေးဆေးဆေးပြောစကားနားမထောင်ဘူးအခုလဲဘယ်သူဘာပြောလိုက်လဲမသိဘူးကွာရှင်းဖို့ပြောနေပြီ လွယ်မယ်ထင်နေလား ဟက်ရယ်စရာပဲကင်ဆော့ဂျင်
"ပြန်မယ်ဆိုလာ မပြန်ဘူးဆိုရင်လဲငါအလုပ်လုပ်မလို့"
"မောင်တို့နှစ်ယောက်ကြား ဝင်မွှေတဲ့သူကိုမောင်သိလို့ကတော့သတ်မှာ"
"သတ်မယ်ဆိုတာကြီးမပြောစမ်းပါနဲ့ငါလဲမကွာရှင်းတော့ဘူးးဟုတ်ပြီလားအဲ့ဒါကြီးမေ့လိုက်တော့"
"အော် လာပြောသွားတဲ့သူရှိတာဝန်ခံပြီးပေါ့"
"ငါ့ဘာသာတွေးမိတာပါဆို"
"ခင်ဗျားလေးရဲ့ဦးနှောက်သေးသေးလေးကအများကြီးမတွေးနိုင်တာမောင်သိတယ်လေ"
"ဂျောင်ကု မင်းကလေငါ့ကိုဆို"
"ကျုပ်က ခင်ဗျားကိုဆိုဘာဖြစ်လဲ"
"ဘာမှမဟုတ်တော့ဘူး"