part12

782 72 26
                                    

"ကျုပ်ဒီတစ်ခါပဲ ခွင့်လွှတ်လိုက်မယ်နော် နောက်တစ်ခါဆိုခင်များအသေပဲ ဘယ်နယ့်ဗျာ ယောကျာ်းကအိမ်ပေါ်ကနှင်ချတိုင်းတကယ်ကြီးဆင်းသွားရလားလို့ ဒါမသနားတာ ယောကျာ်းကို"
"..........."
"ကိုယ်ပြောနေတယ်လေကွာ အဲ့အစားကအရေးကြီးသလားကိုယ်ကအရေးကြီးသလား"
"သေချာပေါက်အစားက"
"ပြောစမ်း ခင်များပြောလိုက်လေ  ညကသနားလို့ညှာပေးထားတာ အခုမညှာဘူးနော်တစ်နေကုန်သွားမယ်"
"သေချာပေါက်အစားကအရေးမကြီးဘူးပြောမလို့ပါကွာ"
"အဟင်းးခင်ဗျားတော့"
"မင်းပြောချင်တာပြောပြီးပြီဆိုလဲလွှတ်ကွာ မေမေစောင့်နေလောက်ပီ ငါမေမေနဲ့စကားပြောစရာရှိတယ်"
"မသွားရဘူး အောက်မှာခင်များဦးလေးတွေရောက်နေတယ်"
"ဘာ!!!ဦးလေးတို့ရောက်နေတယ် ဟုတ်လား ကျစ် ငါသွားမှဖြစ်မယ် သူတို့မေမေကိုအနိုင်ကျင့်နေလိမ့်မယ်"
"ကျုပ်ခုနက အောက်ထပ်ဖုန်းသွားပြောတာ သူတို့ရှိလို့အပေါ်ပြန်တက်လာတယ်ကျုပ်ရောက်နေတာသူတို့မသိဘူး"
"အင်းအခုငါသွားလိုက်အုံးမယ်"
"ဟင်းးးသွားချင်သပ ဆိုလဲသွား ပြီးရင်မြန်မြန်ပြန်လာခဲ့ယောကျာ်းတို့အိမ်ပြန်ရအောင်နော်"
"..........."
"ကြားလားမောင်ပြောတာ"
"အင်း"

"ဘယ်လိုလဲ မမနင့်သားကနင့်ကိုပြစ်ထားပြီးပျော်နေပြီထင်တယ် အစက ငါတို့ပါကောင်းစားမလားလို့ နင့်သားကိုJeonအုပ်စုလက်ထဲထည့်ပေးလိုက်တာ အခုတော့ အမကိုပါသူကပြစ်ထားပြီးဒီတိုင်းနေတယ်ပေါ့ "
"မဟုတ်တာ ငါ့သားလေးက ငါ့ကိုပြစ်စရာလား"
"ပြစ်တာပါ့အကြွေးတွေပတ်လည်ဝိုင်းနေတဲ့ကုမ္ပဏီနဲ့နင့်ကိုဒီတိုင်းထားခဲ့တာလေ"
"နင်တို့ကြောင့်လေအဲ့အကြွေးတွေက ငါ့သားလေးစိတ်ညစ်မှာဆိုးလို့အဲ့ကုမ္ပဏီကိုငါလက်လွှတ်ခိုင်းထားတာ တကယ်ဆို အဲ့ကုမ္ပဏီကငါ့သားဟာပဲ "
"မမအခုချိန်ကဒါတွေပြောနေရမဲ့အချိန်မဟုတ်ဘူး "
"ဒါဆိုဘယ်အချိန်မှဒါတွေကိုငါကပြောရမှာလဲ"
"မမရာ မမလဲအသက်ကြီးနေပါပြီ ဒီအိမ်ကိုရောင်းပြီး ကျတော်တို့နဲ့အတူလိုက်နေပါလား ကျတော့်သမီးဆိုမမကိုပြုစုစောင့်ရှောက်ချင်နေတာပါ"
"ဟုတ်ပါတယ်အန်တီလေးရယ်သမီးတို့နဲ့လိုက်နေပါလား"
"အဟင်းးးမင်းတို့ကဟာသတွေပြောတာပဲ ဒီအိမ်ကJeonဖိုးဖိုးကဝယ်ပေးထားတာ မင်းတို့ရောင်းရဲရင် ရောင်းရရင်သဘော"
"မေမေ"
"သားဂျင်"
"ဦးလေးတို့က ကျတော်တို့ဘဝပျက်အောင်လုပ်ထားတာတောင်မကျေနပ်သေးဘူးလား "
"အော် မင်းကဒီအိမ်ရောက်နေတာကို ဘာလဲ ဟိုက မောင်းထုတ်လိုက်လို့အိမ်ပေါ်ကဆင်းလာရတာလား အဟက် ထင်ပါတယ်ကွာ မင်းလိုကောင်ကို Jeonဆက်ခံသူက ကြာကြာမပေါင်းဘူးဆိုတာ"
"သေချာလားခင်ဗျား"
"ဟင် Jeon Jung Kookသူဌေးလေး"
"အေးကျုပ်ပဲ ကျုပ်ယောကျာ်းကိုခင်ဗျားတို့ဒီလိုပြောမယ်ဆိုတာသိလို့ ကျုပ်ဆင်းလာတာ"
"ဟို.....ဟို"
"ခင်ဗျားပြောသလိုဟုတ်လားမဟုတ်လားတော့မသိဘူး အခုတော့ယောကျာ်းကိုစိတ်ဆိုးပြီးအိမ်ပေါ်က ကောက်ဆင်းသွားလို့ လာချော့ခေါ်နေရတာပဲ နောက်ပြီးမေးပါအုံးမယ် ကျုပ်အသက်က ဘာဖြစ်နေလို့ခင်များတို့က ကျုပ်ကကြာကြာမပေါင်းနိုင်ဘူးထင်ရတာလဲ သူကစွန့်ပစ်ခဲ့ရင်သာ ကျုပ်ရူးသွားမယ်ဆိုတာခင်ဗျားတို့မသိလျော့လေသလား ကျုပ်ဖြင့် ဒီဟာလေးကိုချစ်လို့တောင်မဝဘူး နောက်ပြီးကျုပ်ယောက်ခမအိမ်ကိုရောင်းချင်နေတယ်ပေါ့ ရောင်းကြည့်လိုက်လေ"
"မဟုတ်ပါဘူးဗျာ ဦးလေးတို့က"
"အစက သူစိတ်ချမ်းသာနေလို့ကျုပ်ဘာမှမပြောတာအခုပြောမယ် ကျုပ်အသက်ပိုင်တဲ့ကုမ္ပဏီကို ဒီတစ်ပတ်အတွင်း အသက်လက်ထဲပြန်အပ်ပေး "
"ဒါကတော့"
"ကျုပ်ရှည်ရှည်ဝေးဝေးမပြောချင်ဘူးနော် သူ့လက်ထဲ ပြန်အပ်ပေး"
"သူပိုင်တဲ့Kim gpကိုငါတို့ပေးပြီးသားလေ အခုသူလုပ်နေတယ်လေ"
"မဟုတ်ဘူး သူ့လက်အောက်မှာရှိတဲ့အခုခင်ဗျားအပိုင်ကလိမ်ကကျစ်ကျထားတဲ့လုပ်ငန်းတွေကိုပြောတာ"
"သူလုပ်ရင်အရှုံးပေါ်ကုန်မှပေါ့"
"အရှုံးပေါ်ချင်ပေါ်ပါစေ သူအပျင်းပြေလုပ်ရအောင်လို့ပေးထားတာ နောက်ပြီးသူလုပ်လို့အရှုံးပေါ်ခဲ့တာမရှိဘူးနောက်က ခင်ဗျားတို့မိသားစုလိုက်ဖျက်စီးနေလို့ မဟုတ်ရင် ကျုပ်အသက် လူတော်လေးပါ"
"သူဌေးလေးသေချာစဥ်းစားပါအဲ့သားအမိက"
"ဒီနိုင်ငံမှာ ခင်များခြေမချချင်တော့ရင်
ကျုပ်ယောက်ခမနဲ့ ကျုပ်အသက်မကောင်းကြောင်းပြောလိုက်စမ်း"
"ငါ့တူ ဂျင် ပြောပါအုံးမင်းယောကျာ်းကို ဦးလေးတို့ကတောင်းပန်ပါတယ် နောက်ကျရင်မင်းတို့အိမ်ကိုလာမရှုပ်တော့ပါဘူး"
"ဟုတ်ပါတယ်ကိုကိုရယ်ပြောပါအုံးကိုကို့ယောကျာ်းကို"
"ကူးငယ် ဒါတွေကမိသားစုအရေးပါ ကူးငယ်အမုန်းမခံပါနဲ့ သူတို့စီက စီးပွားရေးတွေလဲငါမလိုချင်တော့ပါဘူး အဓိက ကသူတို့မေမေကိုလာမရှုပ်တော့ရင်ရပါပြီ"
"ဒါပေမဲ့သူတို့က မောင့်အသက်ကို"
"ကူးငယ်က လိမ်မာတယ်မလား ဂျင်နဲ့အတူ အိမ်ပြန်မယ်ဆို"
"ပြီးရောဗျာ ခင်ဗျားတို့သွားတော့"
"ဟုတ် ဟုတ်ကဲ့"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 24 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Special OneWhere stories live. Discover now