part11

619 70 15
                                    

"မင်းတို့ပဲစဥ်းစားကြည့်ကွာ"
"ဘာဖြစ်တာလဲပြောလို့"
"Jk ငါစိတ်သိပ်မရှည်ဘူးနော် ပြောဆိုတော့မပြောဘူး"
"မင်းတို့က ငါ့ကျစိတ်မရှည်ဘူး မင်းတို့cafeဆိုင်ကျတော့ချောင်းပေါက်မတက်သွားတယ်"
"သားကြီးမူးနေရင်လဲ ပြန်အိပ်တော့ကွာ"
"မင်းတို့စဥ်းစားကြည့် ငါမှားလား"
"ဂျင်လေးမှန်တယ်"
"ဘာ!!!!.
"ဟ ဖြေးဖြေးမအေဘေးရ"
"မင်းတို့ကဘာသိလို့သူမှန်တယ်ထင်နေတာလဲ သူက​ငါမဟုတ်တဲ့ကောင်နဲ့ရယ်ပြီးစကားပြောနေတာလေ"
"ပြောတော့မချစ်ဘူးတဲ့ မချစ်တာတောင်အာခံတွင်းထဲငုံထားမတက် ဂရုစိုက်နေတာပဲ"
"အဓိပ္ပါယ်မရှိတာ"
"sugaနဲ့ထယ်မစနဲ့တော့ JKသူလဲအလုပ်ကြောင်းဆွေးနွေးတာနေမှာပါ မင်းမှာလဲကွာ အရမ်းတွေဖြစ်ပျက်နေတာ"
"တော်ပြီ မင်းတို့နဲ့စကားမ​ပြောချင်တော့ဘူး သူမအိပ်ခင်ပြန်မယ် "
"မင်းပဲအမျိုးမျိုး"
"ဒိုးပြီ"
"အင်းဂရုစိုက် ဂျင်နဲ့လဲရန်မဖြစ်ပါနဲ့ မင်းမလိုချင်ရင်ပြော"
"ငိုးမ suga"
"ဟားးးဟားးစတာပါကွာ"

"ဂျွန်ဂျောင်ကု မင်းအရမ်းလွန်တယ်လို့မထင်ဘူးလား"
"..........."
"ယူပြီးကတည်းကမင်းစိတ်တိုင်းကျပဲလုပ်နေတာ "
"အဲ့တော့ ခင်များကဘာဖြစ်ချင်လို့လဲ"
"စကားကိုကပ်မပြောနဲ့ ငါ့ကိုလည်းနည်းနည်းပါးပါးလေးစားပါအုံးလား အရာရာမင်းသဘောကျပဲဖစ်နေတာ နောက်ပြီးငါက ကလေးမှမဟုတ်တာ"
"ကလေးမဟုတ်လို့ ကျုပ်ထိန်းရတာခက်နေတာပေါ့ ကလေးသာဆို ဒီလိုခက်မှာမဟုတ်ဘူး"
"ဘယ်မှာထိန်းရခက်လို့လဲ ငါ့အလုပ်ငါလုပ်တာလေ မင်းထိခိုက်နေလို့လား"
"မောင်မထိခိုက်ဘူး ဒါပေမဲ့မောင့်နှလုံးသားထိခိုက်တယ်လေ "
"မင်း... မင်း ဖောက်လာပြန်ပြီ"
"မောင်တကယ်ပြောနေတာ "
"ဂျောင်ကုရာ မဟုတ်တာတွေမပြောပဲ ငါ့ကိုနားလည်ပေးစမ်းပါ"
"ကျုပ်နောက်ထပ် မပြောချင်တော့ဘူး ကင်မ်ဆော့ဂျင် ခင်ဗျားကိုလမ်းဘေးရောက်မဲ့အစီအစဥ်တွေကနေ ကျုပ်လက်ထပ်ထားတာကိုမမေ့ပဲကျုပ်ပြောစကားနားထောင် အဆင့်မရှိတာတွေမလုပ်စမ်းနဲ့ ကိုယ့်အဆင့်ကိုယ်သိ ကျုပ်ထားသလိုမှမနေနိုင်ရင် ကျုပ်ပြောသလိုမှမလုပ်နိုင် အိမိပေါ်ကဆင်း"
"ဘာ!!!!"
"..........."

"မြေးဂျင်မျက်နာမကောင်းပါလား ဖိုးမြေးနဲ့ရန်ဖြစ်ထားတာလား"
"ဟင့် အင်မဖြစ်ပါဘူးဖိုးဖိုး "
"အင်းးဖိုးဖိုးမြေးငယ်ကနည်းနည်းဆိုးတော့ မြေးဂျင်လေးကို ဖိုးကအားနာလှပါတယ်"
"အာ မဟုတ်တာဖိုးရာ ဂျင်အဆင်ပြေပါတယ် ဂျင်မေမေကိုလွမ်းလို့ပါခဏလောက်မေမေစီသွားနေလို့ရမလားဟင်ဖိုးဖိုး"
"ဟုတ်တာပေါ့ ဖိုးဖိုးမြေးလေးမေမေနဲ့မတွေ့ရတာကြာပြီပဲသွားလေ ဘယ်သူနဲ့လဲ ဂျောင်ကုလိုက်ပို့မှာလား"
"ဟို ကူးငယ်ကဒီနေ့မအားဘူးပြောတယ် ဂျင်တစ်ယောက်ထဲသွားလိုက်ပါ့မယ်"
"ဖြစ်ပါ့မလားမြေးရယ်"
"ဖြစ်ပါတယ်ဖိုးဖိုး "
"အင်းပါဂရုစိုက်နော် ဘယ်နရက်လောက်နေမှာလဲ "
"ဟို အဲ့ဒါတော့ဂျင်လဲမသိသေးဘူး ဖိုးဖိုးစီကိုဂျင်ဖုန်းဆက်ပါ့မယ်"
"အင်း အင်းပျော်သလောက်နေခဲ့နော် "
"ဟုတ်ကဲ့"

Special OneWhere stories live. Discover now