Bölüm 4 - Beta'nın Azmi
Uzay gemisine bindikten sonra mareşal eski arkadaşına bir mesaj gönderdi. "Oğlunuz oldukça dikkat çekici.
Mükemmel bir asker olacak."
"İki oğlum gerçekten olağanüstü imparatorluğun temel direkleri oldular!"
"En küçük oğlunuzdan bahsediyorum. Beta."
"Hm?! Ne demek istiyorsun?! Orada oynamasına izin vermeyi kabul etmedik mi? Onu bana tek parça halinde geri versen iyi olur anladın mı?!"
"O mükemmel bu onun hayaliyse yeteneklerini gömmeyin."
"O bir beta!"
"Başka kimin beta olduğunu unuttun mu?"
Uzun bir sessizlik.
Mareşal içini çekti ve kaşlarını ovuşturdu.
Sadece 29 yaşında olan imparatorluğun en genç mareşali olarak yaşının taşıyabileceğinden çok daha ağır bir yükü omuzladı.
Ailenin dördüncü çocuğuydu babası zaten yaşlıyken doğdu. Ayrıca üç büyük alfa erkek kardeşi vardı bu yüzden tehlikeli yerlere gitmeden, fazla düşünmeden ve kendi huzurlu hayatından memnun bir "beta" hayatı yaşamalıydı.
Annesi sonunda ailede savaş alanına gitmesi gerekmeyen biri olduğu için kendinden geçmişti.
Babası herkesin kendi hayatı üzerinde gücü olduğunu söylemiş sonra mareşale hayatını nasıl yaşamak istediğini sormuştu.
Mareşal "Baba kardeşlerim gibi olmak istiyorum. Alfa olmak istiyorum!"
Güçlü, güçlü ve muhtemelen tüm erkeklerin hayali.
Yaşlı Mareşal, küçük mareşalin başını okşadı. "Evlat cinsiyetin sabit olabilir ama kadere ve önyargılara rağmen istediğin hayat için çabalamak senin elinde."
Mareşal bu cümleyi aklında tuttu ve kendi hayatının kontrolünü ele geçirmek için çok çalıştı.
Mareşal rüzgara ve dalgalara göğüs gerdikten ve yolundaki tüm dikenleri aştıktan sonra, sonunda tüm çabalarını aştı.
Ancak bir beta olarak kimliği gizlendi.
Mareşalin terfi töreni sırasında yaşlı mareşal genç, seçkin oğluna bakarken içini çekti. "Çocuk, betalar da olağanüstü olabilir ancak betaların durumu şu anda orduda çok düşük. Dilediğiniz gibi yapın ve bir beta ordusu geliştirin daha az olağanüstü olmayacaklar!"
Mareşal, eski mareşali ciddiyetle selamlamadan önce kişinin mareşal statüsünü belirten askeri rozeti aldı.
"Evet efendim!"
Mareşalin beta olduğunu kimse bilmiyordu ama tanıyanların hepsi ona daha çok saygı duymaya başladı.
Güçlüler asla varsayılan kaderlerini takip etmezler.
Uzay aracı ışık hızında cepheye giderken mareşal hattın diğer tarafındaki sessiz kişiye bir mesaj daha gönderdi. "Oğlunuz hala evlenmediyse şimdilik ona bir eş bulmayın."
"???!!!"
"Korkarım gelecekte çok meşgul olacak muhtemelen bu tür meseleler için zamanı olmazdı."
»»»»»
Beta gerçekten çok yoğundu. Mareşal gittikten sonra hayati temelde sonsuz eğitim etrafında dönüyordu.
Betanın fiziği alfalarınkine ayak uyduramadı bu boşluğun üstesinden gelmek için zaman ve ter karşılığında çabalarını ancak ikiye katlayabilirdi.
Beta, dersten sonra kendi kendine eğitim için eğitim odasına dönen tek kişiydi.
Odadaki yerçekimini gizlice on kat arttırdığı ilk seferde vücudu antrenman odasının zeminine dümdüz bastırılmıştı kalkamadı. Eğitmen ertesi sabah onu bulana kadar o şekilde ayakta kalmıştı.
İlk tur koştuklarında bitiren son kişi o olmuştu. Herkes yemeğini bitirip yemeğe giderken, o sessizce turlarını kendi başına bitirmeye bırakıldı.
Bitirdiğinde kafeterya çoktan kapanmıştı ve böylece beta akşam yemeği yemedi ve yatakhaneye aç döndü sadece oturma odasında hala sıcak olan paketlenmiş yiyecekler buldu.
Beta çok duygulandı ve iki yurt arkadaşına teşekkür etmek istedi.
Uzun boylu adam sınıflarında en iyi öğrenciydi bütün konularda üstündü bu arada kısa boylu bazı konularda başarılı ama diğerlerinde çok kötüydü fiziksel olarak yoğun derslerin hepsinde başarısız oldu ama zihinsel olarak yoğun derslerin hepsinde tam not aldı. Ancak bir sağlık sertifikası sunmuştu bu yüzden beden eğitimine katılmasına gerek yoktu sadece taktik komuta öğrenmesi gerekiyordu.
Beta önce küçüğün odasına yaklaştı tam kapının önündeyken içerideki uzun adamın sesini duydu. "Birkaç gün oldu artık dayanamıyorum merak etme seni kokumla sarmayacağım aksi takdirde biri kokusunu alırsa ne yapardık?"
"B-istediğimden değil... Peki ya beta aniden geri gelirse? Duyarsak ne yapardık..." dedi ufaklık çok utanmış bir sesle.
"Hala tur atıyor... ve muhtemelen uzun bir süre bu durumda olacak gerçekten daha fazla dayanamıyorum sevgilim."
Çok geçmeden odanın içinden bir gümbürtü ve çarşafların hışırtısı duyuldu.
Sonra uzun boylu adam "Sus, tatlım" demeden önce kısa boyludan gelen yumuşak bir inilti duyuldu. Bezini ısırırken nazik olacağım..."
Beta geri adım attı ve burnunu kapattı bir beceriksizlik dalgası onu kapladı oturma odasına çekildi ve ses çıkarmamaya dikkat ederek yurtlarından çıktı. Zaten soğuyan yemeğe dokunmadı bile.
Beta çimenli arazide oturmadan önce rüzgarın yüzünün yanından geçtiğini hissederek ağır ağır sondaj sahasına gitti onun dışında görünürde bir ruh yoktu.
Uzun olanın bir alfa, kısa olanın ise bir omega olduğu ortaya çıktı haha, donuk benliği hiç şüphelenmedi.
Beta, neden beta gibi davrandıklarını ya da akademiye neden beta kimliğiyle geldiklerini bilmiyordu... Ama bu açıdan bakıldığında bu betaların hala bir faydası olduğu anlamına gelmiyor muydu?
Haha, ne kadar komik.
Ama gülemezdi.
Beta yüzünü dizlerine gömdü.
Aslında buradaki tek beta oydu en başından beri tek beta.
Sınıf arkadaşları ona çok iyi davrandı ve burada kaldığı süre boyunca arkadaş da edindi ama onu tam olarak nasıl anlayabilirlerdi?
Betalar sıradandı betaların "yetenek" olan tavanı aşması ve geçiş çizgisine ulaşması için ne yapması gerekiyordu? Betalar kendilerini iliklerine kadar çalıştırabilirdi ancak yine de çabalarının sonucu diğer insanların sıradan çabalarını geride bırakamazdı.
Kendini gerçekten yalnız hissediyordu.
»»»»»
Beta yurda döndüğünde saat gece yarısını çoktan geçmişti.
Soğuk yemeği alıp odasına getirdi başını kaldırdığında gözleri çabucak mareşale ait olan her gün sildiği masanın üzerindeki askeri şapkasına takıldı.
"Azim. Ne zaman umutsuz hissetsen dişlerini sıkıp sabret başarılı ol ya da pişmanlık duymadan öl."
"Seni bekliyorum."
Beta yemeğini yutarken gözyaşları aniden kaseye düştü.
»»»»»
Ertesi gün beta hala en sonda bitti.
Üçüncü gün de aynıydı.
Dördüncü gün, beşinci gün... onuncu gün...
Beta nihayet turlarını en yavaş alfa ile aynı anda bitirdiğinde tam bir yıl geçmişti.
↭↭↭↭↭
Bölüme oy verip yorum yapanlara teşekkürler ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁕⁕A Beta Has Dreams Too⁕⁕ ✓
Short Story(TAMAMLANDI) Beta bir betadır. En sıradan beta. Alfaların gücüne ve gücüne sahip değildi. Omegaların güzelliğine ve güzelliğine de sahip değildi. Ama bir betanın da hayalleri vardı. Sıcak kanlı beta imparatorluğun yeni ordusuna katıldı. Orada diğer...