Bölüm 5 - Betalar ve Düşler
"Seni bekliyorum" diyen mareşal. Askeri şapkasını geride bırakan.
Zavallı, berbat okulunu bir yıl boyunca kontrol etmeye gelmeyen zalim mareşal.
Şu anda beta on kat yerçekimi altında antrenman yapabilir. Hala beden eğitimi dersinde en kötü performans gösteren öğrenci olmasına rağmen en azından bir alfanın geçme standartlarına ulaşmıştı.
Kısa boylu adam "Tsk, sadece bir grup aptal alfa" yorumunu yapınca beta biraz mutlu oldu.
Beta kısa olana baktı ona biraz daha yakın hissetti. Kısa adamın bir omega olduğunu keşfettiğinden beri ondan biraz korkmaya başladı hiç bu kadar cesur bir omega görmemişti. Uzun boylu adamın onunla yüzleştiğinde oldukça uysal hale gelmesi şaşırtıcı değildi.
Düşüncelerine dalmışken ufaklık ona tatlı bir gülümseme gönderdi. "Ben de senin kadar harika bir beta görmedim" dedi. "Fiziksel yetenekleriniz zaten bir alfa seviyesine ulaştı. Ama onlara bak taktik dersinde berbatlar er ya da geç iş bulamayacaklar."
Çok az insan betayı bu kadar basit bir şekilde övmüştü beta gülümsemeye karşılık verdi ancak daha garip görünmesine rağmen yüzü kızardı.
Bunu gören uzun boylu adam, kısa boylu adamı kollarına çekti kalbi tetikteydi. Bu beta, ne kadar yakışıklı olduğuna dair hiçbir ipucuna sahip değildi aslında sınıflarındaki birçok alfa ondan hoşlanıyordu.
Omegaların ortak olarak betaları seçmesi pek olası olmasa da konu duygular gibi bir meseleye geldiğinde...
Sadece mareşalin askeri şapkasının betanın odasında bulunduğuna dair söylentiler tüm okula yayılmaya başladı gerçi kimse bu bilgiyi öğrenmek için beta odasına kimin girdiğini bilmiyordu.
Ama öyle olduğuna göre kim tatlı ve arzu edilen bir ortak adayı olsa da betaya dokunmaya cesaret edebilirdi ki?
Sonra bir gün eğitimlerinin ortasındayken cephe hattının zaferi ve mareşalin muzaffer dönüşünün haberi imparatorluğa ulaştı bu imparatorluğun tüm vatandaşlarına aşırı mutluluk getirdi.
Bununla birlikte mareşal bir zafer ilanı yayınlamadı sadece imparatorluğa alçakgönüllü bir şekilde geri döndü. Özellikle Minor Planet AX258'e.
"Milli İdol" tahtına bir kez daha yükselmişti onun gelişi tüm akademiyi heyecanla kaynattı.
Ancak duygusuz mareşal hem konuşma hem de tavır olarak ciddi kaldı herkesi topladıktan sonra bir değerlendirme yapacağını duyurdu.
Bütün öğrenciler şaşkınlıkla mareşale baktılar sadece betanın bakışları aydınlandı sanki sevgilisine bakıyormuş gibi.
Mareşalin ağzı biraz kurudu bu sevimli çocuk büyümüştü.
Aslında betanın durumuna çok dikkat ediyordu.
Kısa boylu olan onun uzaktan kuzeniydi, uzun boylu olan ise kısa olanın nişanlısıydı. Akademiye gelişleri doğal olarak, özel olarak onayladığı bir şeydi aldıkları özel imtiyazlara karşılık ona bazı özel birinci elden bilgiler verdi.
Beta bunu bilmiyordu ama beta zaten mareşalin kalbinin derinliklerine kazmıştı.
Beta, mareşale bakarken tuhaf bir şey fark etti. Komutan nereye gitmişti?
Mareşal bunun için kısa bir açıklama yaptı.
Emir subayı yaralandı bu yüzden mareşalin geçici bir emir subayına ihtiyacı vardı ve askeri öğrenciler arasından seçim yapmak niyetindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁕⁕A Beta Has Dreams Too⁕⁕ ✓
Historia Corta(TAMAMLANDI) Beta bir betadır. En sıradan beta. Alfaların gücüne ve gücüne sahip değildi. Omegaların güzelliğine ve güzelliğine de sahip değildi. Ama bir betanın da hayalleri vardı. Sıcak kanlı beta imparatorluğun yeni ordusuna katıldı. Orada diğer...