Bölüm 3 - Beta'nın kısa karşılaşması
Beta son değerlendirmeyi geçtiği için akademiye kabul edildi kendisine tahsis edilen yatakhaneye vardığında kapıyı açtı ve iki eski tanıdıkla karşılaştı - uzun boylu adam ve kısa boylu.
Beta rahatladı, rahat bir nefes verdi neyse ki diğer betalarla bir yurt odasını paylaştı! q(≧▽≦q)
Uzun boylu adam: "..."
Kısa boylu: "..."
İkisi birbirine baktı yüzlerinde şaşkınlık vardı.
Her yurt odasında sadece dört kişi kalıyordu ve daha önce diğer iki yurt arkadaşını karşılamışlardı bu adam buraya nasıl atandı?
Biri kapılarını çalana kadar yurt odasına bir an için bir gariplik çöktü.
Beta, iki beta yurt arkadaşını doğru dürüst tanımadan önce emir subayı onu alıp götürdü.
Betanın kalbi şiddetle çarptı ama sakin numarası yaptı ve mareşali gerçekten görüp görmediğini sormadı.
Bunun yerine "Daha önce dövüş alanlarında başka beta görmedim sadece biz, üç beta öğrenciniz mi var?"
Emir subay'ın dili tutulmuştu sadece belli belirsiz "Evet sadece üçünüz" diye cevap verebilirdi.
Beta nihayet emir subayını mareşalin ofisinin kapısına kadar takip etti ve yol boyunca ruh halini düzeltti.
Ancak kapı aniden içeriden açıldığında emir subayı henüz kapıyı çalmamıştı. Mareşal askeri şapkasını takmış olarak ofisinden çıktı.
Heybetli aurası betanın zihninde belirdi ve hızlı refleks ile beta hazırda durdu. Bu sırada emir subayı selam verdi.
Mareşal yüzünde ciddi bir ifadeyle "Ön cephelerde acil bir durum var yirmi dakika sonra yola çıkacağız."
Böylece emir subayı eşyalarını toplamak için bir kez daha kaçtı.
Betanın kalbi yeniden çarpmaya başladı. Mareşal'e bir göz atmak istedi ama buna cesaret edemedi.
Ayrılmadan önce mareşal betaya döndü. "Başını kaldır beta! Hiçbir alfadan aşağı değilsin!"
Betada huşu, minnet ve sıkı çalışma motivasyonu ve adını koyamadığı diğer birçok duygu vardı.
Özellikle özensiz bir tavırla mareşali selamladı ve "Evet efendim!" diye bağırdı.
Mareşalin gözleri ısındı. "Akademinin ilk öğrenci grubu arasındaki tek beta sensin. Senin hakkında çok iyimserim bu yüzden beni hayal kırıklığına uğratma."
Beta yanıp söndü. Ha, tek beta mı? Bu doğru değildi... Ama mareşal inanılmaz derecede meşguldü tonlarca meseleyle uğraşmak zorundaydı muhtemelen yanlış hatırlıyordu. "Evet efendim!"
"Bu yıl on sekiz yaşındasın değil mi?" mareşal sordu.
Beta biraz şaşırdı tam yaşını bile biliyordu.
Mareşalin dudakları hafif bir gülümsemeyle kıvrıldı. "Gayet iyisin iki erkek kardeşin ve babaların seçkin askerler ve onlara karşı kaybetmedin. İyi antrenman yapın ve rekabete kapılmayın."
İçinden bir mutluluk dalgası geçti. Kardeşleri ve babaları gerçekten olağanüstüydü onlar da onu çok sevdiler.
Ama ona sadece "Sen bir betasın bu yüzden sadece bir beta hayatı yaşa", "Aşırı tehlikeli yerlere gitme", "Karmaşık meseleleri düşünme" dediler.
Beta, betalarda yanlış bir şey olduğunu düşünmedi neden "beta benzeri" bir hayat yaşamak zorunda?
Gerçekten... kaderini değiştirebilir mi?
Betanın gözlerinde uçuşan şaşkınlığı ve çatışmayı gören mareşal omzunu sıvazladı daha yumuşak bir tonda "Azim. Ne zaman umutsuz hissetsen dişlerini sıkıp sabret başarılı ol ya da pişmanlık duymadan öl."
Betanın gözleri yaşlarla doldu ama aynı zamanda daha kararlı bir parıltı da kazandılar. "Evet efendim!" Bu sefer sesi önceki seferlere göre daha yüksek ve daha kararlıydı.
Mareşal başını salladı sonra askeri şapkasını çıkardı ve betanın başına yerleştirdi. "Seni bekleyeceğim." Daha sonra geniş adımlarla uzay gemisi hangarına gitti açıkça cepheye gitmek için acele etti.
Mareşalin uzay aracının havalanıp kaybolmasını izlerken beta uzun süre yerinde kaldı.
Biraz zayıf beta için askeri başlık biraz fazla büyüktü şapkanın gagasının oluşturduğu gölge yüzünün yarısını kapladı.
Beta yumuşak bir kahkaha atmadan önce başını kaldırdı ve yüzünü ovuşturdu.
↭↭↭↭
Bölüme oy verip yorum yapanlara teşekkürler 🤩💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁕⁕A Beta Has Dreams Too⁕⁕ ✓
Kısa Hikaye(TAMAMLANDI) Beta bir betadır. En sıradan beta. Alfaların gücüne ve gücüne sahip değildi. Omegaların güzelliğine ve güzelliğine de sahip değildi. Ama bir betanın da hayalleri vardı. Sıcak kanlı beta imparatorluğun yeni ordusuna katıldı. Orada diğer...