Bölüm 2 - Betaların sorunu ne?
Fizik muayene tamamlandıktan sonra başvuranların yaklaşık üçte biri elendi beta, hala koşuda olmasını beklemiyordu.
Kalbinde hafifçe seviniyordu arkasındaki bir alfa "Tanrım burada küçük bir beta var gerçekten geçtin mi? Ah doğru betaların standartları alfalarınkilerle aynı değil hahahaha." Yüksek sesini yumuşatmayı bile umursamadı.
Kızıl saçlı bir alfaydı. Özellikle uzundu betadan neredeyse bir baş daha uzundu beta yumruklarını sıktı göğsüne bir rahatsızlık doldu ama karşılık vermedi sadece dişlerini gıcırdattı ve uzaklaştı.
Sanki alfaları yenmenin hiçbir yolu olmadığını biliyormuş gibi sırtı oldukça issiz ve trajik görünüyordu.
Ama aslında sadece psikolojik gölgesi olan alfa korkusu yüzünden çekip gitmişti. "Alfa... QAQ!"
Kalan 700 kadar kişi daha sonra yazılı sınavlarına başladı.
Beta her soruyu dikkatle yanıtladı ancak bu yazılı sınavın çok önemli olduğuna inanmadı ancak, kalan adayların neredeyse yarısı sınavdan sonra elendi bu onu çok şaşırttı.
Beta'nın hala orada olduğunu fark eden kızıl saçlı orta parmağını ona kaldırdı gözleri küçümsemeyle doluydu.
Beta ona aldırmadı ama gizlice jesti alaycı bir tavırla geri verdi sadece biraz daha güçlüydü. Sadece saçları biraz kırmızıydı önemli olan neydi?
Son değerlendirme turu, üç turun en iyisi olan 1v1 savaştı iki tur kazananlar geçecekti.
Kızıl saçlı betaya dişlerini gösterdi. "Umarım yollarımız kesişmez!"
Beta onu görmezden gelmeye devam etti kendini incinmiş hissetti. Neden hedef gösteriliyordu beta olduğu için mi?
Beta kalabalığın içinde dururken biraz cansız görünerek başını öne eğdi.
Alfalarla güreşmek... QAQ
Çok fazla korkunç hatıra!
İkinci kattan izlemekte olan mareşal kafası karışmış küçük siyah saçlı figürü işaret etti.
"Bu bir beta. Bahsettiğiniz diğer iki beta ne olacak?"
Komutanın alnından ter damlıyordu. "Bu..."
Mareşal ona soğuk bir bakış attı. "Onları bir yatakhaneye yerleştir."
Komutan selam verdi. "Evet!" Sonra affedilmiş bir serseri gibi kaçtı ve bir anda ortadan kayboldu.
Mareşal bakışlarını savaş alanına çevirdi dudaklarından neredeyse belli belirsiz bir gülümseme sarkıyordu.
Kızıl, o kadar inanılmaz bir gaddarlıkla savaştı ki art arda iki rakibi devirdi.
Üçüncü maçı için rastgele bir rakip atandıktan sonra, kızıl saçlı omuzları biraz gergin değilken kendinden emin bir şekilde dövüş ringine girdi ancak betayı önünde görünce şaşırdı.
"Bu senin ilk maçın mı?" diye sordu kızıl saçlı sesi belirsizdi.
Beta üç parmak kaldırdı.
Bu alfalar çok beceriksizdi iki acımasız alfa kardeşinden çok daha kötüydü. Yumrukları o kadar yavaş ve sertti ki, saldırılarından kaçmak çocuk oyuncağıydı sonra dengesi bozulunca tökezledi. Basitçe kolay zafer.
Zihninde beta ellerini havaya kaldırdı. Bu o kadar da zor değildi sonuçta böyle sakar insanlar gerçekten de asker olabilir mi?
Bütün askerlerin babaları ve erkek kardeşleri kadar harika olduğunu düşündü.
Kızıl saçlı belli ki buna inanamamıştı. Beta, onu başka türlü ikna etmeye zahmet etmedi sadece dövüş duruşuna geçti.
Bunu gören kızıl, kızgın bir kızıl yak gibi ona saldırdı.
Beta bir an için korkudan dondu. Ancak, çabucak üstesinden geldi ve bölgeye girdi iki kez kaçtı sonra üç kez daha ve sonra öfkeli kırmızı yak'ı tüm gücüyle yumrukladı ve onu dövüş çemberinin dışına gönderdi...
Tüm seyirciler bir dağı sallayacak kadar yüksek sesle kahkahalara boğulmadan önce, savaş alanında birkaç saniye sessizlik hüküm sürdü.
Yenilgisi kızıl saçlıyı kızdırdı, ama konuşamayacak kadar aşağılanmış hissetti sadece kalktı ve uzaklaştı.
Bu arada savaş alanındaki tüm alfaların bakışları değişti şimdi betaya şaşkınlıkla bakıyorlardı.
Bunu kimin başlattığını kimse bilmiyordu ancak birinin alkışladığını duyduktan sonra alfalar birbiri ardına davayı takip etti. Hatta bazıları alkışladı gözleri eylemlerinin samimiyetini gösteriyordu.
Bir alfa bağırdı "Bu harikaydı! Savaşmayı nasıl öğrendin?"
Beta kafasını kaşıdı, yüzü kızardı. "Ben... İki alfa kardeşim var sık sık beni yenmek için bir araya geliyorlar..."
Alfalar iyi niyetli kahkahalar attılar sonra aynı alfa "Kardeşlerin seni çok seviyor olmalı sana kendini korumayı öğrettiler."
Hafif bir kayıp hissetti. Bir insanı sevmek onu kum torbanız yapmak anlamına mı geliyordu? QAQ
İkinci katta alkışları başlatan mareşal sessizce ellerini iki yana indirdi kendini ifşa etmemeyi seçti. Daha sonra komutana bir mesaj gönderdi. "Değerlendirmeler bittiğinde o betayı ofisime getir."
Emir subayı akıllıca üç betadan hangisi olduğunu sormadı.
↭↭↭↭↭↭
Bölüme oy verip yorum yapanlara teşekkürler 🤩😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁕⁕A Beta Has Dreams Too⁕⁕ ✓
Historia Corta(TAMAMLANDI) Beta bir betadır. En sıradan beta. Alfaların gücüne ve gücüne sahip değildi. Omegaların güzelliğine ve güzelliğine de sahip değildi. Ama bir betanın da hayalleri vardı. Sıcak kanlı beta imparatorluğun yeni ordusuna katıldı. Orada diğer...