Bölüm 1 - Beta bir Betadır
Beta bir betadır ortalama bir beta.
Gökyüzündeki en göz kamaştırıcı yıldız veya havai fişek değil sudaki en güzel balon da değil.
Beta bir betadır sıradan bir beta.
Güçlü ve güçlü alfalar ya da narin ve sevimli omegalar gibi değil.
Alfalar ve omegalar imparatorluğun elmaslarıyken betalar sadece tuğlaydı.
Propagandasında imparatorluk "Beta seni gerçekten önemsiyoruz! Sensiz yapamayız!"
"Doğru" diye düşündü beta "Betalar olmadan yapamazsınız ama özellikle ben değil. Betalar tuğla gibidir her yere taşınabilir, her yere bırakılabilir biraz üzücü değil mi?"
Beta'nın ailesi belirgin değildi ancak kendine özgü benzersiz noktaları vardı. Bir alfa babası ve bir omega babası iki alfa ağabeyi ve bir omega küçük kız kardeşi vardı.
Sonra o vardı bir beta.
Eh, kapsamı sadece ailesiyle daralttıysa gerçekten de "gece göğündeki en parlak yıldız" gibi görünüyordu.
...Pekala belki.
Ama denemeden pes etmemek lazım bu yüzden beta kendine bir hedef koymaya karar verdi.
İmparatorluk Ordusuna katılmaya karar verdi.
Beta'nın evden ayrıldığı gün tüm aile betayı görmek için oldukça nadir bir şekilde bir araya geldi.
Alfa Baba (Yarbay): "Oğlum bir betanın terfi etmesi bir alfadan daha zordur. Hayatınızı sağlam tutmak daha önemli."
Omega Baba (Binbaşı): "Oğlum neden babamı araştırma bölümüne kadar takip etmiyorsun? Yine de bu şekilde bir askeri rütbe kazanabilirsin."
Alfa En Büyük Kardeş (Kaptan): "Korkma kardeşim sadece bunun için git! Diğer alfalar kadar başarılı olamıyorsan senin için onları döverim!"
Alfa İkinci Kardeş (1. Teğmen): "İyi şanslar Küçük Kardeş. Mareşalin bu yeni orduyu, onları yeni bir savunma ordusu haline getirmek için kişisel olarak eğiteceğini duydum ama en azından özgeçmişiniz transferden sonra oldukça iyi görünecek."
Omega Küçük Kız Kardeş (Öğrenci): "Üçüncü Kardeş sen gittikten sonra kim yemek yapacak? wo woo, babamın yemekleri yenilmez... mmf mmf."
Alfa babası zavallı kız kardeşinin ağzını kapattı.
Beta biraz üzgün hissetti. Beta "Kimse benim hakkımda iyimser değil" diye düşündü ama bir betanın bile hayalleri vardı.
Beta daha sonra bavuluyla evden ayrıldı. Uzun bir mesafe kat ettiğinde durdu ve küçük bir yumruk pompası yapmadan ve kendini heyecanlandırmadan önce yavaşça içini çekti. "Kesinlikle yapabilirsin Beta! İmparatorluk sensiz yapamaz!"
O kritik anda bu tavuk çorbası hala biraz faydalıydı.
»»»»»
Beta bu yıl 18 yaşındaydı dünyanın en büyük holdinginin sahibi değildi, güçlü bir çetenin lideri de değildi hatta hiç acı çekmemişti.
Sıradan bir görünüşe, sıradan bir doğuma ve sıradan dostluklara sahip, sıradan bir hayat yaşayan, sıradan bir insandı.
Roman sıradanlaştı.
"Hayır, hayır" diye düzeltti beta. "Ben hayalleri olan sıradan bir betayım."
Ve hayalleri olan herkes olağanüstüydü!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⁕⁕A Beta Has Dreams Too⁕⁕ ✓
Historia Corta(TAMAMLANDI) Beta bir betadır. En sıradan beta. Alfaların gücüne ve gücüne sahip değildi. Omegaların güzelliğine ve güzelliğine de sahip değildi. Ama bir betanın da hayalleri vardı. Sıcak kanlı beta imparatorluğun yeni ordusuna katıldı. Orada diğer...