⚠ Önemli bir soru ⚠
Aslında kitapta aklımdaki shipi yapıcaktım ama okuyanlar artınca belki çoğunluk bunu sevmiyor stresine kapıldım.
Hangisini yapıyım?
İstediğiniz shipe yorum yazın ve eğer istediğiniz ship az oy aldıysa onuda başka bir kitabımda yaparım.Ametürk--------->
Ruskey--------->
3ü bir arada--------->
Oy verdiyseniz iyi okumalar.
Türkiyeden
(Partide)Japonya'nın evinde toplanmıştık bazıları gelmemişlerdi ve gelmeyenlerin götlerine şişe sokucaklar... ciddi ciddi kimin gelip kimin gelmediğini sayıyolardı.
Sayma işi bittikten sonra Japonya D or C oynamayı teklif etti.
Türkiye:Ne bok yiyorsanız yeyin oynamıyorum.
Azerbaycan:Yoksa birileri korktumu?
G. Kore:Immm olabilir? Kortun mu?
Türkiye:Sikerim belanızı oynuyorum ln!
Japonya:Tamam o zaman herkes bir yere otursun.
Japonya'nın shipci gözlerinden 🍷
Bugünkü planım kim kimi kıskanıyor yada kim kime sarhoşken asılıyor?
Japonya:Tabii iki kuralımız var. Bir eğer cevap vermezsen yada yapmazsanız bir bardak içersin, iki yalan söylemeden önce iyi düşünün çünkü beddua ediceğiz.
Herkes tamam anlamında kafasını salladı, bende bir yere oturdum.
Japonya:İlk ben başlıyorum... Türkiye.
Türkiye'ye piç small attım bana hayır anlamında kafasını salladı.
Japonya:D mi? Yoksa C mi?
Türkiye:C.
Etrafımdakilere göz gezdirdim bu fırsatı kaçıramazdım ama henüz o kimden ya kim ona aşık sorusu belli değil.
Japonya:Hihihi Almanya'yı yanağından öp.
Tamam diye mırıldandı ve öptü. Tekrar herkese göz gezdirdim Rusya sakinmis gibi durmaya çalışıyordu ama yumruğunu sımsıkı sıkmıştı, Amerika'nın da ondan farkı yoktu ister istemez kıkırdadım.
Japonya:Türkiye sıra sende~
Türkiye:Immm... Azer D mi? C mi?
Azerbaycan:D?
Türkiye:Birinden hoşlanıyormusun canım kardeşim?
Azerbaycan:Iıııı şeyy...
Japonya:Yalan yok
Azerbaycan:Öhöm ben İsrail ile çıkıyorum.
İsrail pov:Türkiye beni diri diri kömecek demedi deme.
Türkiye:İsrailcim nasılsın?~
Türkiye'nin böyle bir ses tonumu vardı lan ben bile bu ses ile azdım aq.
Japonya:Eeee tamam kavga yok Azer sıra sende.
Azerbaycan:Amerika! Soruyu biliyorsun ztn.
Amerika:Sendenmi korkucam C!
Azerbaycan:Rusya'yı dudağından öp.
Herkes(Türkiye ve Almanya hariç):nE?!
Türkiye gülmeyi geçmiş anırmaya başlamıştı ve Almanya'nın da ondan bir farkı yoktu. Amerika bir bardağa doldurdu ve dikledi sonrada yerine oturdu. Türkiye ve Almanya ise kollarını ısırıyolardı? Garip.
(Bazen gülmemek için kolunu ısrıan tek ben değilim dimi?)Amerika:Sıra bende vee Japonya D or C?
Japonya:D olsun.
Amerika:Shiplerini say.
Japonya:nE ciddimisin? Tamam!
Japonya:İsrail×Azer, Kanada×Ukranya, Kazak×Kanada, Türkiye×Rusya, Türkiye×Amerika, Rus çarlığı×Osamanlı,
Fransa×(d)İngltere evliler zatende boşver.Rusya:Benim kardeşimi ve bu malın(Amerika) kardeşini shipliyorsun!? Gerizekalı.
Amerika:Çok boş yaptın.
Türkiye:Babamdan ne istedin hadi babamı boşver benden ne istedin bu iki mala kakaladın. -_-
Böyle böyle oyuna devam ettik. Ben ve K. Kore hariç herkes sarhoştu. Rusya içmeye devam ediyordu Azerbaycan ve İsrail odaya çıkıcaklardı galiba jrkeeke benim evimde ayy çok iyi.
Mutfaktan eşya düşürme sesi geldi K. Kore ile hızla mutfağa gittik ve karşımızda hiç beklemediğimiz bir görüntü ile karşılaştık.
Almanya ocağı açmiş "eV yANıyOr" diye bağrıyordu, Türkiye ise dolapta birşey arıyordu, eline çay paketini aldı.
Türkiye:Allah'tan ÇaYımIz VaR.
Dedi ve ocağa çayı attı ben anıra anira gülmeye başlamıştım K. Kore'de kahka atıyordu. Biz bir şunları yatıralım.
___________________________________
Beğendiyseniz oy atarmısıniz?
Biraz kısa oldu kusura bakamayın(//////)
Okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşsiz Mallar(Ruskey|Ametürk)
Fanfiction💫Ya Ruskey ya da Ametürk olcak💫 Ülkeleri shipliyecek kadar kafayı yedim kısa sürücek bir halt zevk meselesi işte 👁💦👄💦👁 Mat sınavına çalışmak❌ Mal mal kitaplar yazmak✅ 🪖🪖🪖 bu emeojiyi kaplumbağı zannetmişliğim var. Yani yazarınız beyin s...