🧚‍♂️♾Azeri Siktilermi?♾🧚‍♂️

1.4K 102 105
                                    

Geçen bölüm cringe oldu ya.

Kankama kitap yazdığımı söyledim ve konudan bassettim biraz kitabı okudu sonradan "oğlum biraz aşk ekle sonuçta ship kitabı" dedi, bende "ya ben aşk meşk yazamıyom şakalar falan daha iyi bence" dedim oda "tamam o zaman biraz sen şaka ekle bende ✨aşk✨ ekleyim" dedi.

Ve geçen bölüm ortaya çıktı bide bir tehtidi var eğer bunu silersen götüne odun sokarım diye ve bu bölümde de biraz katkısı var.

Koycak emoji kalmadı, emoji krizi yaşıyorum.

_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^

Türkiye'nin karizma fışkıran gözlerinden

Rusya ciddi ciddi gün boyu götümden ayrılmamıştı, işin yokmu senin dediğimde ise konuyu değiştiyordu. Son zil çalmıştı ve herkes toplanıyordu öğle teneffüsünden sonra Azerbaycan'ı görememiştim sebepisizce aklımda kötü şeyler geliyordu.

Rusya:Ne düşünüyorsun?

Rusya'nın sesini duyunca irkildim bana mal mal bakıyordu.

Türkiye:Acaba Azer'e fazlamı yüklendim? Gün boyu yoktu...

Rusya:En son onu Amerika ile görmüştüm.

Türkiye:Amerika?

Rusya:Evet Amerika.

Türkiye:YOKSA AMERİKA AZERBAYCAN'I SİKTİMİ!?

Rusya:Kafanmı güzel? Amerika neden Azer'i siksin?

Ben Amerika'dan her şeyi beklerim.

Türkiye:Niye olabilir? Ya Azeri kandırıp bana düşman yapar yada İsrail'i delirtmek istiyordur.

Rusya:Türkiye matematik dersinden çıktıktan sonra sen sen değilsin...

Türkiye:Ay noldu acaba? Trip işini bırakıyoruz belki sonra ilk Azeri bulak.

Rusya:Kanada ya soralım, o abisi hakında her boku biliyor.

Türkiye:Haklısın sağol!

O anki heycanla Rusya'yı yanağından öptüm ve koşarak Kanada'yı aramaya gittim.

Rusya'nın maviş gözlerinden😌💗

Türkiye önden hızlıca koşarken ben şoktaydım benimi öptü o? Elimi yavaşça yanağıma götürdüm. Galiba daha yüzümü yıkamayacam.

Azerbaycan'ın imanlı gözlerinden🧕👁

Amerika beni okul çıkışı bilmediğim bir yere çağırdı, nedenini bende bilmiyorum ama gitmeye karar verdim belki de abim beni göremeyip kudursun diyedir?

Biraz daha yürüdükten sonra gayet güzel bir bahçeye geldim tek sorun kimse yokt- ANANI S...

Amerika:Hello Azerbaijan.

Tövbe estağfurullah nerden çıktı bu?

Azerbaycan:Sanada hello, beni neden çağırdın?

Amerika:Azerbaycan... bu durumda tek sen bana yardım edebilirsin.

Azerbaycan:Nasıl bir durumda?? Abimin ivşalarını istersen ölsemde vermem!!!

İşsiz Mallar(Ruskey|Ametürk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin