✨💖Aşka Doğru Adımlar 💖✨

1.6K 82 97
                                    

Medya:Üstün yeteneklerimle yaptım UnU

Ya bide hiç kimse merak etmesede kitapta Türkçe değil onların arsından konuştuğu bir dil var ve siz Türkçe olarak okuyorsunuz yani bu bilgi neyinize yarıyacak bilmiyorum... sadece söyleme ihtiyacı duydum .d
Neyse bölüme geçelim.

_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^

Türkiye'nin karizmatik gözlerinden
(Pazartesi dün pazardı aq)

Gruptan ayrıldıktan sonra kapımı kilitleyip uymuştum tabiki üzüdüğümden değil herkese trip atıcam bana böyle şeyler demek neymiş görückeler hihihihi.

Evet klasik olmayan bir şekilde 6 da kaltım üstümü giyindim ve kendime sandiviç yapıp çıktım dedim ya herkese trip atıyorum diye işte Azerbaycan beni bulmasın diye sonra aklima geldi eğer bir not yazmadan çıkarsam babam dünyayı tava yapar onun için eve geri gittim not bıraktım ve yine evden çıktım.

Yani şimdi okul zamanına kadar ne bok yapabilirim...

Zaman Atlaması okul saati

Okuluda sıramda mal mal otururken "aabiiiiiğğğ" diye ses duydum ve üstumde bir ağırlı hissetim eminim Azerbaycan dı ama ben tripliyim onu yavaşça ittim ve soğuk bir şekilde günyadın diyip sınıftan çıktım evet saşkın bir yüz bıraktım arkamda hahahahahah!

Sınıftan çıkmış bu seferde mal mal geziyordum ve evet Rusya tarfından fark edildim.

Rusya:Hilal!!

Evet o benim.

Türkiye:Huh?

Koşarak yanıma geldi evett şov başlasın .d

Rusya:Dünkü konuşunlar için özür dilerim.

Türkiye:Tamam.

Rusya:Ben sana küçük bir hediye aldım ama beğenirmisin bilmiyorum...

Oha üşenmemiş hediye almış ama tripe devam.

Türkiye:...

Rusya ile bir dk falan bakıştık sonra ise çantasından hediye paketini çıkarıp bana verdi. Ya oğlum benim buna bir heycan katmam lazım ama trip unutma, paketi açtım ve kristal bir tabakta krepe benzeyen şeyleri gördüm.

Rusya:Sen şimdi merak edersin bu ne diye bizim yani benim ülkemde meşur ve kolay bir lezzet "sırniki" belki beğenirsin kendim yaptım.

Lan Rusya gülebiliyordu hadi gülmeyi geçtim bana gülümsüyor ve bir hediye veriyordu kendi eliyle yaptığı bir hediye???

Türkiye:Herkese trip atmayı planlıyordum ama sen uğraşarak bana bir hediye yaptığın için sana kıyak geçebilirim.

Rusya:Ne yani bana bu boyla tripmi atıcaktın?

Türkiye:Boyumla dalga gecme alırım canını!

Rusya:kısık bir sesle* zaten aldın~

Türkiye:Ne dedin?

Rusya:Yok birşey eee şimdi ne yapıyorsun?

Türkiye:Ne yapıcam... sen hariç herkese trip atmaya devam edicem sanırım.

Rusya:Yani gün boyu beraberiz?

Türkiye:Senin işin gücün yokmu aq.

Rusya:Yok.

Türkiye:Iıı ben kardeşlerimle beraberken ne yapıyordun?

Rusya:...

Rusya'nın aşkla bakan gözlerinden🍓🍒

Çalısmadığım yerden sordu aq ben ne diyicem şimdi Çin le takılıyordum dersem tamam git onla takıl der manyak manyak senimi izliyorum diyim! Offff

Türkiye:Rusya dünyada mısın?

Rusya:Heh şey evet!

Türkiye:2dk da beyin fonksiyonlarınmı gitti aq?

Rusya:Yok be.

Türkiye:İyi o zaman zil çalmadan çıkalım da ezilmiyelim.

Rusya:Yani ben ezilirmiyim sence?

Türkiye:Burda da kalabilirsin istersen.

Rusya:Öyle bir şey demedim senle geliyorum.

Türkiye gözlerini devirdi ve önden yürüdü.

Rusya:Beni beklesene!

Türkiye:Uzunsun sonuçta!

Bu söze hafiften kıkırdadım ve Türkiye ile sohbet etmeye başladım.

Yazarınızın müqo gözlerinden😽

Türkiye ve Rusya sohbet ederek gidiyordu, arkalarında kıskançlıktan ölcek olan bir Amerika bırkatılarını bilmeden.

Fllasbek (evet aklımda gram fikir yok)

Kanada:Pourquoi n'abandonnes-tu pas?
(Neden vazgeçmiyorsun?)

Amerika:Abandonner n'est pas dans mon song, peut-étre que je devrais suivre les traces de mon frére...
(Pes etmek kanımda yok, belki abimin izinden gitmeliyim...)

Kanada:Petit rappel la Turquie n'est pas aussi pure que la France.
(Küçük bir hatırlatma: Türkiye, Fransa kadar saf değil.)

Amerika:Hein? Qu'est-ce que tu veux dire?
(Ha? Ne demek istiyorsun?)

Kanada:La France croit en tout mais la Turquie ll ne le croirait pas si on lui disait que ton frére est allé au marché.
(Fransa herşeye inanır ama Türkiye, ona kardeşin bakkala gitti desek inanmaz.)

Amerika:Nous aussi lui on fait croire.
(Bizde onu inandırırız.)

Kanada:Qu'est-ce que vous prévoyez?
(Ne planlıyorsun?)

Amerika:...

_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_

Evet işsizim.

İşsiz Mallar(Ruskey|Ametürk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin