🇺🇸🤝Barış?🤝🇷🇺

1.6K 99 270
                                    

Türki'nin hawalı eyesinden
(Saat 10-11 gibi)

Bugün çok anormal geçiyordu çünkü hiçbir şey olmadı. Cidden yangın yok, kavga yok, dövüş yok, gökten insan yağmıyor, İngiltere kimseyi şuana kadar azarlmadı, Azer'in odası tamir edilirken okul yıkılmadı yada daha normal olaylar olmadı.

Şuan herkes acayip anormal, bazı mallar dışarıda top oynuyor, bazıları mutfakte yemek yapıyor diğerleride hayvan gibi yiyor, ve en iyileri olarak bizde kıçımızı devirip yatıyoruz tek sorun ortak salonda.

Şuan ortak salonda nemi oluyor? Azerbaycan iki buçuk saatir TV programı arıyor hâlâda bulamadı mal, Kazakistan, Kanada'yı reddettiğini öve öve Kırgızistan'a anlatıyor. Özbekistan ve Türkmenistan dedikodu yapıyor, bende telefon ile oynuyordum. Japonya seslenene kadar.

Japonya:Sıkıldımmmmmm.

Türkiye:Bende.

Japonya:Alış-

Türkiye:Hayır Japonya, şurdan şuraya gitmeye üşeniyorum.

Japonya:Immmm filim izliyelim? Bide senin kocaların nerde?

Türkiye:Cehennemin dibinde.

Japonya:Yani kocan olduğunu kabul ediyorsun~

Anlık duraksadım. Her dediğim şeyden bunu çıkarma be!

Türkiye:Öyle birşey demedim! Sadece nerde ne bok yiyolar bilmiyorum.

Japonya:Hehe bende Namık Kemal.

Yanımdaki yastığı Japonya'nın yüzüne attım. Bu kız Namık Kemal'ı nasıl biliyor?

Japonya:Bir ara Azerbaycan demişti. Hatta at yalanı sikeyim inanı demişti.

Türkiye:Bekle ne? Dışımdanmı söyledim?

Japonya:Hayır benim özel güçlerim var.

Türkiye:Atma amk.

Japonya:İdeaya varmısın?

Türkiye:En son ideaya girdiğimde kafama şu kulaklar takıldı ve ben bundan bir ders çıkarmadım yani tamam.

Japonya:Djsjjsksks. Neyse sen şimdi birşey düşün, doğru bilirsem sana bir görev vericem ve yapamak zorundasın-

Türkiye:Eğer yanlış bilirsende Rusya ve Amerika ile beni shiplemeyi bırakırsın.

Japonya:Oh- ama tamam! Şimdi düşün.

Ne düşünsem, ne düşünsem bir dk ne düşünceğimi düşünürken düşünüyorum. Immm aha Azerbaycan acaba izliyicek birşey buldumu?

Japonya:Hayır cnm hâlâ arıyor.

Türkiye:Nasıl lan!? İç okuma ciazımı icat ettin!?

Japonya:Jeidiejsjwjsj hayır. Meslek sırrı.

Türkiye:Gene başımı yaktım. Ne istiyon?

Japonya:Immmm Rusya ve Amerika'ı dudağından öp.

Türkiye:Bekle ne!? Sana gay olmadığımı söylemiştim!

İşsiz Mallar(Ruskey|Ametürk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin