✨🎄Yılbaşına özel bölümü🎄✨

1.4K 92 126
                                    

Valla herşey beni bekliyor aslında 00.00 da atıcaktım ama dedimki ben gerizekalıyım unuturum, bu yüzden erken attım.

Aga yalan yok bölümü bok götürüyor hangi kafayla yazdım bilmiyorum.

Şunları bi eversekde kurtulsak👀
Yada sadece sikiştirebiliriz😌

Neyse iyi okumalar ve mutlu yıllar🎁❤

31 Aralık 2022
Törki'nin gözünden

Yurtda herks dört dönüyordu tabi bu akşam yılbaşı kutlanıcaktı.

G.Kore, Rusya'nın boyu uzun diye ona süs astıyordu. Azerbaycan ve Ermenistan kararlıydılar piç balığını bağlayıp süs asıcaklardı ve ben, ben yemek yapıyordum. Japonya tutturdu senin yemeklerin mükemmel gel bize sarma sar diye ve İtalya ile mutfaktayız. (Türkiye'yi sarma sararken hayal etmek...)

Ben üşene üşene sarma sararken Kırgızistan yanıma geldi.

Kırgızistan:Yardım lazım mı?

Türkiye:Yani cnm ne yardımı sadece bütun okulu doyuracak kadar sarıcam.

Kırgızistan:Yani gel bana yardım et diyorsun.

Türkiye:Eh bi zahmet.

İtalya:Biride bana yardım etsin tamam yemek yapmayı çok severim ama bu çok fazlaaaa...

Türkiye:Aq bu Japonya ile iş yaptırcak.

Kırgızistan karşıma oturdu ve sarmaya başladı bide sararken pirinçini ağızına atıyor bu pirinç yetmezse ona yaptırcam.

Bilmem kaç saat sonra🕑

Sarma işi bittiğinde derin bi oh çektim bide piç balığı benim yemeğim diye ötüyor seninse yap qmk!!

İtalya ise fırınada hindiyi pişiriyorudu, hiç sevmem kendisini. (Hindiye diyo)

Türkiye:İtalya benim iş bitti siktirip gidiyorum.

İtalya:Aslında bana yardım da edebilirsin.

Türkiye:Sana o canın Yunanistan'ın yardım etsin.

İtalya:(kızarma*) Tamam be etmiyorsan etme!

Türkiye:Hadi canım hadi sana kolay gelsin.

İtalya:Sağol.

Mutfaktan zafer sevinci ile çıktım acaba Yunanistan'a İtlaya'ya çıkma teklifi etmesinde yardım etsem benle uğraşmayı bırakırmı? Denemekten zarar gelmez. Koşarak ortak salona gittim.

Türkiye:PİÇ BALIĞIIIIII!!!

Yunanistan:Huh?

Tamam frene basmayı unutup çocuğun üstüne yuvarlanmış olabilirim ama bu benim çöp çatan olamayacağım anlamına gelmez.

Yunanistan:Kalk lan ayı!!

Türkiye:Ayı dedin kalkmıyorum.

Yunanistan:Amk sikim acıyor kalk lan!!!!

Türkiye:Hihihi hadi yine iyisin.

Diyip ayağa kalktım oda yerden kalkıp bana aval aval baktı.

Yunanistan:Ne oldu qmk?

İşsiz Mallar(Ruskey|Ametürk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin