Güzel bir abi dayağından sonra😃
(Sabah)Azerbaycan'ın şirin gözlerinden👁
Akşam mükemmel bir şekilde dayak show yaşamıştım en son hastaneye gittim galiba... ondan sonra tedavi edip eve geri gönderdiler ztn...
Yavaşça yataktan kaltım abimi tava ile uyandırmak istiyordum ama yok götüm, belim, bacağım heryerim ağrıyor.
Aghlaya vahlaya abimin odasına girdim.
Azerbaycan:KOĞUŞ KALK!!!
Abim sıçrayarak uyndı.
Türkiye:Ha!? Azer? Dün akşam yediğin dayak yetmedi heralde.
Azerbaycan:-baycan, neyse her yerimi kırdın zaten puşt!!
Türkiye:İstersen bugün okula gitme?
Azerbaycan:Ay abim benide düşünürmüş çok duygulandım çok. (ağlama efekti👁💦👄💦👁)
Abim yastığını aldı ve kafama attı. Bende yastığı alıp ona geri attım.
Türkiye:Çık lan üstümü deşiştircem!
Hızla kapıyı kapatıp çıktım ve üstümü giyindim. Odadan tekrar çıktığımda KKTC ve abim konuşuyordu. Yanlarına gittim ve sohbete katıldım.
Okulda🏫🕘
KKTC'ni okula bıraktık hemen sonra ise lanet olası okula geldik. Abim ile sohbet ederken yanımıza Rusya geldi. Rusya ile abim arasında bir sohbet başladı, bende onları saf saf dinliyordum.
Tam o sırada Amerika'nın bana olan bakışlarını fark ettim ve dediği şey aklıma geldi "canın yanar Azerbaycan" duraksadım ve abimi dürttüm.
Azerbaycan:Eee abi gel sınıfa çıkak çanta ile kaldık.
Türkiye:Zil çalıncada çıka-
Azerbaycan:Sus! Sus! Hadı görüşürüz Rusya.
Abimi çekiştiriken, bir yandanda Amerika'ya bakıyordum bana sırttarak baktı psikopat piç! Rusya ise boş boş bakıyordu.
Türkiye:Azerbaycan iyimisin sen? Çocuk kaldı orda.
Azerbaycan:Bırak kalsın üstelik, o değilmiydi beni sömürge yapamaya zorlayan. (bir kitapta görmüştüm😃)
Türkiye:Azer herkes hata yapar.
Azerbaycan:Yaptı mı? Yaptı! Daha ona güvenemeyiz.
Türkiye:Tamam. (Tabikide yalan💅)
Azerbaycan:Hihihi bak istediğimi almayı nasıl biliyorum.
Türkiye:Sus lan puşt! Çantayı götüne sokarım en iyi doktorlar çıkarmazlar.
Azerbaycan:Hehe.
Abimle sınıfa adım atar atmaz zil çaldı, hayatımdaki bütün şansı boşuna kullandım aga be...
Biz abimle yerimize yerleştik herkes sınıfa öküz gibi giriyordu sanki sıranız kapılcak qmk.
Türki'nin gözleriden👀
Biz hocayı beklerken çoktan 3. Dünya savaşı çıkmıştı. Ukranya ve Rusya birbirlerine ana avrat sövüyordu, Ermesintan, Azerbaycan ile dalga geçiyordu tabi bende boş değildim İsrail'i dövüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşsiz Mallar(Ruskey|Ametürk)
Fanfiction💫Ya Ruskey ya da Ametürk olcak💫 Ülkeleri shipliyecek kadar kafayı yedim kısa sürücek bir halt zevk meselesi işte 👁💦👄💦👁 Mat sınavına çalışmak❌ Mal mal kitaplar yazmak✅ 🪖🪖🪖 bu emeojiyi kaplumbağı zannetmişliğim var. Yani yazarınız beyin s...