Baji Keisuke
pátek 9. září
Uprostřed matematiky mi na lavici přistál složený kus papíru. Otočil jsem se abych se ujistil, že je to od té osoby od které myslím.
Takemichi za mnou na mě kývl hlavou jako potvrzení. Otočil jsem se zpátky a rozbalil papírek.
"Jsi pořád naštvaný?"
Něco takového jsem čekal.
Vytáhl jsem tužku a na druhou stranu napsal odpověď.
,,Na tebe ne."
Natáhl jsem ruku za sebe a Takemichi si ho vzal. Pak už mi žádný papírek nepodal.
Po hodině jsem si vzal tašku a chystal se na střechu za Torou a zbytkem kapely ale někdo mě chytl za ruku než jsem stihl odejít.
,,Baji-kun Mikeyho to opravdu mrzí. Nechce aby jste byli nepřáteli."
Jen jsem se Takemichimu vyškubnul a beze slova odešel ze třídy.
Kolikrát mu mám opakovat že to s ním řešit nechci.
Došel jsem na střechu a rozhlédl se. Seděli hned na rohu střechy.
Došel jsem k nim a posadil se.
,,Kde máte Chifuya?" Zeptal jsem se a automaticky se otočil na Kisakiho.
,,Bude tu každou chvíli. Jen mu trvalo sbalit si věci, tak jsem na něj nečekal." Pokrčil Kisaki rameny.
Přikývl jsem a otočil se na Kazutoru.
,,Už jste vymysleli nějaký název?"
,,Teď jsme přišli, takže těžko." Odpověděl Kazutora.
,,Pardon že jdu pozdě." Omluvil se Chifuyu, který k nám právě přiběhl a sedl si vedle mě.
,,Máte aspoň nějaké nápady?" Zeptal jsem se.
,,No, mě s Kazutorou napadl název Valhalla. Tak se jmenovala kapela ve které jsem byl v prváku ale rozpadla se." Navrhl Hanma a Tora přikývl jako potvrzení.
,,Nechci se jmenovat po jiné kapele. Chci něco originálního." Zabručel jsem a otočil se na Chifuya. ,,Tebe něco napadlo?"
,,No......včera jsem nad tím přemýšlel a dokonce jsem zkoušel nadesignovat i logo."
Chifuyu začal v tašce něco lovit a pak vytáhl papír a otočil ho naším směrem
,,Thousand winters." Řekl celkem jistým tónem a Tora s Hanmou se začali smát.
,,Vidíte, tohle je originální." Řekla jsem a oba se přestali smát a zmateně se na mě podívali.
,,Tobě se tohle jako líbí?" Ptal se mě ještě stále trochu smějící se Hanma.
Chifuyu položil papír před sebe a díval se nadšeně na mě.
Jak bych mohl odmítnout tak roztomilou tvářičku? Navíc, ten název není vůbec špatný.
,,Název je perfektní, logo je roztomilé ale nejsem si jistý zda by fungovalo."
Chifuyu nadšeně přikývl a otočil se na ostatní.
,,Též schvaluji název." Řekl Kisaki a Hanma s Torou po krátkém váhání souhlasně přikývli.
Přísahám že jsem v Chifuyovích očích viděl hvězdičky.
ČTEŠ
Music Revengers
FanfictionSlavná hudebně zaměřená škola v Tokiu, na kterou se hlásí stovky lidí za účelem stát se slavnými. Já jsem zde ale z jiného důvodu, a to jen kvůli němu. Osobě, která tu pro mě byla, když mi bylo nejhůř, a na které mi záleží ze všech nejvíce. Teď potř...