𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 3

474 50 5
                                    

•❅──────✧Rᴇʙᴇᴋᴀ✧──────❅•

Oᴜᴠɪ ᴄᴀᴅᴀ ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀ ᴄʀᴜᴇʟ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴅɪssᴇ ᴀ ᴇʟᴀ, ᴏ ǫᴜᴇ sᴏ́ ᴍᴇ ғᴇᴢ ǫᴜᴇʀᴇʀ ᴇsᴛʀᴀɴɢᴜʟᴀ́-ʟᴏ ᴀɪɴᴅᴀ ᴍᴀɪs. Eᴜ ᴍᴇ ᴇsɢᴜᴇɪʀᴇɪ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇ Zᴀʏᴀ. Eᴜ ɢᴏsᴛᴀʀɪᴀ ᴅᴇ ᴅᴇʀʀᴜʙᴀ́-ʟᴏ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴀʟᴛᴜʀᴀ. Bᴏᴍ ᴅɪᴀ.Eᴜ ᴀ ᴀʀʀᴀsᴛᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴘᴏʀᴛᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏs ᴅᴇɪxᴀ ᴠᴇʀ ǫᴜᴀsᴇ ᴛᴜᴅᴏ.

_Uᴍ ᴅɪᴀ ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ʀᴏᴜʙᴀʀ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴘᴀʀᴀ ʟᴏɴɢᴇ ᴅᴇʟᴇ.-Eᴜ ᴘʀᴏᴍᴇᴛɪ ᴀ ᴇʟᴀ.

_O ʀᴏᴜʙᴏ ᴇ́ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴀ ʀᴇsᴘᴏsᴛᴀ?-

_ ᴀɢᴏʀᴀ ɴᴇsᴛᴇ ᴍᴜɴᴅᴏ. Oᴜ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ʀɪᴄᴏ ᴏᴜ ɴᴀᴅᴀ.-Eᴜ ᴏʟʜᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ғᴏʀᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴇʀ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ ᴍᴇ ᴠɪᴜ. Sᴇ ᴏ ғɪᴢᴇssᴇᴍ, ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇʟᴇs ᴍᴀᴛᴀʀɪᴀᴍ Zᴀʏᴀ ᴄᴏᴍ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ.

_Mᴇsᴍᴏ sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴘᴜᴅᴇssᴇ ᴍᴇ ʟɪʙᴇʀᴛᴀʀ, ᴇ ɴᴏssᴏs ᴀᴍɪɢᴏs? Vᴏᴄᴇ̂ ᴘᴏᴅᴇ ʀᴏᴜʙᴀʀ ᴛᴏᴅᴏs Eɢɪᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ʟᴏɴɢᴇ ᴅᴇ Sᴇᴛ?-ᴇʟᴀ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ. Eᴜ ᴢᴏᴍʙᴇɪ.

_Sᴏ́ Hᴏ́ʀᴜs ᴘᴏᴅᴇ ɴᴏs ʟɪʙᴇʀᴛᴀʀ- Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴛᴇᴍ ᴛᴀɴᴛᴀ ғᴇ́ ɴᴇʟᴇ?

_Vᴏᴄᴇ̂ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴀᴄʜᴀ ǫᴜᴇ ᴏs ᴅᴇᴜsᴇs sᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀᴍ?-

_Sᴇ Hᴏ́ʀᴜs ᴘᴜᴅᴇssᴇ ᴠɪʀ, ᴇʟᴇ ᴠɪʀɪᴀ.- Zᴀʏᴀ ᴏ ᴅᴇғᴇɴᴅᴇᴜ.

_Eᴜ ǫᴜᴇʀᴏ ᴍᴏsᴛʀᴀʀ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ-Zᴀʏᴀ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴍᴇ ᴀʀʀᴀsᴛᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ғᴏʀᴀ ᴇ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ ᴜᴍ ᴛᴇʟᴇsᴄᴏ́ᴘɪᴏ.

_O ᴇxᴇ́ʀᴄɪᴛᴏ ᴅᴇ Sᴇᴛ ʀᴇᴛᴏʀɴᴀ ᴄᴏᴍ ᴇsᴘᴏ́ʟɪᴏs ᴅᴇ ɢᴜᴇʀʀᴀ. Sᴇᴜ ᴄᴏғʀᴇ sᴇʀᴀ́ ᴅᴇsᴛʀᴀɴᴄᴀᴅᴏ ᴇsᴛᴀ ɴᴏɪᴛᴇ. O ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ sᴇ ᴇsɢᴜᴇɪʀᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ.

_Pᴏʀ ǫᴜᴇ̂?-ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴇɪ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴛᴇʟᴇsᴄᴏ́ᴘɪᴏ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ. Dɪᴢᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴏs ᴏʟʜᴏs ᴅᴇ Hᴏ́ʀᴜs sᴀ̃ᴏ ᴍᴀɴᴛɪᴅᴏs ʟᴀ́. Eʟᴇ ᴛᴇʀɪᴀ sᴇᴜ ᴘᴏᴅᴇʀ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ.Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ ɴᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɪɴsɪɴᴜᴀɴᴅᴏ.

_Rᴏᴜʙᴀʀ ᴅᴇ ᴜᴍ Dᴇᴜs? Sᴏ́ ᴜᴍ ʟᴏᴜᴄᴏ ᴛᴇɴᴛᴀʀɪᴀ ᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ ᴅᴇssᴀs.- Exᴘʟɪǫᴜᴇɪ.

_Oɴᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴀᴄʜᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅᴇʀɪ́ᴀᴍᴏs ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ᴛᴀ̃ᴏ ʟᴏᴜᴄᴏ?- ᴇᴜ ᴏʟʜᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ ᴇᴍ ᴅᴇsᴄʀᴇɴᴄ̧ᴀ. Lᴏɢᴏ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴇsᴛᴀ ᴛᴀʀᴇғᴀ ɪᴍᴘᴏssɪ́ᴠᴇʟ ᴇ ɴᴏ́s ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ sᴀʟᴀ ᴄʜᴇɪᴀ ᴅᴇ ᴘʟᴀɴᴏs ᴅᴇ ᴄᴏɴsᴛʀᴜᴄ̧ᴀ̃ᴏ.

_Os ᴘʟᴀɴᴏs ᴅᴇᴠᴇʀɪᴀᴍ ᴇsᴛᴀʀ ᴀǫᴜɪ. Uʀsʜᴜ ᴄᴏɴsᴛʀᴜɪᴜ ᴏ ᴄᴏғʀᴇ. Eʟᴇ ᴇ́ ᴏ ᴀʀǫᴜɪᴛᴇᴛᴏ ᴅᴇ Sᴇᴛ.-

_O ᴄɪ́ʀᴄᴜʟᴏ ᴇ́ ᴏ ɢᴀᴛɪʟʜᴏ. Eɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴅᴀʀ ᴜᴍᴀ ᴠᴏʟᴛᴀ.-Eᴜ ᴀɴᴅᴇɪ ᴀᴏ ʀᴇᴅᴏʀ ᴇ ᴄɪʀᴄᴜʟᴇɪ ᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄᴇɪ ᴀ ᴄᴀᴍɪɴʜᴀʀ ᴘᴇʟᴀ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴀ ᴍᴇᴛᴀᴅᴇ ᴅᴀ ᴘᴏɴᴛᴇ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴀɴɪᴍᴀɪs ᴄᴏᴍ ᴇsᴘᴀᴅᴀs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀʀᴀᴍ ᴀ sᴇ ᴍᴏᴠᴇʀ ᴇ ᴀɢɪʀ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ᴇsᴛɪᴠᴇssᴇᴍ ʟᴜᴛᴀɴᴅᴏ ᴀʟɢᴏ. Eᴜ. Cᴏɴsᴇɢᴜɪ sᴀɪʀ ᴅᴏ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏ ᴅᴏ ᴘᴇʀɪɢᴏ ᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪɴʜᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴀ, ʜᴀᴠɪᴀ ᴏᴜᴛʀᴀ ᴘᴏɴᴛᴇ.

_Oᴜᴛʀᴀ ᴘᴏɴᴛᴇ? Nᴀ̃ᴏ ᴅɪᴢɪᴀ ɴᴀᴅᴀ sᴏʙʀᴇ ᴜᴍ ᴛᴇʀᴄᴇɪʀᴀ ᴘᴏɴᴛᴇ. E ᴀᴘᴇɴᴀs ᴜᴍ ᴏʟʜᴏ.-Eᴜ ʙᴀʟᴀɴᴄᴇɪ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ.

_Zᴀʏᴀ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ғᴀᴄ̧ᴀ ᴜᴍᴀ ᴏʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ, ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ғɪᴄᴀʀ sᴏ ᴏs ᴏssᴏs.- Cᴏᴍᴇᴄᴇɪ ᴀ ᴄᴏʀʀᴇʀ ᴘᴇʟᴀ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴀ ᴘᴏɴᴛᴇ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʀᴄᴇʙɪ ǫᴜᴇ ᴀs ᴘᴀʀᴛᴇs ǫᴜᴇ ᴍᴇᴜs ᴘᴇ́s ᴊᴀ́ ʜᴀᴠɪᴀᴍ ᴛᴏᴄᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀʀᴀᴍ ᴀ ᴄᴀɪʀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ. Eᴜ ᴘᴜʟᴇɪ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴄʜᴇɢᴜᴇɪ ᴀᴏ ғɪᴍ ᴇ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴄᴀɪʀ, ᴇ ᴇᴜ ʟᴏɢᴏ ᴄᴀᴘᴛᴜʀᴏ ᴏ ᴏʟʜᴏ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴏ. ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

𝙳𝚎𝚞𝚜𝚎𝚜 𝚍𝚘 𝙴𝚐𝚒𝚝𝚘-𝑯𝒐𝒓𝒖𝒔Onde histórias criam vida. Descubra agora