•❅──────✧Rᴇʙᴇᴋᴀ✧──────❅•
_Sᴇᴛ ᴛᴇᴍ ᴀ ʟᴀɴᴄ̧ᴀ ᴅᴇ Rᴀ́. Eʟᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴀᴛʀᴀɪɴᴅᴏ Aᴘᴏ́ғɪs ᴘᴀʀᴀ ᴏ Nɪʟᴏ, ᴀ ғᴏɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀ ᴀ ᴠɪᴅᴀ.-
_Pᴏʀ ǫᴜᴇ̂?-, ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴇɪ. Pᴀʀᴀ ʙᴇʙᴇʀ. Pᴀʀᴀ ᴅᴇsᴛʀᴜɪʀ ᴛᴏᴅᴀ ᴀ ᴄʀɪᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ. Rᴀ́ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀ́ ᴍᴏʀᴛᴏ. E sᴏ́ ᴇʟᴇ ᴘᴏᴅᴇ ᴄᴏɴsᴇʀᴛᴀʀ ɪssᴏ. Mᴀs ᴇʟᴇ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ᴅᴇ sᴜᴀ ʟᴀɴᴄ̧ᴀ. "Hᴏ́ʀᴜs ᴇxᴘʟɪᴄᴏᴜ.
_Eɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴀᴍᴏs ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀ́-ʟᴏ?- ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴇɪ ᴜᴍᴀ ᴠᴇᴢ ᴍᴀɪs.
_Tᴀʟᴠᴇᴢ sᴇᴊᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ɪʀᴍᴏs ᴘᴇsᴄᴀʀ.- Hᴏʀᴜs ᴅɪssᴇ. Eᴜ sᴏʀʀɪ.
_Bᴇᴍ, ᴇᴜ sᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴏᴍ ɴɪssᴏ.-Eᴜ ᴅɪssᴇ. Eɴᴛʀᴀᴍᴏs ɴᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴏ ᴇx-ᴍᴇsᴛʀᴇ ᴅᴇ Zᴀʏᴀ. Nᴏ́s ᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴍᴏs ᴏʀᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴠᴀʀᴀɴᴅᴀ.
_Cᴏɴsᴛʀᴜᴛᴏʀ.- Hᴏʀᴜs ᴅɪssᴇ ᴀɢᴀʀʀᴀɴᴅᴏ sᴇᴜ ᴏᴍʙʀᴏ ᴇ ᴏʙᴠɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀssᴜsᴛᴀɴᴅᴏ ᴏ ʜᴏᴍᴇᴍ.
_Pʀᴇᴄɪsᴀᴍᴏs ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂.- Uʀsʜᴜ ɴᴏs ᴍᴏsᴛʀᴏᴜ ᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ ᴏɴᴅᴇ ᴘᴏᴅᴇʀɪ́ᴀᴍᴏs ᴠᴇʀ ᴏ sᴜᴘᴏsᴛᴏ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ Sᴇᴛ ᴘᴀʀᴀ Rᴀ
_ ᴀ ᴍᴀɪᴏʀ ᴄᴏɴǫᴜɪsᴛᴀ ᴀʀǫᴜɪᴛᴇᴛᴏ̂ɴɪᴄᴀ ǫᴜᴇ ᴊᴀ́ ᴇxɪsᴛɪᴜ ᴇ ǫᴜᴇ ᴇxɪsᴛɪʀᴀ́.-Uʀsʜᴜ ᴅɪssᴇ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴇʟᴇᴠᴀᴅᴏʀ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ sᴇ ᴍᴏᴠᴇʀ.
_Mᴇᴜ... ǫᴜᴇʀᴏ ᴅɪᴢᴇʀ, ᴏ ᴏʙᴇʟɪsᴄᴏ ᴅᴇ Lᴏʀᴅ Sᴇᴛ ᴛᴇᴍ ᴇxᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ 2.220 ᴄᴏ̂ᴠᴀᴅᴏs ᴅᴇ ᴀʟᴛᴜʀᴀ. E ɴᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴠᴀʀᴀ ᴅᴇ ᴅɪsᴛᴀ̂ɴᴄɪᴀ. Cᴏɴsᴛʀᴜɪ́ᴅᴏ ᴄᴏᴍ sᴇᴛᴇ ʙɪʟʜᴏ̃ᴇs ᴅᴇ ʙʟᴏᴄᴏs ᴅᴇ ɢʀᴀɴɪᴛᴏ, ᴄɪɴᴄᴏ ʙɪʟʜᴏ̃ᴇs ᴅᴇ ʟᴀᴊᴇs ᴅᴇ ᴄᴀʟᴄᴀ́ʀɪᴏ Tᴜʀᴀ ᴇ ɴᴏᴠᴇ ʙɪʟʜᴏ̃ᴇs ᴅᴇ ᴛᴀʟᴇɴᴛᴏs ᴅᴇ ᴏᴜʀᴏ.-
_E ᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇ ǫᴜᴀɴᴛᴏs ᴇsᴄʀᴀᴠᴏs?- Eᴜ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴᴇɪ ᴄᴏᴍ ᴏs ᴅᴇɴᴛᴇs ᴄᴇʀʀᴀᴅᴏs. Uʀsʜᴜ ᴠɪʀᴏᴜ ᴏ ᴅᴇʟᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ. Hᴏ́ʀᴜs ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴᴀ́ᴠᴇʟ
_5.930-,ᴇʟᴇ ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴇᴜ. Eʟᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ɴᴏᴛᴏᴜ ᴏ ᴄᴏʟᴀʀ ᴇᴍ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴅᴏ ᴍᴇᴜ ᴘᴇsᴄᴏᴄ̧ᴏ.
_Nᴀ̃ᴏ, ᴇsᴘᴇʀᴇ. Fᴀᴄ̧ᴀ ɪssᴏ 5.931,- ғᴜɪ ᴀᴛᴀᴄᴀ́-ʟᴏ ᴇ ᴛᴇʀɪᴀ ғᴇɪᴛᴏ ɪssᴏ sᴇ Hᴏ́ʀᴜs ɴᴀ̃ᴏ ᴛɪᴠᴇssᴇ ᴍᴇ ᴘᴀʀᴀᴅᴏ.Nᴀ̃ᴏ.
_ Vᴏᴄᴇ̂ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ᴅᴇʟᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴀᴏ ᴛᴇʟʜᴀᴅᴏ.-Hᴏʀᴜs ᴅᴇᴜ ᴜᴍ ᴛᴀᴘɪɴʜᴀ ɴᴏ ᴍᴇᴜ ᴏᴍʙʀᴏ ᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴄɪᴍᴀ.
_Tᴇ ᴠᴇᴊᴏ ʟᴀ́ ᴇᴍ ᴄɪᴍᴀ.- Eʟᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ sᴜᴀ ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴀ ᴅᴇsᴄɪᴅᴀ, sᴇᴘᴀʀᴀᴅᴀ ᴅᴀ ᴍɪɴʜᴀ. Pᴇɢᴜᴇɪ Uʀsʜᴜ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴘᴇɪᴛᴏ. _Eᴜ sᴜɢɪʀᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴘᴀʀᴇ ᴅᴇ ᴏʟʜᴀʀ ᴏᴜ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴄᴏʀᴛᴀʀ sᴜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ.- Eᴜ ᴀᴍᴇᴀᴄᴇɪ.
_Vᴏᴄᴇ̂ ғɪᴄᴏᴜ ᴀᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇʟᴇ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ᴇʟᴇ ғᴏssᴇ sᴇᴜ ᴀᴍᴀɴᴛᴇ. Oʜ, ᴇᴜ sᴇɪ ᴄᴏᴍᴏ ᴇ́. Aᴍᴏʀ ᴅᴇ Dᴇᴜs. e ɪɴᴇʙʀɪᴀɴᴛᴇ.-
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙳𝚎𝚞𝚜𝚎𝚜 𝚍𝚘 𝙴𝚐𝚒𝚝𝚘-𝑯𝒐𝒓𝒖𝒔
Aventura~𝐂𝐨𝐧𝐜𝐥𝐮𝐢́𝐝𝐨~ A sobrevivência da humanidade se vê ameaçada quando Set, o impiedoso deus das trevas, apodera-se do trono do Egito e transforma o próspero Império em um caos. Na esperança de salvar o mundo e resgatar sua irmã mais nova, uma mo...