•❅──────✧Rᴇʙᴇᴋᴀ✧──────❅•
_E ғᴏɪ ᴀssɪᴍ, ᴍɪɴʜᴀ ɢᴀʀᴏᴛɪɴʜᴀ, ǫᴜᴇ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪ sᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴇ ɴᴏs ᴀᴘᴀɪxᴏɴᴀᴍᴏs.- Eᴜ ᴅɪssᴇ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴀᴄᴏɴᴄʜᴇɢᴀᴠᴀ ᴍɪɴʜᴀ ғɪʟʜᴀ ᴅᴇ ǫᴜᴀᴛʀᴏ ᴀɴᴏs, Karina.
_Mᴀᴍᴀ̃ᴇ, ᴄᴏɴᴛᴇ ᴅᴇ ɴᴏᴠᴏ!-ᴇʟᴀ ɪᴍᴘʟᴏʀᴏᴜ.
_Sɪɴᴛᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ, Karina, ᴊᴀ́ ᴘᴀssᴏᴜ ᴅᴀ sᴜᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ᴅᴏʀᴍɪʀ.-Eᴜ ᴅɪssᴇ ᴀ ᴇʟᴀ._Nᴀ̃ᴀ̃ᴀ̃ᴀ̃ᴀ̃ᴏ!- Sᴜsᴘɪʀᴇɪ. Cɪɴᴄᴏ ᴀɴᴏs ᴀᴛʀᴀ́s, ᴇᴜ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪ ᴇ ᴍᴇ ᴀᴘᴀɪxᴏɴᴇɪ ᴘᴏʀ sᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴇ sᴇᴄʀᴇᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ғᴏssᴇ ᴍᴀɪs ᴘᴀʀᴇᴄɪᴅᴀ ᴄᴏᴍɪɢᴏ ᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍ sᴇᴜ ᴘᴀɪ. Eʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́. Eᴜ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪ ᴀᴄᴏᴍᴏᴅᴀ́-ʟᴀ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴍᴇᴜ ᴍᴀʀɪᴅᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʜᴏsᴏ ᴛᴏʀɴᴀssᴇ sᴜᴀ ᴘʀᴇsᴇɴᴄ̧ᴀ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀ.
_Cᴏᴍᴏ ᴇsᴛᴀᴏ ᴀs ᴍɪɴʜᴀs ʟɪɴᴅᴀs ɢᴀʀᴏᴛᴀs?- ᴇʟᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇɴᴛʀᴀᴠᴀ ɴᴀ sᴀʟᴀ.
_Pᴀᴘᴀɪ!- karina ɢʀɪᴛᴏᴜ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ sᴀʟᴛᴀᴠᴀ ᴅᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴇ ᴄᴏʀʀᴇᴜ ᴘᴀʀᴀ sᴇᴜs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs. ᴇʟᴇ ᴀ ʙᴇɪᴊᴏᴜ ɴᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴇ ᴄᴏʟᴏᴄᴏᴜ-ᴀ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ. ᴇᴜ ᴅᴇɪ ᴀ ᴇʟᴇ ᴜᴍ ᴏʟʜᴀʀ.
_Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴀ ᴍᴀᴍᴀ̃ᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴄʜᴀᴛᴇᴀᴅᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴘᴀᴘᴀɪ, karina-ᴇʟᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ ᴀ ɴᴏssᴀ ғɪʟʜᴀ.
_Pᴏʀǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇɴᴛʀᴏᴜ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʟᴀ ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ᴍᴇ ғᴀᴢᴇʀ ᴅᴏʀᴍɪʀ.- karina ᴇxᴘʟɪᴄᴏᴜ.
_Sɪᴍ ᴇ ᴀ ᴍᴀᴍᴀ̃ᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄᴀɴsᴀᴅᴀ. Eɴᴛᴀ̃ᴏ ᴏ ᴘᴀᴘᴀɪ ᴇ́ ǫᴜᴇᴍ ᴠᴀɪ ᴛᴇ ᴄᴏʟᴏᴄᴀʀ ɴᴀ ᴄᴀᴍᴀ.-Eᴜ ᴅɪssᴇ ᴀᴏs ᴅᴏɪs.
_Nᴀ̃ᴀ̃ᴀ̃ᴀ̃ᴏ!- karina ɪᴍᴘʟᴏʀᴏᴜ.
_Eᴜ ǫᴜᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴅᴏɪs ᴍᴇ ᴀᴄᴏɴᴄʜᴇɢᴜᴇᴍ.- ᴇʟᴀ ᴅɪssᴇ. sᴏʀʀɪᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ ᴇ Hᴏʀᴜs ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ.
_Tᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ. Vᴀᴍᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴄᴀᴍᴀ.-Hᴏʀᴜs ᴅɪssᴇ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴀ sᴇɴᴛᴀᴠᴀ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴇ ᴀ ᴄᴏʙʀɪᴀ.
_Pᴏssᴏ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀʀ ᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ ᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂s?" Karina ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ.
_Cʟᴀʀᴏ. O ǫᴜᴇ ᴇ́?- Eᴜ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴇɪ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ Hᴏʀᴜs ʙᴇɪᴊᴀᴠᴀ sᴜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ.
_Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴏᴜ ɢᴀɴʜᴀʀ ᴜᴍᴀ ɪʀᴍᴀ̃?-, ᴇʟᴀ ɴᴏs ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ sᴇᴍ ʀᴏᴅᴇɪᴏs. Nᴏ́s ᴅᴏɪs ғɪᴄᴀᴍᴏs ɪɢᴜᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴄʜᴏᴄᴀᴅᴏs.
_Nᴀ̃ᴏ sᴀʙɪ́ᴀᴍᴏs ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴜᴍᴀ ɪʀᴍᴀ̃.-ᴀғɪʀᴍᴏᴜ ᴄᴏᴍᴏ Hᴏʀᴜs ᴀɪɴᴅᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄʜᴏᴄᴀᴅᴏ.
_Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴀᴄʜᴀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴏ ᴠᴇsᴛɪɴᴅᴏ jason ᴄᴏᴍᴏ ᴜᴍᴀ ᴍᴇɴɪɴᴀ?" Jᴀson ᴇ́ ᴏ ʙᴇʙᴇ̂ ᴅᴇ ᴅᴏɪs ᴀɴᴏs ᴅᴇ Zᴀʏᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴛᴇᴠᴇ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ʜᴏᴍᴇᴍ ᴄʜᴀᴍᴀᴅᴏ Aᴅᴇʙᴇɴ, ǫᴜᴇ ᴇ́ sᴇᴜ ᴍᴀʀɪᴅᴏ ʜᴀ́ ᴄɪɴᴄᴏ ᴀɴᴏs. Hᴏ́ʀᴜs ᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴍᴏs ᴄᴀsᴀᴅᴏs ʜᴀ́ sᴇᴛᴇ ᴀɴᴏs ᴇ ɴᴏssᴀ ғɪʟʜᴀ ᴇ ᴏ ғɪʟʜᴏ ᴅᴇʟᴇs ᴛᴇ̂ᴍ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴜᴍ ᴀɴᴏ ᴅᴇ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴄ̧ᴀ, sᴇɴᴅᴏ karina ᴀ ᴍᴀɪs ᴠᴇʟʜᴀ ᴅᴏs dois
_Oʜ, ɢʀᴀᴄ̧ᴀs ᴀᴏs ᴅᴇᴜsᴇs! Eᴜ ᴘᴇɴsᴇɪ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ғᴀsᴇ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴀ.-Hᴏʀᴜs ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴅɪssᴇ, ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ Karina ᴇ ᴇᴜ ʀɪʀᴍᴏs.
_Vᴀᴍᴏs ᴘᴇɴsᴀʀ sᴏʙʀᴇ ɪssᴏ, ᴏᴋ. Aɢᴏʀᴀ ᴅᴜʀᴍᴀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ.-Eᴜ ᴅɪssᴇ ᴀ karina ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴀ ʙᴇɪᴊᴀᴠᴀ ɴᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ. Hᴏ́ʀᴜs ᴇ ᴇᴜ sᴀɪ́ᴍᴏs ᴅᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴇ ғᴇᴄʜᴀᴍᴏs ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ. Eɴᴛʀᴇɪ ɴᴏ ᴍᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴇ ɴᴏ ᴅᴇ Hᴏ́ʀᴜs ᴇ sᴀɪ́ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏssᴀ ᴠᴀʀᴀɴᴅᴀ.Eᴜ sᴇɴᴛɪ ᴜᴍ ᴘᴀʀ ᴅᴇ ʙʀᴀᴄ̧ᴏs ᴇᴍ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴅᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ.
_Eɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴀᴄʜᴀ ᴅᴇ ᴛᴇʀ ᴏᴜᴛʀᴏ ғɪʟʜᴏ?-Eᴜ ᴏᴜᴠɪ Hᴏ́ʀᴜs ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀʀ.
_Gᴏsᴛᴇɪ ᴅᴀ ɪᴅᴇɪᴀ. Mᴀs, ᴀᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ᴊᴀ́ ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ᴛᴇʀ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀᴅᴏ.-Eᴜ ᴅɪssᴇ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴍᴇ ᴠɪʀᴀᴠᴀ. Eʟᴇ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇᴜ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴜɢᴇʀɪɴᴅᴏ ᴇ ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏᴜ ᴇ ᴍᴇ ɢɪʀᴏᴜ.
_Eɴᴛᴀ̃ᴏ, sᴇ ғᴏʀ ᴇssᴇ ᴏ ᴄᴀsᴏ, ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴇxɪɢᴇ ᴜᴍᴀ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ.-ᴇʟᴇ ᴅɪssᴇ ᴍᴇ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ʀɪʀ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴍᴇ ᴄᴀʀʀᴇɢᴀᴠᴀ ᴅᴇ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ɴᴏssᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ. Eʟᴇ ᴍᴇ ᴄᴏʟᴏᴄᴏᴜ ᴅᴇ ᴠᴏʟᴛᴀ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ ᴇ ɴᴏ́s ᴀᴘᴇɴᴀs sᴏʀʀɪᴍᴏs ᴜᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴏᴜᴛʀᴏ. Eᴜ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴇɪ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴀʀ sᴜᴀ ʙᴏᴄʜᴇᴄʜᴀ ᴄᴏᴍ ᴀᴍᴏʀ.
_Eᴜ ᴛᴇ ᴀᴍᴏ.- Eᴜ ʀᴇsᴘɪʀᴇɪ. Eʟᴇ sᴏʀʀɪᴜ.
_Eᴜ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴛᴇ ᴀᴍᴏ. Aɢᴏʀᴀ ᴇᴜ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴇɪ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴜᴍᴀ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴘʀɪᴠᴀᴅᴀ, ɴᴀ̃ᴏ ғᴏɪ?-ᴇʟᴇ ᴅɪssᴇ ᴍᴇ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ʀɪʀ.
𝑬 𝒆𝒍𝒆𝒔 𝒗𝒊𝒗𝒆𝒓𝒂𝒎 𝒇𝒆𝒍𝒊𝒛𝒆𝒔 𝒑𝒂𝒓𝒂 𝒔𝒆𝒎𝒑𝒓𝒆... 𝒍𝒊𝒕𝒆𝒓𝒂𝒍𝒎𝒆𝒏𝒕𝒆.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙳𝚎𝚞𝚜𝚎𝚜 𝚍𝚘 𝙴𝚐𝚒𝚝𝚘-𝑯𝒐𝒓𝒖𝒔
Aventura~𝐂𝐨𝐧𝐜𝐥𝐮𝐢́𝐝𝐨~ A sobrevivência da humanidade se vê ameaçada quando Set, o impiedoso deus das trevas, apodera-se do trono do Egito e transforma o próspero Império em um caos. Na esperança de salvar o mundo e resgatar sua irmã mais nova, uma mo...