•❅──────✧Hᴏ́ʀᴜs✧──────❅•_As ᴄᴏɪsᴀs sᴇʀɪᴀᴍ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇs sᴇ ᴇᴜ ᴘᴜᴅᴇssᴇ ᴍᴏʀᴀʀ ᴇɴᴛʀᴇ ᴍᴇᴜs ғɪʟʜᴏs ɴᴏ ᴊᴀʀᴅɪᴍ ᴅᴏ Nɪʟᴏ. ᴍᴇᴜ ғᴀʀᴅᴏ ʟᴜᴛᴀʀ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴏ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ Aᴘᴏ́ғɪs ɴᴏɪᴛᴇ ᴀᴘᴏ́s ɴᴏɪᴛᴇ. O Eɢɪᴛᴏ ɴᴜɴᴄᴀ ᴅᴇᴠᴇ sᴇʀ ᴅᴇsᴛʀᴜɪ́ᴅᴏ ᴘᴇʟᴏ ᴄᴀᴏs. Eɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴠᴇ̂, ʜᴀ́ ᴄᴏɪsᴀs ᴘɪᴏʀᴇs ᴅᴏ ǫᴜᴇ Cᴏɴᴊᴜɴᴛᴏ.-ᴏ ᴀᴠᴏ̂ ᴍᴇ ᴅɪssᴇ.
_Vᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀ́ ᴇʀʀᴀᴅᴏ. Aǫᴜᴇʟᴇ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴀǫᴜᴇʟᴇ ǫᴜᴇ ᴀssᴀssɪɴᴏᴜ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ. Assᴀssɪɴᴏᴜ sᴇᴜ ғɪʟʜᴏ.-Eᴜ ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪ.
_Aᴍʙᴏs sᴀ̃ᴏ ᴍᴇᴜs ғɪʟʜᴏs. Aᴍʙᴏs ᴇʀᴀᴍ ɪɢᴜᴀɪs ᴀᴏs ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴏs. Assɪᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴏᴅᴀ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄʀɪᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ. E ᴀ ɪɴᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ ᴅᴇ sᴇᴜ ᴅᴇsᴛɪɴᴏ ᴇ́ ᴍɪɴʜᴀ ᴠᴏɴᴛᴀᴅᴇ.-Eʟᴇ ᴇɴᴄᴏʟʜᴇᴜ ᴀᴛᴇ́ sᴇᴜ ᴛᴀᴍᴀɴʜᴏ ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴅɪᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴍɪᴍ.
_Eɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴏ ǫᴜᴇ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴛᴇ ᴛʀᴀᴢ ᴀǫᴜɪ?-Rᴀ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ.
_Pᴇʀᴍɪᴛᴀ-ᴍᴇ ᴇɴᴄʜᴇʀ ᴍᴇᴜ ᴄᴀɴᴛɪʟ ᴄᴏᴍ ᴇssᴀs ᴀ́ɢᴜᴀs.- Eʟᴇ sᴇ ᴠɪʀᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ
_As ᴀ́ɢᴜᴀs ɴᴀ̃ᴏ sᴀ̃ᴏ ᴍɪɴʜᴀs.-Eᴜ ʙᴀʟᴀɴᴄᴇɪ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴇ ᴄᴀᴍɪɴʜᴇɪ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ʙᴏʀᴅᴀ ᴅᴏ ʙᴀʀᴄᴏ ᴇ ᴇɴᴄʜɪ ᴏ ғʀᴀsᴄᴏ.
_Vᴏᴄᴇ̂ ᴘʟᴀɴᴇᴊᴀ ᴇxᴛɪɴɢᴜɪʀ ᴏ ғᴏɢᴏ ᴅᴏ ᴅᴇsᴇʀᴛᴏ. Mᴀᴛᴀʀ Sᴇᴛ. E ᴛᴏʀɴᴀʀ-sᴇ ʀᴇɪ ᴄᴏᴍᴏ sᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴅᴇsᴇᴊᴏᴜ.-ᴀғɪʀᴍᴏᴜ ᴏ ᴀᴠᴏ̂.
_Eɴᴛᴀ̃ᴏ ᴛᴏʀɴᴇ-sᴇ ᴍᴀɪs ғᴏʀᴛᴇ. Vᴏᴄᴇ̂ ғᴏɪ ᴛᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇɢᴜɪᴄ̧ᴏsᴏ ᴘᴏʀ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ǫᴜᴇ ᴇsǫᴜᴇᴄᴇᴜ ǫᴜᴇ ᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇ ᴄᴀᴅᴀ Dᴇᴜs ᴇ́ ᴜᴍᴀ ᴊᴏʀɴᴀᴅᴀ? Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ sᴇ ᴅᴇsᴠɪᴀ ᴅᴏ sᴇᴜ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ғɪᴄᴀ ғʀᴀᴄᴏ.- Rᴀ ᴀғɪʀᴍᴏᴜ.
_Eɪ!-Eᴜ ᴏᴜᴠɪ ᴏ ɢʀɪᴛᴏ ᴍᴏʀᴛᴀʟ ᴅᴇ ᴀʙᴀɪxᴏ.
_Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀ́ ᴀʀʀᴀsᴛᴀɴᴅᴏ ᴇssᴇ ᴍᴏʀᴛᴀʟ?-
_Eʟᴀ ᴛᴇᴠᴇ ᴄᴏʀᴀɢᴇᴍ ᴅᴇ ғᴀᴢᴇʀ ᴜᴍ ᴀᴄᴏʀᴅᴏ ᴄᴏᴍɪɢᴏ.
_Oʜ.
__PELO MENOS EU TENHO MAIS DO QUE ESTÁ DEBAIXO DA SUA SAIA DO QUE VOCÊ!!-Eᴜ ᴀ ᴏᴜᴠɪ ɢʀɪᴛᴀʀ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ. Eᴜ ᴀ ɪɢɴᴏʀᴇɪ. Nᴀ̃ᴏ ᴠᴀʟᴇ ᴏ ᴘᴀᴘɪʀᴏ ᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄʀɪᴛᴏ.
_ʜᴍᴍᴍ? Bᴇᴍ, ᴇᴜ ᴛᴇɴʜᴏ ǫᴜᴇ ᴅɪᴢᴇʀ, ᴇʟᴀ ᴇ́ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴏɴɪᴛᴀ ᴇ ᴛᴇᴍ ᴜᴍᴀ ʙᴏᴄᴀ ɪɴᴛᴇʟɪɢᴇɴᴛᴇ.-
_Sᴜᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴇ́ ᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴀɪ ʟᴇᴠᴀ́-ʟᴀ ᴍᴏʀᴛᴏ.-Eᴜ ʙᴀᴛɪ ᴅᴇ ᴠᴏʟᴛᴀ
_Mᴀs ᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ? Eʟᴀ ᴇ́ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴜᴍᴀ ᴍᴏʀᴛᴀʟ.-Eᴜ ᴅᴇᴄʟᴀʀᴇɪ. Rᴀ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏᴜ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴄᴀᴅᴇɪʀᴀ ᴇ ғɪᴄᴏᴜ ᴀᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ
_Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴘʀᴏᴠᴏ ᴄᴏᴍᴏ Dᴇғɪɴɪʀ ʀᴇɢʀᴀs. Mᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇɴʜᴏ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ sᴇʀɪᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴍᴇʟʜᴏʀ.- Rᴇʙᴇᴋᴀ- Hᴏʀᴜs ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴏᴜ sᴀɪʀ ᴇ ᴠᴏᴀᴍᴏs ᴅᴇ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ sᴏʟᴏ. Dᴇ ʀᴇᴘᴇɴᴛᴇ, Hᴏʀᴜs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴠᴏʟᴛᴀʀ ᴀ̀ sᴜᴀ ғᴏʀᴍᴀ ɴᴏʀᴍᴀʟ, ᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏs ғᴇᴢ ᴄᴀɪʀ. Fᴇʟɪᴢᴍᴇɴᴛᴇ ᴊᴀ́ ᴇsᴛᴀ́ᴠᴀᴍᴏs ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙳𝚎𝚞𝚜𝚎𝚜 𝚍𝚘 𝙴𝚐𝚒𝚝𝚘-𝑯𝒐𝒓𝒖𝒔
Aventura~𝐂𝐨𝐧𝐜𝐥𝐮𝐢́𝐝𝐨~ A sobrevivência da humanidade se vê ameaçada quando Set, o impiedoso deus das trevas, apodera-se do trono do Egito e transforma o próspero Império em um caos. Na esperança de salvar o mundo e resgatar sua irmã mais nova, uma mo...