𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 7

318 39 0
                                    

•❅──────✧Rᴇʙᴇᴋᴀ✧──────❅•

Cᴀᴍɪɴʜᴀᴍᴏs ᴘᴏʀ ʜᴏʀᴀs ᴀᴛᴇ́ ᴄʜᴇɢᴀʀᴍᴏs ᴀ ᴜᴍ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴏ ʟᴜɢᴀʀ ᴏɴᴅᴇ ᴀᴅᴏʀᴍᴇᴄᴇᴍᴏs. Eᴜ ᴛɪɴʜᴀ ᴀ sᴇɴsᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇ́ʀᴀᴍᴏs ᴘʀᴏ́xɪᴍᴏs. Aᴄᴏʀᴅᴇɪ ᴇ ᴠɪ Hᴏʀᴜs sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ɴᴏs ᴅᴇɢʀᴀᴜs. Eʟᴇ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀ ᴄʜᴀᴛᴇᴀᴅᴏ.

_Vᴏᴄᴇ̂ ᴅᴏʀᴍɪᴜ?-Eᴜ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴇɪ ғɪᴄᴀɴᴅᴏ ᴀᴄɪᴍᴀ. Eʟᴇ ᴀssᴇɴᴛɪᴜ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ.

_Esᴛᴇ ᴄᴏsᴛᴜᴍᴀᴠᴀ sᴇʀ ᴜᴍ ᴊᴀʀᴅɪᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴜɴᴄᴀ ᴠɪᴜ.- Aᴘʀᴏxɪᴍᴇɪ-ᴍᴇ ᴅᴇʟᴇ ᴇ sᴇɴᴛᴇɪ-ᴍᴇ ᴀᴏ sᴇᴜ ʟᴀᴅᴏ.

_Bᴇᴍ, ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ᴜᴍ ᴅɪᴀ, ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ғᴏʀ ʀᴇɪ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴘᴏssᴀ ғᴀᴢᴇʀ ᴀs ᴄᴏɪsᴀs ᴄᴏᴍᴏ ᴇʀᴀᴍ ᴅᴇ ɴᴏᴠᴏ.-

_Tᴀʟᴠᴇᴢ.

_O ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇ?-Eᴜ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴇɪ ᴀ ᴇʟᴇ.

_Fᴏɪ ᴏ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ᴛᴇᴍᴘʟᴏ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ. Eᴍ sᴜᴀ ɢᴇɴᴇʀᴏsɪᴅᴀᴅᴇ, ᴇʟᴇ ᴀʙʀɪᴜ ᴏ ᴛᴇʀʀᴇɴᴏ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴏs ᴘᴏʙʀᴇs ᴘᴜᴅᴇssᴇᴍ ᴇɴᴛᴇʀʀᴀʀ sᴇᴜs ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴏs ᴀǫᴜɪ. Sᴇᴛ ᴄᴏʀʀᴏᴍᴘᴇᴜ sᴇᴜs ᴇɴsɪɴᴀᴍᴇɴᴛᴏs. Mᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴀᴍᴀᴠᴀ ᴇsᴛᴇ ʟᴜɢᴀʀ. Eɴᴛᴀ̃ᴏ Sᴇᴛ ᴏ ᴛʀᴏᴜxᴇ ᴀǫᴜɪ ᴘᴀʀᴀ sᴇʀ ᴍᴀssᴀᴄʀᴀᴅᴏ. Sᴇᴜ ᴄᴏʀᴘᴏ ғᴏɪ ᴄᴏʀᴛᴀᴅᴏ ᴇᴍ ǫᴜᴀᴛᴏʀᴢᴇ ᴘᴇᴅᴀᴄ̧ᴏs. O ᴄᴏʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ɴᴜɴᴄᴀ ғᴏɪ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴅᴏ.- Eᴜ ᴍᴇ sᴇɴᴛɪ ᴍᴀʟ ᴘᴏʀ ᴇʟᴇ. Eᴜ ᴛɪɴʜᴀ ᴛᴏᴅᴀ ᴀ ᴇᴍᴘᴀᴛɪᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟᴇ.

_Sᴇᴛ sᴀʟɢᴏᴜ ᴀ ᴛᴇʀʀᴀ?- Eᴜ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴇɪ ᴀssᴜsᴛᴀᴅᴀ

_Qᴜᴀɴᴅᴏ ɴᴏs ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇᴍᴏs, ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴍᴇ ᴅɪssᴇ ǫᴜᴇ sᴀʙɪᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʀᴀ ᴘᴇʀᴅᴇʀ ᴜᴍ ᴘᴀɪ. O ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ǫᴜɪs ᴅɪᴢᴇʀ?- Mᴇᴜs ᴏʟʜᴏs sᴇ ᴀʀʀᴇɢᴀʟᴀʀᴀᴍ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ. Aʟᴇ́ᴍ ᴅᴇ Zᴀʏᴀ ᴇ ᴇᴜ, ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ sᴀʙɪᴀ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ᴄᴏᴍ ɴᴏssᴀ ғᴀᴍɪ́ʟɪᴀ.

_Cʀᴇsᴄᴇɴᴅᴏ, sᴇᴍᴘʀᴇ ғᴏᴍᴏs ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ, ᴍᴇᴜs ᴅᴏɪs ɪʀᴍᴀ̃ᴏs ᴍᴀɪs ɴᴏᴠᴏs, Cʏʀᴜs ᴇ Rᴀғɪ, Zᴀʏᴀ ᴇ ᴇᴜ. Uᴍᴀ ɴᴏɪᴛᴇ, ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ᴛɪɴʜᴀ ǫᴜɪɴᴢᴇ ᴀɴᴏs ᴇ Zᴀʏᴀ ᴏɴᴢᴇ, ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅᴏᴇɴᴛᴇ ᴇ ʜᴏᴜᴠᴇ ᴜᴍ ɪɴᴄᴇ̂ɴᴅɪᴏ ᴇᴍ ɴᴏssᴀ ᴄᴀsᴀ. Zᴀʏᴀ ᴇ ᴇᴜ ғᴏᴍᴏs ᴀs ᴜɴɪᴄᴀs ᴀ ᴠɪᴠᴇʀ.

_E sᴇᴜ ᴘᴀɪ?-

_Eʟᴇ ғᴏɪ ᴇᴍʙᴏʀᴀ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ᴛɪɴʜᴀ ǫᴜᴀᴛʀᴏ ᴀɴᴏs ᴇ Zᴀʏᴀ ᴅᴏɪs.- Eᴜ ᴄᴏɴғᴇssᴇɪ.

_Sɪɴᴛᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ.- ᴇʟᴇ sᴇ ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴏᴜ. Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴇsᴛᴀ́ sᴇ ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴀɴᴅᴏ.

_Nᴀ̃ᴏ ғᴏɪ ᴏʙʀᴀ sᴜᴀ.-Fɪᴄᴏᴜ ᴇᴍ sɪʟᴇ̂ɴᴄɪᴏ ᴘᴏʀ ᴜᴍ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴜᴍ ᴅᴇ ɴᴏ́s ǫᴜᴇʙʀᴀʀ ᴏ sɪʟᴇ̂ɴᴄɪᴏ.

_Rᴀ́ ᴍᴇ ᴅɪssᴇ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴊᴏʀɴᴀᴅᴀ. E sᴇ ᴇᴜ ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴀᴏ ғɪᴍ, sᴇʀᴇɪ ᴘᴏᴅᴇʀᴏsᴏ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ.-

𝙳𝚎𝚞𝚜𝚎𝚜 𝚍𝚘 𝙴𝚐𝚒𝚝𝚘-𝑯𝒐𝒓𝒖𝒔Onde histórias criam vida. Descubra agora