𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 8

346 38 1
                                    

•❅──────✧Rᴇʙᴇᴋᴀ✧──────❅•

_Vᴏᴄᴇ̂!-Hᴏʀᴜs ᴇxᴄʟᴀᴍᴏᴜ, ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ.

_Aᴘᴇɴᴀs ᴄᴀʟᴇ ᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴇ ғɪǫᴜᴇ ғᴏʀᴀ ᴅᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏ.-ᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ ᴅɪssᴇ ʀᴜᴅᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴘᴀssᴀᴠᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟᴇ. Eᴜ ᴅᴇɪ ᴜᴍᴀ ᴏʟʜᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ Hᴏʀᴜs, ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ, ᴏʟʜᴇɪ ᴅᴇ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ. A ᴄᴏʙʀᴀ ᴇ sᴇᴜ ᴄᴀᴠᴀʟᴇɪʀᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴀɢᴏʀᴀ ᴛᴀ̃ᴏ ᴘᴇʀᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴘᴏᴅɪᴀ sᴇɴᴛɪʀ ᴏ ᴄʜᴇɪʀᴏ ᴅᴀ ʀᴇsᴘɪʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴍɪsᴇʀᴀ́ᴠᴇʟ ᴅᴀ ᴄᴏʙʀᴀ .

_Gᴀʀᴏᴛᴀ ʙᴏɴɪᴛᴀ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴇʀᴛᴇɴᴄᴇ ᴀ̀ ʙᴀᴛᴀʟʜᴀ.-ᴏ ᴄᴀᴠᴀʟᴇɪʀᴏ ᴅɪssᴇ ᴀ̀ ᴍᴜʟʜᴇʀ: _QUEIME-A!- ᴏ ᴄᴀᴠᴀʟᴇɪʀᴏ ᴇxᴄʟᴀᴍᴏᴜ
ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴄᴏʙʀᴀ. A ᴄᴏʙʀᴀ ғᴏɪ sᴏᴘʀᴀʀ ғᴏɢᴏ ᴅᴇ sᴜᴀ ʙᴏᴄᴀ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ғᴏɪ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ʀᴇᴠᴇʟᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ.

_Qᴜᴇ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴀᴅᴏʀᴀ́ᴠᴇʟ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́. Dᴇɪxᴇ-ᴍᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀ́-ʟᴀ.-ᴅɪssᴇ ᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ. CRIATURA AMOROSA?! Bᴇᴍ, ᴀᴄʜᴏ ǫᴜᴇ sᴇʀɪᴀ ᴜᴍᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴀᴅᴏʀᴀ́ᴠᴇʟ sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴀᴄʜᴀssᴇ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴᴛᴀʀ ᴍᴀᴛᴀʀ Hᴏ́ʀᴜs ᴇ ᴇᴜ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ sᴇʀɪᴀ ᴀᴅᴏʀᴀ́ᴠᴇʟ. Esᴘᴇʀᴇ .... Hᴏʀᴜs ᴇ Eᴜ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ sᴇɴᴛɪ ᴀǫᴜᴇʟᴇ sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛᴏ ᴇᴍ ᴍᴇᴜ ᴘᴇɪᴛᴏ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴏ ɪɢɴᴏʀᴇɪ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ. Eʟᴀ ʀᴇᴍᴏᴠᴇᴜ ᴀ ʟᴀɴᴄ̧ᴀ ᴅᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴅᴀ ᴄᴏʙʀᴀ. A ᴄᴀᴠᴀʟᴇɪʀᴀ ɢʀɪᴛᴏᴜ ᴍᴀɪs ᴜᴍᴀ ᴠᴇᴢ, ᴍᴀs ᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴀ ᴏᴜᴠɪᴜ.

_Vᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀ́ ᴄᴏᴍ ᴛᴀɴᴛᴏ ғʀɪᴏ. Aǫᴜᴇᴄ̧ᴀ-sᴇ. Eᴜ ᴏʀᴅᴇɴᴏ.- Dᴇ ʀᴇᴘᴇɴᴛᴇ, ᴀ ᴄᴏʙʀᴀ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ʟᴀɴᴄ̧ᴀʀ ғᴏɢᴏ sᴏʙʀᴇ sɪ ᴍᴇsᴍᴀ ᴇ ᴀᴄᴀʙᴏᴜ ᴇxᴘʟᴏᴅɪɴᴅᴏ. Lᴇɢᴀʟ! A ᴍᴜʟʜᴇʀ ᴇ ᴇᴜ ᴄᴏʀʀᴇᴍᴏs ᴇ ᴘᴜʟᴀᴍᴏs ɴᴏ ᴘᴏᴄ̧ᴏ sᴇɢᴜɪᴅᴏ ᴘᴏʀ Hᴏʀᴜs que Cᴀɪ́ Eᴍ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴍ Cᴏʀʀᴇᴍᴏs ᴘᴀʀᴀ ғᴏʀᴀ ᴅᴇ ʟᴀ́ ᴇ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴍᴏs ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴇᴍ sᴇɢᴜʀᴀɴᴄ̧ᴀ.

Hᴏ́ʀᴜs

_Oᴜᴛʀᴀɢᴇᴏᴜs.-Eᴜ ᴅɪssᴇ ᴄᴏᴍ ʀᴀɪᴠᴀ ᴘᴀʀᴀ Hᴀᴛʜᴏʀ. Vᴏᴄᴇ̂ ᴠᴇ̂, ᴇʟᴀ ᴇʀᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴀᴍɪɢᴀ. Issᴏ ғᴏɪ ᴀᴛᴇ́ ᴇᴜ sᴀʙᴇʀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅᴏʀᴍɪɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ɪɴɪᴍɪɢᴏ ɴᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴀᴜsᴇ̂ɴᴄɪᴀ.

_Dᴇ ɴᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ sᴀʟᴠᴀʀ sᴜᴀ ᴠɪᴅᴀ.-

_Eɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴄᴇɢᴏ ɴᴀ ᴛᴜᴍʙᴀ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴅɪᴠɪᴅɪᴜ ᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ Dᴇᴜs ǫᴜᴇ ᴀʀʀᴀɴᴄᴏᴜ ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴏs.-Eᴜ ᴅɪssᴇ ᴄᴏᴍ ʀᴀɪᴠᴀ ᴍᴀɪs ᴜᴍᴀ ᴠᴇᴢ. Nᴏssᴏ ᴀʀɢᴜᴍᴇɴᴛᴏ ғɪᴄᴏᴜ ᴄᴀᴅᴀ ᴠᴇᴢ ᴍᴀɪs ɪɴᴜ́ᴛɪʟ.

_Esᴛᴀᴍᴏs ɪɴᴠᴀᴅɪɴᴅᴏ ᴏ ᴛᴇᴍᴘʟᴏ ᴅᴇ Sᴇᴛ. Hᴏ́ʀᴜs ᴠᴀɪ ᴍᴀᴛᴀ́-ʟᴏ. Aɢᴏʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴅᴏɪs, ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ, ᴘᴀʀᴇᴍ ᴅᴇ ᴅɪsᴄᴜᴛɪʀ? Vᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀ́ ᴍᴇ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴅᴏʀ ᴅᴇ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ.-Bᴇᴋa ᴅɪssᴇ.

𝙳𝚎𝚞𝚜𝚎𝚜 𝚍𝚘 𝙴𝚐𝚒𝚝𝚘-𝑯𝒐𝒓𝒖𝒔Onde histórias criam vida. Descubra agora