🎶: Ari abdul- BABYDOLL
Bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen❤
• • •
Kardelen Alagöz-
Söylediği kelimeler beynime bir mermi gibi ateş etdi. Bu iğrenç hayatın kölesi olduğum yetmiyormuş gibi, bir de zindana mı kapatılıcakdım? Şimdi neyin bedelini ödemem gerekiyordu? Yine hayat beni ne ile sınayacakdı? Bütün bu oyunlar, artık bunlardan çok yorulmuşdum.
Nefes aldığım her an, biraz daha ölüyordum. Hiç tanımadığım insanlar karşımda duruyordu ve beni ölümle tehdit ediyorlardı. Oysa ben her gün biraz daha ölüyordum. Bütün bunlara inanmalı mıydım? Yoksa bu yaşananlar, beynimin bir oyunu muydu?
Eski günleri özlemişdim. Her şeyi özledim. Çağan napiyordu? O'nu bu halde yalnız bırakmışdım. Kim bilir benim hakkımda neler düşünmüşdü? Nasıl düşdüm ben buraya? Her şey, bütün hayatın çok yolunda gidiyormuş gibi bir de bunlarla mı uğraşıcam? Beynim hala bunların bir şakadan ibaret olduğunu savunuyordu.
Vampirler. Çocukken her şeye merak salardım. Bir ara vampirlerlede ilgili bir kaç şey araşdırmışdım.
Bir vampiri sadece kazak kazığı ile öldürebilirsiniz. Vampirler güneş ışığından korkar. Vampirler aynada yansımaz. Vampirlerin şekil değiştire bileceğine inanılıyor. Vampir, asla yaşlanmayacak ölümsüz bir yaratıkdır.
Aklıma gelen bilgiler bu kadardı, ama vampirler daha fazlasından ibaretdi.
"Beni zindana kapatamazsınız."diye haykırdım. Hiç bir suçum yokken, ölmeyi göze alamazdım. "Neden kolyeyi bana vermiyorsun?" dedi imalı bakışlarının ardından Miraç."Neden kolyeyi sana vermeli?" diye lafa atlayan Aren olmuşdu. Bunların araları hep böylemiydi?
"Ya da şöyle soralım, neden kolyeyi siz ikinizden birine vereyim ki?" bu sefer soru soran ben olmuşdum. Kendilerini fazla önemsiyordular. Kimseye hiç bir şey vermeyecekdim. "Yıllardır o kolyenin peşindeyiz. Senin lanet kolyen bütün hayatımı mahv ediyor. Senin yüzünden, yıllardır işkence çekiyoruz. Soyumuzu bitirmeye çalışiyorlar. Daha fazla saymam gerekiyor mu? Bize ne yapdıklarını anlatmamı ister misin? Vücudumuzun her parçasını nasıl yaktıklarını," bütün öfkesini büskürtmüşdü Aren.
Bu kolye neden bu kadar deyerliydi ki? Ne gibi güçleri vardı?
"Biz isteyerek mi size işkence çektiryoruz? Bunların hepsi sen ve senin gibi iğrenç yaratıklar yüzünden. Krallığımıza dadandınız. Sizin yüzünüzden kraliçe Lara hayatını kaybetdi. Hiç birimiz size güvenmiyorken, o size güvenmişdi ve siz o güveni boşa çıkartdınız." dedi sert sesiyle Miraç. Hiç bir şeye anlam veremiyordum. Ben burda ne ariyordum? Neden ben?
"Hepsi Mahur Lovata yüzünden. O'nun yüzünde ve şimdi siz intikamını bizden aliyorsunuz. Vampirler bu doğanın bir parçası, eğer dengeyi bozarsanız bunun bir bedeli olur. Mahur kurnazdı, hepimizden üstündü ve ne yapacağını asla tahmin edemezdik. Kıvrak zekasını kullandı ve sizinle oynadı. Lara en başından bunun farkındaydı. Mahur'a aşık olmuşdu ve bu sevginin tek taraflı olduğununda farkındaydı. Ateşe kendi ayaklarıyla gitdi, yanmak kendi seçimiydi ve ateşde onu seve seve alevlere boğdu." yine kendini savunmaya başladı Aren. Kim haklıydı bu hikayede? Bilmiyorum ve bu hikayenin bir parçası olmakda istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın sırları
WampiryElbet bir gün ölüme teslim olucaz. Ölüm her daim, bir nefes uzağımızda olucak. Ölmeyi dilerken bile yaşiyor olucaz. Ama o gün geldiğinde, Cehennem kapılarını bize açacak. Karanlığın sırlarının üstü açılıcak. Ölüm kollarını açmış, bizi bekliyor oluca...