Ad: Şukufe Naz Toprak
Yaş: 17
Bilgiler: Astımı var, sigaradan nefret ediyor, burslu, ilk adından nefret ediyor, film izlemeyi, kitap okumayı, müzik dinlemeyi ve hayvanları seviyor.
Önemsiz bilgiler: Annesinin adı Cemile çiçekçi 56 yaşında çiçekçi dükkanının borcunu ödüyor, babasının adı Abdullah 57 yaşında okulda bedavaya hademe olarak çalışma karşılığında kızının eğitim masraflarının bir kısmı karşılandı.
Ad: Mert Kartal
Yaş: 17
Bilgiler: Sigara içiyor, gitar çalmayı seviyor, fotoğraf çekmeyi seviyor, hayvanları seviyor, araba sürmeyi seviyor.
Önemsiz bilgiler: Annesinin adı Elmas 44 yaşında, babasının adı Hilmi 45 yaşında okul sahibi ve holdingi var.
Ad: Berkecan Kartal
Yaş: 16
Bilgiler: Parti vermeyi ve göt baş dağıtmayı seviyor.
Önemsiz bilgiler: Mert'in kardeşi. İkizi var.
Ad: Ecrin Kartal
Yaş: 16
Bilgiler: Ağzını yaya yaya sakız çiğnemeyi seviyor. Aşırı kıskanç.
Önemsiz bilgiler: Mert'in kardeşi. İkizi var.
Ad: Arda Kartal
Yaş: 24
Bilgiler: Babasının holdinginde çalışıyor.
Önemsiz bilgiler: Mert'in abisi. Bekar.
bunların ana karakter olmasını planlıyorum ara karakterleri de tanıtmamı isterseniz tanıtırım.şukufe nazı güzel yaptım çünkü fakir diye kızı çirkin yapcak halim yok herhaldee.bugünlük bu kadar bayss.