medya benden size gelsin.
of.
oy verin lan.
13 ilgili okur var 3 oy var.
DALGA MI GEÇİYORSUNUZ????
Yanımda boş boş konuşan Mert'i dinlemeden sınıfa çıktım. Sırama doğru hızlıca ilerledim. Şimdiden acıkmıştım. Teneffüste 2 tane bol kaşşşşarlı sucuklu tost gömmeyi aklıma yazıp sırama oturdum.
-Sen beni dinlemiyor musun?
Mert'in aniden konuşması beni düşüncelerimden uyandırdı.
-Ne dinlicem be seni.
Oflayıp yanımdan kalktı. Sınıfın kapısından hızlıca çıktığında kaşlarımı çattım. Trip mi atıyordu bu şimdi. Gözlerimi devirdim. Şuan onunla uğraşamazdım. Aklımda Pelinsu'lu tost pardon kaşarlı tost varken onu düşünemezdim.
Zilin sesini duyunca çantamı açıp kimya kitabımı ve defterimi çıkarttım. Kimya dersi sevdiğim nadir derslerdendi. Kimya hocamız çok tatlı bir kadındı. Bana ilk ders annesinin isminin de Şukufe olduğunu söylemişti.
Hocamız sınıfa girince hızla düşüncelerimi yok ettim. Hoca derse girmişti ama Mert hâlâ ortada yoktu. Onu merak edecek değildim herhalde. Kafamı sallayıp düşüncelerimi yok ettim. Dikkatimi tahtaya yönelttim ve hocanın anlattığı konuyu dinlemeye başladım.
Eğlenceli geçen bir 40 dakika sonunda dersin bittiğini bildiren zil çaldı. Mert hâlâ ortada yoktu. Hafiften endişelenmeye başlamıştım. Sonuçta sayısal sınıfta okuyorduk ve çok önemli bir dersi kaçırmıştı.
-Ne düşünüyorsun bakayım sen?
Elif'in aniden konuşmasıyla resmen havaya sıçramıştım. Bu kız hep hiç beklemediğim anda yanımda beliriyordu.
-Hiçbir şey düşünmüyorum canım.
-Hm hm yedim bende.
-Yemek demişken acıktım ben kantine gidiyorum. Geliyor musun?
Hızlıca sınıftan çıktım. Arkamdan bağırdığını duyuyordum ama umursamadım çünkü çok acıkmıştım. Kantine indiğimde Elif de koşarak bana yetişmişti. Pelinsu ve "çetesi" kantinde oturuyordu. Onlara hızlı bir bakış atıp kantin sırasına girdim.
Kantinci ablaya sucuklu kaşarlı bir tost istediğimi söyledim. Tostumu alıp benim için de yer tutan Elif'in yanına oturdum. Masamız Pelinsunun masasına yakındı ve bana laf atacağına emindim.
Tostumda büyük bir ısırık aldım. Bu üstün lezzet karşısında kendimden geçmiştim. Gözlerimi kapattım ve kendimi tosta bıraktım. O sırada aniden masaya birinin oturmasıyla gözlerimi açtım.
-Ya sen beni hiç mi merak etmedin kızım?
(dewamke)
-Ay ben seni niye merak edeyim burada kaşşşarlı tostum varken.
Mert'e yandan bir bakış atıp tostumdan bir ısırık daha aldım. Kantinci abla tosta ne koyuyordu bilmiyordum ama beni her seferinde büyülüyordu. Ama Mert'in bakışları lokmalarimi boğazımı diziyordu.
- Canın mı çekti bilader hayırdır?
- He ver bir ısırık alam.
Tostumu kendime çekmeye vakit bulamadan Mert tostuma doğru atıldı. Kaşarlı tostumu yemesine izin veremezdim. Elimi kaldırdım ve yüzüne şırrrrrraaaakkkk diye bir tokat indirdim. Mert yavaşça bana döndü. Ağzı açık kalmıştı.
Elif elindeki ayranı düşürdü ve bana döndü. Onun da ağzı açık kalmıştı. Ve anlamadığım bir şekilde çok sinirli gözüküyordu.
- Ya napiyorsun şukufe kafayi mi yedin ne vuruyon çocuğa?
- Kaşarlı tost herşeydir evlat. Başka çarem yoktu.
Ama bu açıklamam Elif'i tatmin etmemişti. Ve hâlâ çok sinirliydi. Birden masadan kalktı ve arkasına bile bakmadan gitti. Hiçbir şey anlamamıştım. Elif'in arkasından bakarken masada hareketlilik hissettim. Mert'te arkasından hızla gitti.
Ne oluyo aq bakışları atarken zilin çaldığını duydum. Iştahım kalmamıştı. Tostu masada bırakıp sınıfa çıktım. Mert ve Elif'i bekledim ama gelmediler. Yanlış birşey mi yaptım acaba düşünceleri beynimi sardı. Ay köy göte gülümse diye düşündüm ve derse odaklandım. Kimse için sinirimi bozamazdım. (slay girl)
Dersin bitmesine neredeyse 10 dakika kalmıştı ki önce Elif arkasından Mert sınıfa girdiler. Elif sırasına doğru ilerlerken ona baktım. Ağlamıştı ve gözleri kızarmıştı. Mert, hocaya birşeyler söyledikten sonra sıraya oturdu. Yavaşça bana eğildi ve fısıldadı.
- Yaptığından memnun musun?
- He?
- Ağlattın kızı mutlu musun şimdi?
- Sana vurdum diye o niye ağlıyor?
- Bunu ona sor. Söylemek bana düşmez.
Omuzlarımı silktim ve önüme döndüm. Gözüm durmadan Elif'e kayıyordu. Kötü birşey mi yapmıştım bilmiyordum. En iyisi tenefüste konuşmak diye düşündüm.
ablalar oy verir misiniz.🔪
tsk.
bb.