244 20 6
                                    


Dünya'nın güneş görmeyen tarafının kaldığı karanlık yerde nelerin olduğunu pek bilen biri değildim. Aslında çoğu şeyi farkında olarak yaşayabilen bir insan değildim. Kimseyi umursamayarak hayatıma devam ediyordum. Çünkü bu ailemden gelen bir hediyeydi bana... Pek iyi bir hediye değildi ama bunu kabul eden de bendim, elimde olan bir şeydi ve ben sadece kabul etmiştim.

Karanlık tarafı görünceye kadar sadece kendimi düşünüyordum. Nelere bulaştıklarını fark ettiğim çocukları gördüğümde kendimi unutup onlara odaklanmıştım. Hatta benimle yaşıt olanlara bile öncelik vermiştim. Ama yine de asla onların gözlerinde bok kafalı olmaktan ileri gidememiştim. Denildiği gibi bir kahraman değildim.

Ailemin gözünde de arkadaşlarım gözünde de asla olamamıştım.

En büyük aşkımın gözünde de asla olamamıştım.

Benim için önemli olan hangi savaş varsa hepsini kaybetmiştim.

Sanırım sadece dünyada olmaması gereken koca bir bok kafaydım. Önemi olmayan, herkes tarafından Kral Steve lakabıyla tanınan. Kendimi kanıtlamak istemiştim. Nedenini bilmiyorum. Sevilmek, ilgi görmek belki? Bir ergen diğer ergenlerin sözünü dinlediğinde kral oluyordu peki bir insan diğer bir insanın sözünü dinlediğinde niye yine eskisi gibi olamıyordu?

Bunun cevabını bilmiyordum.

Oysa sadece iyi birine dönüşmeye çalışıyordum. Karanlık bir dünya ile burun buruna geldiğimde sadece biraz daha iyi olabilmeyi düşünüyordum. Bütün herkesi boş vermeyi, önüme bakıp hayallerimde yaşattığım aşkım ile yaşlanmayı... Belki de bir sürü çocuk sahibi olmayı istiyordum. Ama asla kimseye yetemiyordum.

Ben kendimi bile sevemiyordum. Ben Steve Harrington'ım. Sadece iyi bir insan olmaya çalışan eski zorba.

≿━━━━༺ ♕ × ⚚ ༻━━━━≾

bu kitap bxb içerecektir uyarayım.

ve değişik bir fikir olacak diyebilirim..

ldkwhoisthisguy <3

[+omegaverse]

just...;, steve harringtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin