_1_ Sana Takıntılıyım

73 14 63
                                    


Eddie'nin grubu Corroded Coffin bugün The Hideout'ta çalıyordu. Ve Will, o konseri kaçırmamak kendi annesini öldürürdü. Çünkü, bakın, Corroded Coffin kısa süre önce yeni bir üye edinmişti. Michael Wheeler. Yani sonuç olarak Steve, Will'i konserlerine götürüyordu ve Dustin yolcu koltuğunda bir şeyler hakkında konuşuyordu. Will gerçekten ne konuştuğunu bilmiyordu ve umursadığı söylenemezdi.

Will emniyet kemerini çözdü ve arabadan indi. Steve'in bir kızla ya da her neyse sevişmek için arabayla uzaklaşmasını bekliyordu ama sessizce arabayı durdurdu ve dışarı çıktı.

Will kaşlarını kaldırdı ama bir şey söylemedi. Belki de Mike'ı destekleyecekti. Ne de olsa altı küçük nuggettan biriydi.

Dustin patlayacakmış gibi görünüyordu. Görünüşe göre Eddie, "çok fazla tezahürat yaptığı" için grubun provalarından herhangi birini görmesini yasaklamıştı. Bu yüzden Dustin, sonunda onları oynarken gördüğü için çok heyecanlıydı.

Will de heyecanlıydı ama başka bir nedenle. "Bike" ile kafiyeli, farklı, isimsiz, koyu saçlı bir neden.

Will çevresini gözlemledi. Hideout kesinlikle bir rock grubunun çalacağı türden bir yere benziyordu. Köşedeki küçük sahneye kurulan grubun kendisi tarafından açıkça belirtilmiş. Will, Mike'ı görünce kalbinin biraz hopladığını hissetti. Koyu gri, kolları yırtık, koyu siyah baskılı bir Corroded Coffin gömleği giyiyordu. Eddie belli ki Mike'ın saçına da biraz hava katmak için bir şey takmıştı. Ve o... inanılmaz derecede ateşli görünüyordu.

Will, Mike'ın bu sahneye ait olduğunu düşündü, havada sigara dumanı ve kafanı sallatan müzik.

Mike, bakışlarını yakaladı ve sırıtmaya başladı. Bir bas gitarı kavradı ve gözleri odanın içinde dönüp durdu. Will onun gergin olduğunu söyleyebilirdi. Bu adildi. Will de bu kadar insanın önünde bir gösteri yaparken ölürdü. Ve Mike'ın sahip olduğu sese sahip değildi. Mike'ın şarkı söyleyen sesi belki de Will'in şimdiye kadarki en sevdiği şeylerden biriydi. Dustin ve Lucas'la birlikte Corroded Coffin'in ilk provasına gidene kadar Mike'ın şarkı söyleyebildiğini bile bilmiyordu.

Ve o zamandan beri, onun şarkı söylemesini takıntı haline getirmişti. Sesindeki güç ve keskinlikte Will'in can attığı bir şey vardı.

Birkaç dakika sonra Will, Steve ve Dustin'le birlikte sahnenin yanındaki bir koltukta oturuyordu. Steve bir bira içiyordu ve Dustin onu bir yudum alması için ikna etmeye çalışıyordu. Yine de Steve onu kesin bir şekilde reddetti ve onun yerine Dustin'e zencefilli gazoz ısmarladı.

"21 yaşına geldiğinde bira içebilirsin Dustin. Sıçmak ve kıkırdamak için kanunları çiğnemiyorum." Steve başını salladı. Dustin dramatik bir şekilde içini çekti ve zencefilli gazozunu içti.

"Başlıyorlar," dedi Will sessizce. Tüm dikkati gruba odaklanmıştı. Grubun belirli bir üyesine, daha doğrusu.

Mike, Will'e bir kez daha sırıttı. Sonra başladılar.

(normal italik metin= Mike,
altı çizili metin= Eddie)

I've got your picture on my wall

I dream about you when I sleep

I go out of my way everyday just hoping that

I'll catch you walking down the street

I know just where you went to school

I know the names of all your friends

I got it bad again

An o-b-s-e-s-s-i-o-n

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Obsessed With You (Byler/Oneshot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin