7

881 88 124
                                    

Sunoo:
Ne yani Sunghoon 4 gündür hasta ve siz bakmaya gitmediniz mi

Heeseung:
Basit bir grip olduğunu söyleyip durdu

Niki:
Ayrıca gidecektik ama ısrarla gelmememizi istedi

Sunoo:
Niye?

Niki:
Hastalık bulaşırmış diye

Sunoo:
Ev adresi ne bu çocuğun

Jay:
Gitme bence çünkü en son hasta olduğunda evine gitmiştim ve beni içeri almamıştı, sadece bahçede 2 dakika konuşmuştuk.

Sunoo:
Ben kendimi içeri aldırmanın bir yolunu bulurum söyle sen adresi

Jay:
Peki

Jay defterinden bir kağıt koparıp adresi yazdı ve Sunoo'ya verdi.

Sunoo:
Tamamdır ben gidiyorum

Jake:
Şimdi mi? ama öğle saatinden sonra ki dersler nolucak.

Sunoo:
Basit bir grip dediyse büyüktür, ayrıca bu dönemde gripte çok tehlikeli. Hem siz beni idare ediverirsiniz.

Jungwon:
Peki ederiz

Sunoo çantasını aldı, son kez sıranın altını kontrol etti ve çıktı.

Niki:
Böyle biri istiyorum

Jake:
Rüyanda olur

Niki:
Paramparça oldum şuu

***

Sunoo çantanın verdiği ağırlık ve uzun yürüme sürecinde baya yorulmuştu ama kağıtta yazdığı adrese gelmişti, şimdi geriye kalan şey gri evi bulmaktı. Gözleriyle biraz arandıktan sonra bulmuştu, aslında bulmak çok zor sürmemişti çünkü diğer evler hep rengarenkti. Sunoo kapının önüne geldi ve zile bastı.

Kapı açılmıştı. Karşısında saçları dağınık, gözlerinin altı morarmış, burnu, gözü ve kulakları kıprızmı, halsiz bir Sunghoon görmüştü. Sunghoon ise karşısında gördüğü kişi ile şaşırmıştı çünkü arkadaşlarından birini bekliyordu.

Sunoo:
Basit bir grip dediğin bu mu cidden

Sunghoon:
Bir iki güne geçer

Sunoo:
Kim bilir bunu kaç gündür söylüyorsun, bu arada kapıda mı konuşacağız.

Sunghoon:
Eve girersen hasta olursun ama

Sunoo:
Dediğin gibi basit bir gripmiş bişey olmaz dimi

Sunghoon:
Evet

Sunghoon kapının oratsından çekilip, Sunoo'nun geçmesi için yana çekildi. Sunoo geçtikten sonrada kapıyı kapatıp, arkasından eliyle saçına ve üstüne çeki düzen vermeye başladı, zaten karşısına bu haliyle çıktı diye çok utanıyordu.

İkiside oturma odasına geçti ve dörtlü koltuğa oturdu.

Sunoo:
Yiyebildiğin bütün noodle ları yemişsin, çok sağlıklı gerçekten.

Sunoo, Sunghoon'un yanına yanaşıp eliyle alnını kontrol etti.

Sunoo:
Tahmin ettiğim gibi. Şimdi sen duşa gir ben eczaneye gidip ilaç alayım sonra daha sağlıklı bir yiyecek yapayım.

writing  'SunSunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin