10

762 87 118
                                    

Heeseung'la Sunghoon okula girmişti, Sunghoon siyah maske, siyah ceket giyip kapşonuda örtmüştü.

Sunghoon:
Heeseung çok dikkat çekiyorsun

Heeseung:
Asıl sen bu halinle daha çok dikkat çektiğinin farkında mısın

Sunghoon:
Sus

Konuşmalarının tam ardından Sunghoon'a arkadan biri dokunmuştu, Sunghoon olduğu yerde durmuş kaskatı kesilmişti nefesi dahi kesilmişti, arkasını göremiyordu çünkü kapşonu örtülüydü Sunghoon Heeseung'a baktı ve konuştu.

Sunghoon:
Arkamda ki kişi tahmin ettiğim kişi mi

Heeseung:
Hayır, niki

Sunghoon arkasını döndü ve gerçektende Niki'ydi, derin bir nefes verip Niki'nin omzuna vurdu.

Sunghoon:
Gerizekalı insan bir seslenir kalp krizi geçiriyordum şuracıkta

Niki:
Bu arada çok dikkat çekiyorsun

Sunghoon:
Ya bi susun of, hayır dikkat çekmiyorum tamam mı.

O sırada tekrar bir el Sunghoon'un omzuna dokunmuştu

Sunghoon:
Ya sikicem şimdi siz-

Sunghoon o kişinin Jay olduğunu sanarak arkasına dönmüştü, ama bu sefer Sunoo'ydu

Sunoo:
Sunghoon

Sunghoon:
Hasikr

Sunghoon arkadaşlarına döndü, bir yandanda tırnağını eline bastırıyordu.

Sunghoon:
Ne bakıyonuz yardım etsenize ya, ölim mi onu mu istiyorsunuz, şuracıkta bayılıcam vallahi. Gördüğüm kişi gerçek değildi halisiyasyondu dimi, evet diyin.

Niki:
Maalesef

Heeseung:
Bu sefer yeterince gerçek

Sunghoon:
Ya sikeyim böyle hayatı cidden

Sunghoon koridorda yere oturdu kafasını yere eğdi, ve kapşonuyla yüzünü dahada kapattı.

Niki:
Öyle oturunca birşey değişmiyor

Sunghoon:
Sus amına kodum bende biliyorum heralde. keşke Yeji'm burda olsaydı, o şuanda napılacağını bilirdi.

Sunoo yerde oturan Sunghoon'dan kafasını kaldırıp sorgulayarak heeseung ve nikiye baktı, Heeseung'da Sunoo'ya şimdi değil diyen bir işaret yaptı.

Niki:
Millet burdan geçiyor kalkacak mısın, sonsuza kadar burda oturamazsın.

Sunghoon:
Millet umrum dışı, ayrıca Sunoo'nun yüzüne bakacak cesarette biri değilim. Yok edin beni, vahiy yoluyla bir şekilde gideyim.

Heeseung:
Öyle birşey şuan mümkün değil

Sunoo Sunghoon'un yanına oturarak sarıldı, Sunghoon en sonunda eğdiği kafasını yukarı kaldırıp sarılan kişiye baktı.

Sunghoon:
Kaçış yolum yok dimi

Sunoo:
Yok

Jay:
Aşk kumrularımız niye yerde ekmek yiyen köpek gibi oturuyorlar, Sunoo köpek Hoon ekmek gibi çok komik.

Niki:
Hakikaten PUHAHAHAGJCHFXGD

Sunoo:
Sunghoon öğle saatinde bir yere kaybolma

Sunghoon:
Neden niye

writing  'SunSunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin