Jake, Jungwon ve Sunoo mahkeme kapısının önünde oturmuş sonucu bekliyordular. En sonunda kapı açılmıştı, kapı açıldığında 3 arkadaş ayağa kalkıp Sunghoon'lara bakındı, önce avukatlar çıktı ardından ise Sunghoon, Hoon'un annesi, Jay, Niki ve Heeseung. Kimse konuşmuyordu fakat herkes 'noldu?' 'sonuç ne?' der gibi bakıyordu.
Sunghoon:
9 yıl hapis cezası aldıJungwon:
Çıktıktan sonra bişey yapar dedin mi pekiSunghoon:
Yaparsa gel dediNiki:
Öldürse ölü olarakmı gidicek acaba bu nası işSunghoon:
Orayı bende anlamadım boşverJiyoung:
Şu üçlü çok bahsettiğin yeni arkadaşların mıSunghoon:
EvetSunghoon'un annesi şaşırmıştı, çünkü oda biliyordu oğlunun Yeji'nin ölümünden sonra asosyal, utangaç, çekingen birine dönüştüğünü.
Sunghoon, Jay Niki ve Heeseung'la 8 yaşındayken tanışmıştı bütün olaylar olmadan 2 yıl önce yani. Sunghoon o zamanlar çok özgüvenli cesur biriydi ve ruhsal bir hastalığıda yoktu. Lakin babası tarafından tecavüde uğradıktan sonra bunlar biraz azalmıştı, Yeji'nin ölümünden sonrada tamamen başka biri olmuştu. Ne özgüveni nede cesurluğu kalmıştı, ve ruhsal hastalıkları çıkmaya başlamıştı. Sunghoon bütün olayları hep 3 arkadaşına anlatıyordu onlarda küçük halleriyle napabiliceklerini düşünüyordular. Bu böyle baya bir devam etti en sonunda 18 yaşlarına geldiler hepsi başka okullara gideceklerdi aslında ama birbirlerinden ayrılmamak için aynı okulu seçtiler, gerisinide siz biliyorsunuz zaten. Sunghoon Jay Niki ve Heeseung küçüklükten beri arkadaş olup herşeyi bildikleri için mahkemeye üçüde girmişti.
Sunghoon:
Bu Jungwon Sunoo sayesinde tanıştıkSunghoon Jake'i de tanıttıktan sonra sıra Sunoo'ya gelmişti, ikiside birbirine kaygıyla bakıyorlardı. Sunghoon şuanlık birşey dememeyi tercih etmişti, o yüzden geçiştirdi.
Sunghoon:
Buda SunooJiyoung:
Sunoo'yla nasıl tanıştın annemSunghoon:
Evde anlatırım burda konuşucak değiliz yaJiyoung:
O zaman hepimiz eve gidelim, hem ben size yiyecek şeylerde hazırlarım.5 kişi Sunghoon'un annesiyle konuşurken, Sunoo'yla Sunghoon en arkadan hiç konuşmadan ilerliyorlardı. En sonunda Sunoo Sunghoon'un yanına biraz daha yaklaşıp fısıldayarak konuştu.
Sunoo:
NapıcazSunghoon:
Aslında kızmaz sadece biraz şok olur sonrada peki der gibi, ama bence bide bu olaylardan sonra şuanlık birşey demeyelim sonra birlikte gidip özel olarak konuşuruz.Sunoo:
TamamdırEn sonunda herkes, eskiden çok mutlu olan aile evine gelmişti. Jay Niki ve Heeseung zaten evi adları gibi biliyordular ama diğer 3 lü hiçbir şey bilmediği için pek birşeye dokunmamaya çalışıyordular.
Duvarda klasik aile evlerinde olan tablolar vardı, Sunghoon ve Yeji'nin birlikte çekildiği fotoğraflar.Sunghoon:
Ya ama şu tabloları kaldırıcağına söz vermiştinJiyoung:
Kaldırmaya kıyamadımSunghoon:
PekiHerkes ellerini yıkadıktan sonra Sunghoon'un annesi herkesi mutfağa çağırdı, Jay ve niki ikilisi Jungwon ve Jake ilk defa gelip yabancı oldukları için onları kollarından tutup kontrol ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
writing 'SunSun
FanfictionSunoo sırasının üzerinde yazan telefon numarasının kişisine yazmaya karar verir 🀣•Texting & duz yazi #1 yunki #1 writing #1 sunsun #2 sunoo #3 enha #4 enhypen #6 engene #6 enhypen #6 riki