Sunoo annesine mesaj yetiştirmekle meşgulken, Sunghoon'da kafasını Sunoo'nun omzuna yaslamış yanında masum masum oturup mesajlaşma'nın bitmesini beklerken portakallı lolipop'unu yiyordu.
En son Sunghoon sıkıldığında biraz yaramazlıktan sorun olmaz diyerek yediği lolipop'u Sunoo'nun ağzına doğru yaklaştırdı, Sunoo'da o anlık hiç düşünmeden Sunghoon'un ağzına tuttuğu lolipop'u ağzına aldı. Sunghoon kıkırdağında, Sunoo nolduğunu anlamak için telefondan kafasını kaldırdığında olayı daha yeni algılamıştı.
Sunoo önce bıkkın bir yüz ifadesi yapıp geri telefona dönüp iki kelime birşey yazdıktan sonra telefonu kapatıp yanına koydu, ardından ise Sunghoon'u koltuğa yatırıp bir eliyle Sunghoon'un iki bileğini tutup kafasının üstünde birleştirdi, diğer eliyle ise ağzında ki lolipop'u çıkardı.
Sunoo:
İki dakika dur demiştim değil miSunghoon:
İki dakika durdum zaten, iki dakika geçincede bende istediğimi yaptım.Sunoo:
Öyle mi, o zaman bende iki dakika sonra istediğimi yapsam.Sunoo önce elindeki lolipop'u Sunghoon'un ağzına geri verip iki dakika geçtiğinde lolipop'u Sunghoon'un ağzından aldı ve sehpada ki kendi ambalajının üzerine koydu. Daha sonrasında Sunghoon'un dudağına yavaş yavaş yaklaştı en son arada ki mesafeyi kapatıp öpüşmeye başladılar önce normalce öpüşüyorlardı, daha sonra alt ve üst dudaklarını emmeye başladılar, en son araya dilleri katıp devam ettiler. Sonunda nefesleri kesildiğinde ikiside öpüşmeyi kesti ve nefes almaya baktı, Sunghoon utançla gülümsediğinde Sunoo'da onun bu haline gülümseyip dudağına son kez minik bir öpücük kondurup Sunghoon'un üstünden çekildi.
Aradan 1 saat falan geçmişti. Sunghoon Sunoo'nun dizinde yatmış birlikte film izliyorlardı, Sunghoon'un telefonu çaldığında Sunghoon Sunoo'nun dizinden kalkıp kimin aradığına baktı annesiydi. Sunoo'da Sunghoon'un annesinin aradığını görüp filmi durdurdu, Sunghoon aramayı açtığında Sunoo kulağını telefona yaklaştırdı ama birşey duyamamıştı. Sunghoon en son tamam diyip telefonu kapattığında Sunoo sorgular bir şekilde baktı
Sunghoon:
Heeseung yine yapmış yapacağınıSunoo:
NolduSunghoon:
Annem, yanına taşınmamı istiyor.Sunoo:
Ne, para vermemiş miydin amaSunghoon:
Evet verdim bende merak ediyorum zaten neden böyle birşey yaptığını, biraz bekle göstericem ben ona.
***
(vasıfsızlar)
Sunghoon
HEESEUNG
HEESEUNG
LEE HEESEUNG
ÇABUK GEL ŞURAYA
AĞZINA SIÇICAM SENŞN
HANİ SÖYLEMEYECEKSİN PİÇ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
writing 'SunSun
FanfictionSunoo sırasının üzerinde yazan telefon numarasının kişisine yazmaya karar verir 🀣•Texting & duz yazi #1 yunki #1 writing #1 sunsun #2 sunoo #3 enha #4 enhypen #6 engene #6 enhypen #6 riki