4.

405 13 0
                                    

Emi

Kurva.. se bojím
Už jsme u hotelu.
Kdo ví co Dominik udělá.

-

Jdeme do hotelu
Paní recepční se na mě divně podívala. Asi si myslí že jsem další Dominikova hoe.
Dominik mě chytne za paži a jdeme k výtahu.
"Pane bože prosím ať nejdeme úplně nahoru" proběhne mi hlavou
Ale to by nebyl náš Nik Tendo aby nebyl v patře číslo 7.

-

Jsme ve výtahu a dveře se zavřou.
Kurva!
Dominik mě přitiskne ke zdi a začne mě líbat.
Chci se bránit ale proti němu nemám šanci.
Nezbývá mi nic jiného než podlehnout
Ale celkem se mi to líbí.
Jeho rty chutnaj skvěle.
"Kurva na co myslíš" okřiknu se.
Určitě jsem rudá až na Prdeli

-

Dominik

Už jsme v Hotelu. Ta typka u recepce na nás hodila divnej pohled. Do toho koho mrdam jí nic není.
Leda že by chtěla taky. Kozy má dobrý typuju jí tak na dvacet.
Mrknu na ní. Ona odvrátí zrak. No co? Dneska už kurvu mám tamta počká. Nějak jí dostanu.
Už jsme ve výtahu. Samozřejmě jedeme do sedmyho patra. Jak typické.

-

Tu holku - jméno nevím ( ptal jsem se jí vůbec?)
Tak jí teda přimáčknu ke zdi a začnu jí líbat. Trochu se bránila ale pak podlehla. Šikovná holka. Zatím je všechno podle plánu. I když už Celkem vystřízlivěla. No nic na pokoji do ní něco naleju.
No přestanu jí líbat jelikož musíme jít.

-
Emi

Dominik už mě naštěstí přestal líbat ale naneštěstí vystupujem a jdeme na pokoj.
Typnete si číslo pokoje.
Jasně že sedm.

-
Nik otevře dveře a postrčí mě dovnitř. Má celkem uklizeno na kluka. "Počkej" řekne.
Dobře čekám.. šel do jiný místnosti. Chtěla jsem zdrhnout ale mí nohy zamířili na balkon. Vytáhla jsem si cigeretu a začala přemýšlet.

-

Tak co baví vás to zatím? Tohle píšu v noci a jsem unavená celkem ale ještě dneska asi napíšu další kapitolu (možná víc). Bro- já třeba nevím co dalšího psát. Vím jak to skončí ale jinak tvl. Místo tohodle jsem měla psát charakteristiku osoby na Čj ale neva Dominik je důležitější.
Ig: @citr0nek.x

Lásky Pád  [FF NIK TENDO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat