20.

329 15 1
                                    

Pohled Em

Slyšela sem to..
Nechápala sem..
Proč? Však..
Nojo je to Nik Tendo, co jsem čekala. Že by ke mě z čista jasna něco cítil.. a vlastně co to melu.. však já ho ráda nemám.. mám ledový srdce Jako Yzo.. teda ne že bych s Yzem chtěla mít něco společného.. fuj je to pěknej kokot..

S myšlenkama na tyhle věci jsem usla. Ráno mě vzbudil Dominikův hlas.. řval na tu děvku ať vypadne.. pak sem slyšela bochnuti dveří a bylo ticho.. teda jenom na chvíli.. pak se otevřeli dveře..

chvíli sme na sebe čuměli a pak zařval: "A ty jsi zas kdo?!"
Jen sem se na něj vystrašeně podívala.. "P-promin.. j-já.. ty.." koktala sem.. "No?! Kdo seš?" Zeptal se teď už mírnějším hlasem..
"N-no, zachránil si mě před Jakubem..a.. pak sme byli tady..a.. ty si se asi opil a..pak sis přivedl t-tu kurvu..no.." Nějak to ze mě vylezlo..
chvíli mlčel "Em že?" Řekl..

jen sem se na něj usmála a zvedla se z postele.. "už půjdu" řekla sem a chtěla odejít.
Chytl mě za ruku "a jak to chceš udělat? Z Pardubic do Prahy?" Nadzvedl obočí.. kurva no.. na tohle sem nemyslela.. "Hodíš mě tam, prosím?" udělala jsem na něj psí oči.
"Co za to?" Zkousl si ret.. On je fakt 24/7 nadrženej..
"Zapomeň tyvole! V noci si mrdal nějakou kurvu! Si ji zavolej znova" zařvala sem na něj.
"Klídek biš, chodím tě domu ale budeš mi pak něco dlužit" řekl. "Cokoliv krom sexu s tebou kokote" sem se nějak rozjela hned po ránu.
"Alee biš stejně ho jednou zažiješ" odpověděl mj a mrkl na mě.
Já ho zabiju fakt.


Okay další kapitola takže snad gut. Díky moc za 2,3K přečtení 🫶🏼 umírám z vás. Jo dala sem tu jinej náhledový obrázek takže snad dobrý.
CITRÓNEK

MŮŽEŠ SLEDOVAT NA IG
• @citr0nek.x
• @ceskej.rap.na.scene
• @niktendo_drzi_neco
• @bonnygop
• @boticky.pana.citty

Jo mám hodně fanpages ❤️

Lásky Pád  [FF NIK TENDO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat