DominikVtrhl sem tam.. bylo mi jasný o co Jakubovi jde
Hned sem ho rozjebal.. pak sem si všiml že Em omdlela.
Vzal jsem ji do náruče a položil na zadní sedačky svýho benzu zakryl ji bundou a jel směrem k jejímu domu. Po cestě se probudila a vystrašeně se na mě podívala.
Byla vyděšená a nepovedlo se mi ji utěšit
"Domů nemůžeme" jenom řekla
"Proč?" Otázal jsem se jí
"Sou tam rodiče" odpověděla
Jen sem kývl že rozumím a otočil auto směr Pardubice. Byla sticha tak sem se otočil..
Usnula.Celou cestu prospala tak jsem ji pak vzal do náruče a odnesl k sobě. Cítil sem se hrozně za to co Jakub udělal i to že jsem tu holku do tohodle všeho připletla.
Došel sem do kuchyně vzal si láhev vína a šel si sednout na balkon. Po nějaký době sezení jsem si šel ubalit. Zahulil sem si a pak sem sáhl po láhvi, byla prázdná. Prohledal sem celou kuchyň ale nikde nic. Vzal sem si boty a po cestě ven ještě nasadil brýle a šel k nejbližším Vietnamcům.
Vzal sem víno a Cíga a šel zaplatit. Po cestě zpět sem šel delší cestou. Když sem procházel kolem klubu stála tam nějaká kurva a kouřila.
Postavila se mi do cesty. "Čau Niku, dlouho sme se neviděli" řekla. Vůbec sem netušil kdo to je ale asi sem s ní mrdal
"Čau kotě, jak je?" Řekl sem a mrkl na ní
"Blbě, chybí mi tvoje péro" koketně se zasmála a trochu se předklonila.
Můj pohled samozřejmě padl na její kozy
"Tak pojď kotě" řekl sem a už ji táhl směrem k svému domu15+
Chvíli sme seděli v obýváku a pily víno. Odložila sklenku a sedla si mi na klín. A začala mě líbat a třít se boky. Hned mi ztvrdl. Shodil sem ji pod sebe a podával si její napícháný rty. Sundala mi tričko a já z ní hněď strhl croptop. Hned za ním letěla i její podprsenka. Hned sem se ji vrhl na kozy. Trochu zavzdychala. Pustil sem ji a ona ze mě hned začala sundávat tepláky a boxerky. Vzala do ruky mojí chloubu a začala mi honit. Pak ho vzala do úst. Udělal sem se ji do pusy. Pak sem si ji zas posadil na klín strhl ji sukni a tanga a strčil do ní svůj Dick.
Užívala si to a rvala na celej barák a mlela sračky typu jak sem kurva dobrej a tak. Po dokončení naší aktivity se na mě přitiskla a spalaMuhahahhaha čo som to zase vytvorila, nedávam.. fakt sem nevedela či tam tú 15+ scénku písať ale máte to tu takže shut up
ČTEŠ
Lásky Pád [FF NIK TENDO]
FanfictionStojím na střeše... A tam dopis.. A v něm.. . Miluju tě Dominiku..