10.

375 10 0
                                    

Emi

Vzbudila sem se v nějaký místnosti, okamžitě jsem se chtěla rozběhnout ke dveřím ale nohy jsem měla přivázaný k židli, ale jakožto inteligentní člověk sem i s tou židlí doskákala ke dveřím, samozřejmě že byli zamčený no.
Začala jsem do nich bušit, náhle se otevřeli a já i s tou židlí spadla na zem.
"Vole nepadej mi tu" ozvalo se, se smíchem, nademnou.
Zvednu hlavu a nademnou Yzo
"Wtf, o co tady kurva jde Vlčku" zavrcim na něj.
"Nevrč na mě vlku, za chvíli se to dozvíš" odpověděl a mrkl na mě.
Rozvázal mi nohy a zvedl mě.
"Teď půjdeš se mnou, dám ti něco na sebe" řekl mi a nečekal na mou odpověď a rovnou mě odtáhl vstříc bytu.. nebo domu?

Jakub

Ze zhora se ozvalo bouchání, tak sem se šel podívat co to tam ta kurva vyvádí
Jakmile jsem otevřel dveře spadla mi k nohám
"Tvl prdel má dobrou" ozvalo se mi v hlavě
Jakube tahle není pro tebe ale pro Dominika nařídil jsem si, i když jsem na ní měl už celkem chuť, že bych ji na začátek otestoval? Nebo až po Dominikovi?

Každopádně jsem jí zvedl a odtáhl k sobě do pokoje kde sem pro ní měl nějaký oblečení.
Běž do sprchy řekl jsem jí. Ona bez odmlouvání šla do místnosti na kterou jsem ukázal. Podle zvuku se tam zamkla takže jí tam bohužel nevlezu, teda co?

Asi tak po 15 minutách se tu objevila zabalená v ručníku, "dáš mi nějaký oblečení prosím?" Zeptala se mě
"Jo dám si sundej ručník a já ti něco najdu" odpověděl jsem se svůdným úsměvem.
Koukala na mě celkem zaraženě a s pootevřenou pusou.
Nevypadalo to že by si ten ručník hodlala sundat tak jsem k ní došel a sundal jí ho sám, chtěl sem si jí samozřejmě prohlédnout ale nedostal sem se ani k jejímu hrudníku a už mi na tváři přistála facka. Než jsem stihl zareagovat zamkla se do koupelny.. po chvíli sem tam zatukal že tady má oblečení

Emi

To co Jakub řekl mě šokovalo ale už mi začala být zima jen v ručníku, oblečení mám prý za dveřmi takže sem rychle odemkla a vzala si to.
Byla tam černá tanga a krajková podprsenka. Nějakej top s výstřihem, minisukně a podkolenky..
Si dělá prdel, tohle si na sebe nevezmu ani za nic
Bohužel nic jiného sem na sebe neměla takže sem se oblékla a šla za Jakubem

Ahoj lidi koukejte kdo je tak úžasnej a ozval se? JÁ!
Po připomínkách že už bych to mohla vydat tady máte nejdelší kapitolu. A možná bude dneska ještě jedna .
Děkuju moc za podporu 400 slov eyyy a dobré ráno
.............

Váš citrónek

Lásky Pád  [FF NIK TENDO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat