17.

317 11 1
                                    

Vzbudil jsem se ve studiu na gauči. Nikde nikdo nebyl tak jsem dojel domů dal si jídlo a pustil si TV. Napadlo mě že by jsme s Jakubem mohli zajet koupit nějaký boty a oblečení.
Napsal jsem mu ale zpráva se nedoručila.
Docela mě zajímalo kde je a co dělá protože nikomu z kluků nic neříkal
Chvíli jsem projížděl soc. Sítě
A všiml jsem si že Jakub si dal něco na stories
Rozklikl jsem si to a byl tam on a označeny místo Praha.
Vůbec jsem netušil o co mu jde a proč tam je. Ale pak mi došlo kdo ještě v Praze je a jak byl Jakub nasranej. Neváhal jsem ani sekundu a šel jsem do auta a jel za ní.. i když vůbec nechápu proč.

Emi

Když jsem dojela domů rodiče tam nebyli tak sem si šla dát sprchu a hned spat. Ráno jsem se brzo probudila a bylo mi jasný že školu nedám. Vzala jsem si cigerty a šla se projít po Praze na své oblíbené místa.
Po pár hodinách jsem šla ještě směrem k Prašné bráně k Vietnamcům kde mi prodají cigerty. Vracela jsem se zpátky skrz ulici kde bylo dost drahých hotelů.
Koukala jsem do telefonu abych přepla písničku když v tom js do někoho narazila..

"Ajaj kohopak to tu máme" ozvalo se nademnou.. jakmile jsem ten hlas uslyšela.. zatrnulo mi.
"Prosím znovu ne".. zašeptala jsem do ticha
Jen se uchechtl a než jsem se vzpamatovala už jsem byla ve dveřích výtahu..

Pak už se mnou jen hodil na postel.. a víc si nepamatuju.. naštěstí..

Áno je to tu, som rada že som sa dokopala k tomu vydať ďalší diel
pekné čítanie
posielam lásku ❤️

Bye

Lásky Pád  [FF NIK TENDO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat