18.

355 14 2
                                    

Nik

Prijel jsem k jejímu domu a párkrát jí volal ale nic.. netušil jsem co dělat jestli má vypnutý telefon nebo si mě zablokovala..když v tu mi píplo oznámení od Yza že si dal něco na stories. Okamžitě jsem to rozklikl a zjistil jsem že tam dal lokalitu hotelu ve kterým se nacházel.
Okamžitě jsem obrátil auto a jel tam..



(Bacha bude tu 18+ scéna)


Emi

Vzbudila jsem se.. chvíli jsem nechápala kde to jsem ale pak se vedle mě ozval hlas.. "kdo se nám to tu probudil" řekl.. okamžitě mi stuhla krev v žilách.. chtěla jsem se pohnout ale ruce a nohy jsem měla provázané k hotelové posteli.. jen sem se na něj vyděšeně podívala..
"Je čas si hrát Babe" zasmál se a klekl si nademne.. pomalu mi začal rozepínat mikinu..chtěla jsem se bránit ale nešlo jak.. rukama mi zajel pod tričko a začal rozepínat podprsenku..
začala jsem řvát ale položil mi svoji ruku na ústa. Potom co rozepl podprsenku mi jel pomalu od hrudníku až dolů k teplácím..
začala jsem sebou škubat tak na chvíli stočil pozornost ke mě a druhou ruku mi přiložil ke krku..
"Copak copak, holčička se nemůže nadechnout?" Jen sem mu zahuhňala do dlaně..
Odtrhl se ode mě a začal se zase věnovat mým teplácím.. po tom co mi je sundal mě chvíli dráždil přes kalhotky..
Nevěděla jsem jestli vzdychat nebo brečet... Každopádně to nebylo vůbec příjemný..
Pak náhle do mě strčil prsty.. prohla jsem tělo.. vůbec se mi to nelíbilo..
pak si začal rozepínat kalhoty.. už jsem se bála.. a začali mi docházet síly.. už se blížil..
Když se rozrazili dveře
"Běž od ní doprdele" zařvala dotyčná osoba
Poslední věc co jsem viděla byla ta jak Dominik vrazil Jakubovi pěstí do obličeje..
Pak už jsem jen vyčerpaně padla na postel a ztratila vědomí.. dneska už podruhý..

Je to zde!! Ano další díl tentokrát celkem zamotaný s celkem hot scénkou 😳
Mám to psát dál? Jelikož mi to přijde celkem cringe

Posílám lásku
CITRÓNEK

Lásky Pád  [FF NIK TENDO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat